Arvon tietäjä Professori Kari Reijula TTL.ltä

fen-olli

Ei pystynyt arvoisa Professori Reijula kertomaan oikeudessa todistajan sairastuuko jos työpaikalla kosteus,home-ja sisäilma ongelmia,pvc-muovimatot liimattu märän betonin päälle aiheuttaen pistävää hajua.tupakansavulle altistunut kokoajan.näissä tiloissa työskennellyt 1992-2006,ammattitautia ei hänen mielestä ole,koska TTL.llä ei sitä ole pystytty toteamaan,puutteellisilla tutkimuksilla ja osaa ei edes ole tehtykään.työpaikka seurannoissa vuosikausia erilääkäreille ja tutkimuslaitoksille puhallusarvot laskee ja oireilut vaan ja ainoastaan työssä ollessaan
Professori Reijula todistuksestaan sai 2500e rakennuksen omistajalta kun kertoi miten hyvin sisäilmatyöryhmä toimii,mutta rakennuksen omistaja ei huolehdi rahoja korjauksiin.ja työterveyslääkärien osaamista,vaikka ovat tietoisesti laittaneet työpaikkoihin työkokeiluun jossa etukäteen jo tietetty olevan laajat kosteus,home-ja sisäilma ongelmat.
Reijula puhunut vuosia Suomen sairaaloiden huonosta kunnosta,mutta kokoajan vaan huonommaksi käyvät ja osaa ei edes kannata korjata,uudisrakentamisesta ei sitten tiedetä mitä tulee.sutta syntyessään.
Työturvallisuuslaki.Työterveyshuoltolaki hienoja paperilla mutta käytännössä täysin yhtä tyhjän kanssa,kun ei Työsuojeluviranomaiset valvo/noudata niitä,rakennuksen omistajat pääsee kuin koirat veräjästä,vaikka vastuu heillä lain mukaan pitäisi olla.Laki ei ilmeisesti koske kaikkia tasapuolisesti.

2

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Laki ei ilmeisesti koske kaikkia tasapuolisesti."

- Ei tietenkään. Et saa oikeutta kuin kirjoittamalla oman mielipiteesi ja käsityksesi. Ihmisten päältä kävellään aina, siitä byrokratia pitää huolen.

Voimia oikein helvetisti :)

• "Voimia oikein helvetisti"

- Minustahan on tullut suorastaan hyvä kiroilija, ei olisi ikinä uskonut :DDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe