Ei pystynyt arvoisa Professori Reijula kertomaan oikeudessa todistajan sairastuuko jos työpaikalla kosteus,home-ja sisäilma ongelmia,pvc-muovimatot liimattu märän betonin päälle aiheuttaen pistävää hajua.tupakansavulle altistunut kokoajan.näissä tiloissa työskennellyt 1992-2006,ammattitautia ei hänen mielestä ole,koska TTL.llä ei sitä ole pystytty toteamaan,puutteellisilla tutkimuksilla ja osaa ei edes ole tehtykään.työpaikka seurannoissa vuosikausia erilääkäreille ja tutkimuslaitoksille puhallusarvot laskee ja oireilut vaan ja ainoastaan työssä ollessaan
Professori Reijula todistuksestaan sai 2500e rakennuksen omistajalta kun kertoi miten hyvin sisäilmatyöryhmä toimii,mutta rakennuksen omistaja ei huolehdi rahoja korjauksiin.ja työterveyslääkärien osaamista,vaikka ovat tietoisesti laittaneet työpaikkoihin työkokeiluun jossa etukäteen jo tietetty olevan laajat kosteus,home-ja sisäilma ongelmat.
Reijula puhunut vuosia Suomen sairaaloiden huonosta kunnosta,mutta kokoajan vaan huonommaksi käyvät ja osaa ei edes kannata korjata,uudisrakentamisesta ei sitten tiedetä mitä tulee.sutta syntyessään.
Työturvallisuuslaki.Työterveyshuoltolaki hienoja paperilla mutta käytännössä täysin yhtä tyhjän kanssa,kun ei Työsuojeluviranomaiset valvo/noudata niitä,rakennuksen omistajat pääsee kuin koirat veräjästä,vaikka vastuu heillä lain mukaan pitäisi olla.Laki ei ilmeisesti koske kaikkia tasapuolisesti.
Arvon tietäjä Professori Kari Reijula TTL.ltä
fen-olli
2
150
Vastaukset
"Laki ei ilmeisesti koske kaikkia tasapuolisesti."
- Ei tietenkään. Et saa oikeutta kuin kirjoittamalla oman mielipiteesi ja käsityksesi. Ihmisten päältä kävellään aina, siitä byrokratia pitää huolen.
Voimia oikein helvetisti :)"Voimia oikein helvetisti"
- Minustahan on tullut suorastaan hyvä kiroilija, ei olisi ikinä uskonut :DDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181