Ahtisaari ottaa tosissaan jeesuksen kehoitukset rauhan rakentamisesta.
Sen sijaan verjelkoon Hän meitä kaiken maailman israelfanittajaäärilahkolaisilta, jotka tahtovat kääntää kehityksen pyörää taaksepäin.
Siunatkoon Jumala Martti Ahtisaarta!
22
217
Vastaukset
- UskovaM.
Martti Ahtisaaren ehdotus 'Israelin rauhaanpakottamisesta' merkinnee kehitystä joka lopulta johtaa Harmageddonin taisteluun.
Kaikki kansakunnat yhdessä kääntyvät Israelia vastaan, ja sodan loppu on tunnettu: Jumala puuttuu yliluonnollisella tavalla asioiden kulkuun, ja Israelin viholliset tuhoutuvat.
Kukaties myös USA pakotetaan Israelin vastaiseen koalitioon. Se on mahdollista, koska USA:lla ei mene taloudellisesti kovinkaan hyvin.
Tämä kaikki on merkki siitä, että elämme hyvin viimeisiä aikoja, ja Jeesuksen toinen tuleminen on hyvin lähellä.
Suomalaisittain on tietysti perin ikävää, että suomalainen rauhannobelisti Martti Ahtisaari ehdottaa tällaista.
Mutta eihän ihmisten toinen toisilleen jakamilla rauhanpalkinnoilla ole mitään merkitystä lopultakaan. Onhan rauhanpalkinto aiemmin annettu muun muassa terroristijärjestön johtaja Jasser Arafatille!
Ainut mikä onkin olennaista, tärkeää ja todellista, on se että Jumalan suunnitelmat toteutuvat pilkulleen ja juuri niin kuin ne Raamatussa on ennustettu.
Kristittyjen tulee vain selkeästi sanoutua irti tällaisista 'rauhaanpakottamissuunnitelmista'. Meidän Rauhanruhtinaamme tulee aikanaan tuomaan maan päälle todellisen Rauhan. Ihmiskonstein ei rauhaa ole saatu maan päälle tähän mennessä, eikä sitä saadakaan koskaan.
On kristittyjen asia ilmaista tukea Israelin kansalle ja valtiolle tässä tilanteessa, ja myös tulevina päivinä, kun virallinen Suomi näyttää kääntävän selkänsä Totuudelle, ja vetävän samalla kirouksen päälleen.
Jumala kuitenkin sanoo: 'Minä siunaan niitä, jotka sinua (Israelia) siunaavat.'
Siunaamme Israelia koska rakastamme Jumalan omaisuuskansaa, ja koska Pelastus (Jeesus) on juutalaisista. (Joh 4:22).- UskovaM.
Tässä kohtaa - Ilmestyskirjan lisäksi (mm. Ilm. 19) - kuvataan tuota sotaa:
"Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo
Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas. Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: Tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.' (Hesekiel 39:18).
* Sattui outo juttu. Vastasin KTS:n vietiin libyan ns. voitosta. Kommenttini hävisi sen siliän tien varmaan bittiavaruuteen, tai sefun eli ylläpidon toimesta, heti, ennen kuin ehdin kirjotus sivulta palata pääsivulle?
* Yritän uudestaan. Libya juhlii nyt voitonhuumassa yhtenäisenä, mutta heillä on harmaa arki tulossa, sillä aikaisemmin mediassa kirjoitettiin, että libyaan on tulossa muslimi hallinto. Eikä suinkaan demokratia, iranissa on vastaava hallistus, ja onkohan siellä mukamas demokratiaa? Toisin ajattelijoita vähintäänkin vangitaan, kuoleman tuomio on herkssä varsinkin uskonnollisista syistä, ja tämä sama hallintomuoto olisi tulossa libyaan, ojasta allikkoon siis, diktaattorivalta, jos ei pahempi kuin gaddafi olikaan?
* Valtiot saa taas maksaa libyan uudelleen rakentamisen, veronmaksajien euroja ja USA-taaloja uppoaa mieletön määrä, eikä mitään demokratiaa niilläkään miljardeilla saatu aikaiseksi, niin kuin ei Obaman toimesta afganistassakaan, enempää kuin irakissakaan. Obama sai nobelin miljoonat jo etukäteen, mutta sotaan vaan lähti heti, afganistaniin, eikä siellä ole mikään muuttunut, ihmisuhreja vaan tulee puolin jos toisin!
* Itkin surusta, kun Martti Ahtisaari sai nobelinsa, hänenkö kauttaa suomi on viemässä kansaa ahdinkoon, koska MA haluaa pakottaa israelin rauhaan, ja miten se muuten voi tapahtua, kuin ylivoimaisella sotakoneistolla, ja siihen tarvitaan kaikki naton valtiot, johon yhteistyöhön suomikin on sitoutunut, ovelasti "rauhan jäsenenä" vaikka ei jäsen olekaan natoon. Rauhan sotaan sitä silloin ollaan menossa, kun antikristuksen armeijat marssii israelin vuorille, mutta sinne ne jääkin, älkää suomen sotavoimat lähtekö siihen mukaan ! MA, on eksytyksen vallassa, koska ei luota Jumalaan eikä usko Raamatun ennustuksiin.
* Väliaikainen rauha ehkä tulee, se on Raamattuun kirjoitettu, kun he, ehkä EU-unionia tarkoittaa, ja USA:n Natoa kun sanotaan Rauha rauha, ei mitään hätää! Joku profetia on ennustanut, että antikristus nousisi Norjasta, ja jotenkin se tuntuu mahdolliselta, pikku antikristushan siellä jo joukko murhasi ja on , tai tuntee itsenä sankariksi, on siis pedon henki sielläkin vaikuttamassa.
* Samaan pedon henkeen menee Kauhajoen surma, samaten kuin kellokoskenkin, kauhajoen vaan on siitä merkillisempi, että samaan aikaan hellunaiseurakunnan pappisperheessä kuohuu, jonka piti olla erikoisessa Hengen voitelussa, mutta osoittautui vääräksi hengeksi. Nämä kaikki on sellaisia pikku antikristuksia, odotetettaessa itse petoa ilmestyväksi.- Mohikaanille
Sinä raukka! Kunhan vain sinulla on hyvä vapaa elämä, se riittää sinulle.
Vähät välität muiden hädästä. Et haluaisi kärsiville parempaa elämää.
Kuitenkin olet varmaan mielissäsi että me emme ole nyt Venäjän vallan alla vaan vapaita kansalaisia sanan-ja kirjoituksen sekä ihmisoikeuksineen.
Eivät muutokset ole helppoja tuollaisissa Despootti valtioissa. Mutta jos kaikki olisivat tuollaisia nahjuksia ja omaan napaansa tuijottajia niinkuin sinä Mohikaani, niin koskaan ei asiat voisi muuttua. Raamattu kehoittaa rauhaan ja onneksi on vielä niitä jotka tuntevat lähimmäistensä kärsimykset ja yrittävät edes auttaa. Mitä sinä teet asioiden tai lähimmäisesi hädän poistamiseksi?
Kirjoituksesi on pelkkää oksettavaa vihaa kaikenlaisine sairaine ennusteluineen ja joidenkin toisten sairaine profetioineen joihin näyt haluavan uskoa. Laita jo jalat tiukasti maahan ja HERÄÄ!!!!!!! Mohikaanille kirjoitti:
Sinä raukka! Kunhan vain sinulla on hyvä vapaa elämä, se riittää sinulle.
Vähät välität muiden hädästä. Et haluaisi kärsiville parempaa elämää.
Kuitenkin olet varmaan mielissäsi että me emme ole nyt Venäjän vallan alla vaan vapaita kansalaisia sanan-ja kirjoituksen sekä ihmisoikeuksineen.
Eivät muutokset ole helppoja tuollaisissa Despootti valtioissa. Mutta jos kaikki olisivat tuollaisia nahjuksia ja omaan napaansa tuijottajia niinkuin sinä Mohikaani, niin koskaan ei asiat voisi muuttua. Raamattu kehoittaa rauhaan ja onneksi on vielä niitä jotka tuntevat lähimmäistensä kärsimykset ja yrittävät edes auttaa. Mitä sinä teet asioiden tai lähimmäisesi hädän poistamiseksi?
Kirjoituksesi on pelkkää oksettavaa vihaa kaikenlaisine sairaine ennusteluineen ja joidenkin toisten sairaine profetioineen joihin näyt haluavan uskoa. Laita jo jalat tiukasti maahan ja HERÄÄ!!!!!!!* Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Oksenna vaan se kaikessa rauhassa ulos!
Mielipiteesi antamisessa on vain se puutos, että et tunne Raamattua. Minä en kirjoita joitakin poliittisia omia ajatuksiani, Raamatusta tunnen Israelin histoiaa ja sen elämän vaiheita, ja myös ennen kaikkea sen, että Israel on Jumalan kans, ja israelin maa kuuluu juutalaisille, ei ole koskaan kuulunut oikeudellsiesti kenellekkään toislle kansalle.
* Kun Israel syystään, (tappoi Messiaansa) joutui hajotetuksi maailman kansojen sekaan, ja oma israelnmaa, eli Kaanaan maa jäi asumattomaksi, sitä hyväksikäyttäen palestiinalaiset valtasi sen, ja kalusivat sen loppuun ja tuli karuksi hedelmättömäksi.
* Sitten maan omistajat tulivat kotiin, pitkältä, n. 2000 vuoden taipaleeltaan, ei mennyt kauaakaan, kun maa vihannoi ja tuotti monenlaista hedelmää ja nyt on aivan loistotavassa asemassa lähi-idän maista tuottaessaan monomoista syötävää, jopa vientiin asti. Jumala siunasi ja siunaa kansaansa, eikä Jumala ole koskaan lupaamaansa maata pois ottanut juutalaista, sinne on vaan menty luvatta , kun omistajat oli kotoa pois.
* En ylen katso palestiinalaisten "kärsimystä" ,(itse aiheutettua enimmältään), ja soisin helle oman maan, mutta ei israelin maasta, vaan ymärillä on laajoja arabivaltioita joilla on monin verroin pinta-alaa israeliin verrattuna, sieltä heidän tulee saada oma maa rajoineen, ei Israelista.
* Eikä koskaan tule pysyvää rauhaa ihmisten toimesta lähi-itään. Hamas haluaa ajaa israelin välimereen Arafatin hengen mukaan. On aivan turhaa ja jajan ja rajhan haaskausta kok rauhan prosessit. Vasta kun Jeesus palaa Öljymäelle, sinne mistä taivaaseen astuiin, Hän saa sitten ikuisen rauahan perustaessaan tuhatvuotisen valtakunnan tuhannen tuhansi pyhineen = seurakuntansa ja Israelin kanssa.
* Olen kirjoittanut paljon tänne palstalle tästä aiheesta, hae arkistosta! Nimimerkeillä, Mohikaani_27 , Olevainen, RitariOlevainen. Ritari009, En nyt muista, onko vielä muita nimmareitani?
- DoctorT
KTS, arabiemielisten kätyri tällä palstalla, aukoo naamaansa mutta puhutaan asiaa!
Pres Ahtisaari on astumassa sille tielle, joka vetää kansakunnat repimään Jerusalemia. Surullista, että tämän hankkeen keulaan asettuu suomalainen ja nobelpalkittu. Toki tuo palkinto ei mikään tae ole rauhan tuntemisesta, saati sen edistämisestä.
Ahtisaari ilmeisen tietoisena ja kansakuntia, erityisesti arabimaita kosiskellen vaatii Israel puristelemista rauhaan!
Missä vaatimus Hamasille ja Fatahille ja Abbasille???? Ei missään,nämähän ovat juuri niitä rauhanenkeleitä! Voi tätä pimeyttä ja saatanan sumutusta!
JOs kuka, niin ISRAEL on pyrkinyt rauhaan, siitä sitä ei voida syyttää. MAATA luovuttamalla näille lukutaidottomille palestiinalaisille, ja mitä he sillä ovat tehneet? Eivät ainakaan saaneet sen vihannoimista hoidettua mutta rakettien alustaksihan se kelpaa.
Jumala, joka ei torku eikä nuku Israelin kohdalla, ei myöskään jätä huomiotta Ahtisaaren aikeita! Ahtisaari on kelpo mies ja suurin suomalainen sitten Mannerheimin ja Kekkosen.
HYVÄ!Aika kaukana hän on kuitenkin luotettavasta ihmisestä.
mm. Indonesian hallituksen metsäministerin hän palkitsi Suomen leijonan ritarikunnan komentajamerkillä, kun Suomalaiset suuret metsäjätit päästettiin sinne ryöväämään.
Yritysjohtajien ja hallitusten jäsenten suuria palkkioita hän vastusti, mutta Presidentin virkansa jälkeen hän oli niitä kinuamassa itselleen.
- KTS (Ei kirj.)
Ja eiköhän siunata mekin jälleen!
:O) - I know
Israel ON Jumalan silmaterä. Jos olet ymmärtänyt uskosi oikein, niin ymmärrät, että ilman juutalaisia sinä et voisi olla uskossa.
Me olemme juutalaisille velkaa kaiken. Siksi ei ole vain suotavaa, vaan välttämätöntä siunata Israelia ja Jerusalemia. Fanittaminen lienee fundamentalismia, joten siitä ei ole kysymys.- Jumalan tappajat
Mitä velkaa me olemme juutalaisille? Senkö, että he tappoivat Jeesuksen?
Joskus juutalaiset ovat olleet Jumalan silmäterä, mutta eivät enään vuosituhansiin. He ovat saaneet maksaa Jumalansa hylkäämisestä kalliisti ja maksavat vieläkin, loppuun asti. Kaikesta huolimatta Jumala ei ole heitä hylännyt vaikka onkin alistanut heidät kaikkien kansojen kiusattaviksi. Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. Jumala itse pitää huolen siitä että he joutuvat vielä polvillaan anomaan armoa ja tunnustamaan Jumalansa. Vielä ei ole juutalaisten luku täysi.Vielä he eivät ole nöyrtyneet. - KTS (Ei kirj.)
Jumalan tappajat kirjoitti:
Joskus juutalaiset ovat olleet Jumalan silmäterä, mutta eivät enään vuosituhansiin. He ovat saaneet maksaa Jumalansa hylkäämisestä kalliisti ja maksavat vieläkin, loppuun asti. Kaikesta huolimatta Jumala ei ole heitä hylännyt vaikka onkin alistanut heidät kaikkien kansojen kiusattaviksi. Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. Jumala itse pitää huolen siitä että he joutuvat vielä polvillaan anomaan armoa ja tunnustamaan Jumalansa. Vielä ei ole juutalaisten luku täysi.Vielä he eivät ole nöyrtyneet.Juuri näin. me olemme ehkä velkaa antiikin ajan hurskaille juutalaisille mutta emme tämän päivän antikristillisille juutalaisille yhtään mitään vaan he ovat velkaa meille.
- pata kattilaa soimaa
Jumalan tappajat kirjoitti:
Joskus juutalaiset ovat olleet Jumalan silmäterä, mutta eivät enään vuosituhansiin. He ovat saaneet maksaa Jumalansa hylkäämisestä kalliisti ja maksavat vieläkin, loppuun asti. Kaikesta huolimatta Jumala ei ole heitä hylännyt vaikka onkin alistanut heidät kaikkien kansojen kiusattaviksi. Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. Jumala itse pitää huolen siitä että he joutuvat vielä polvillaan anomaan armoa ja tunnustamaan Jumalansa. Vielä ei ole juutalaisten luku täysi.Vielä he eivät ole nöyrtyneet.Etkä ole sinäkään vielä nöyrtynyt, huolehdi ensin omista asioistasi.
- KTS (Ei kirj.)
pata kattilaa soimaa kirjoitti:
Etkä ole sinäkään vielä nöyrtynyt, huolehdi ensin omista asioistasi.
Miksi meidän kristittyjen pitäisi hävetä Jeesusta Kristusta! :O
Ihmeellistä politiikkaa näiltä siioonistiwannabeevalejuutalaisilta KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Juuri näin. me olemme ehkä velkaa antiikin ajan hurskaille juutalaisille mutta emme tämän päivän antikristillisille juutalaisille yhtään mitään vaan he ovat velkaa meille.
* Stop tykkänään, israelin lankeemus, kun eksyvät tappamaan Messiaansa, koitui pakanain siunaukseksi, siis meidän suomalaistenkin, meillä on mahdollisuus saada Jeesuksen työn perusteella syntimme anteeksi, uudestisyntyä hengelliseen israeliin, seurakunnan kautta, eli Kristuksen ruumiin jäseninä.
* Juutalaiset teki meille suuren palveluksen ja uhrauksen, itse joutuivat maanpakoon 2000 vuodeksi, eikä kaikki ole vieläkään kotonaan israelissa, suurin osa juutalasista on vielä hajaantuneena kansojen seassa. Menettivät maansa ajaksi, nyt ovat osittain palanneet ja rakentaneet maan uudelleen,vieraiden jäljiltä jotka vaan tuhosivat ja raiskasivat israelimmaan karuksi erämaaksi, Nyt Jumalan kansan palattua israelinmaa kukoistaa ja tuottaa hedelmää jopa vientiin asti, pitäis tämänkin jo sanoa jotakin, kelle se israelin, eli Kaanaanmaa kuuluu!- KTS (e ikirj.)
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Stop tykkänään, israelin lankeemus, kun eksyvät tappamaan Messiaansa, koitui pakanain siunaukseksi, siis meidän suomalaistenkin, meillä on mahdollisuus saada Jeesuksen työn perusteella syntimme anteeksi, uudestisyntyä hengelliseen israeliin, seurakunnan kautta, eli Kristuksen ruumiin jäseninä.
* Juutalaiset teki meille suuren palveluksen ja uhrauksen, itse joutuivat maanpakoon 2000 vuodeksi, eikä kaikki ole vieläkään kotonaan israelissa, suurin osa juutalasista on vielä hajaantuneena kansojen seassa. Menettivät maansa ajaksi, nyt ovat osittain palanneet ja rakentaneet maan uudelleen,vieraiden jäljiltä jotka vaan tuhosivat ja raiskasivat israelimmaan karuksi erämaaksi, Nyt Jumalan kansan palattua israelinmaa kukoistaa ja tuottaa hedelmää jopa vientiin asti, pitäis tämänkin jo sanoa jotakin, kelle se israelin, eli Kaanaanmaa kuuluu!Stop tykkänään. Älä väännä...:O
Jeesuksen ajan juutalaiset ne lankesivat eikä asia liity tämän päivän ihmisiin.
Uskomaton juutalainen on samassa asemassa kuin uskomaton pakana eikä vastaa ammoin sitten kuolleiden ihmisten tekosista. Mohikaani_27 kirjoitti:
* Juutalaiset teki meille suuren palveluksen ja uhrauksen, itse joutuivat maanpakoon 2000 vuodeksi, eikä kaikki ole vieläkään kotonaan israelissa, suurin osa juutalasista on vielä hajaantuneena kansojen seassa. Menettivät maansa ajaksi, nyt ovat osittain palanneet ja rakentaneet maan uudelleen,vieraiden jäljiltä jotka vaan tuhosivat ja raiskasivat israelimmaan karuksi erämaaksi, Nyt Jumalan kansan palattua israelinmaa kukoistaa ja tuottaa hedelmää jopa vientiin asti, pitäis tämänkin jo sanoa jotakin, kelle se israelin, eli Kaanaanmaa kuuluu!Mohikaani
Suomalaisten siunaukseksi?? Missä on se Suomalaisten siunaus historian saatossa muihin kansoihin verrattuna? Eikö tämä Raamatun kohta puhu Suomalaisista.
Jes. 24:16
Maan äärestä kuulemme ylistysvirret: "Ihana on vanhurskaan osa!" Mutta minä sanon: "Riutumus, riutumus on minun osani, voi minua: ryöstäjät ryöstävät, raastaen ryöstäjät ryöstävät!"
Toki tuo jakeen alku tulee toteutumaan. Tapahtumat menevät siihen suuntaan, että Suomalaiset "joutuvat", ei kun saavat turvautua Jeesukseen.
Mutta se on totta, että Israelin lankeemus, meidät Suomalaiset mukaanlukien, on koitunut pakanoiden siunaukseksi. Mutta Jumala sanoo, että Hän ei voi olla armahtamatta Efraimia. Niimpä siunauksen ajat koittavat Suomen siionilla, jos vaan halutaan ottaa vastaan.- HÄPEISIT
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Miksi meidän kristittyjen pitäisi hävetä Jeesusta Kristusta! :O
Ihmeellistä politiikkaa näiltä siioonistiwannabeevalejuutalaisiltaPässikin huomaa, ettet ole kristitty, vaan JUUTALAISVIHAAJA - muslimi KTS
- Juutalaisviha KIROUS
Taasko sinä muslimi jaksat täällä pikku-jeesuksinesi juutalaisia vihata!!!
Noiden Ahtisaaren sanojen takia, hän saa osakseen SUURTA kirousta Kaikkivaltiaalta Jumalalta, koska KIROAA Israelia ja sitä samaa kirousta saat osaksesi myös sinä KTS samasta syystä!!! - KTS (Ei kirj.)
Ja eiköhän taas siunata Ahtisaarta ja palestiinalaisia kuten Jumalakin meitä kehoittaa!
:O)Siunataan toki Ahtisaarta ja palestiinalaisia, siihen Raamattu kehoittaa.
Jopa vihamiehiäänkin tulee siunata. Siunatkaa. Älkää kirotko. Siunatkaa, jotta siunauksen perisitte.
Miten sitten, kun joku vihaa minua ja minun tulisi kuitenkin siunata häntä? Onko siinä ristiriita? Ei ole. Pitää siunata sitä ihmistä, ei hänen tekojaan.
Minä siunaan Israelin kansaa, en heidän tekojaan.
Samalla tavalla siunaan Ahtisaarta ja palestiinalaisia. Siunaan näitä ihmisiä, en heidän tekojaan.
Jumalan siunausta KTS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673