Vuosi sitten tapasin yhessä pubissa itseäni vanhemman naisen. Loppu illasta mentiin sen kotiin ja paneskeltiin. Olin pano hommissa vielä kohtalaisen kokematon mutta tuo nainen opetti kaikenlaisia temppuja. Olin koko viikon lopun naisen kämpillä ja pantiin minkä jaksettiin. Ei se mitenkään pahannäkönen tai muotonen ollu mutta reilu 20v vanhempi. Köyhänä sain kuitenkin ruokaa ja pillua.
Nyt tapasin mukavan tytön. Ollaan seurusteltu salassa monta viikkoa. Kun tyttö vei minut tapaamaan äitiään niin se oli sama nainen jota silloin kapaka iltana paneskelin.
Nolo pano moka
18
4223
Vastaukset
- jk
vai niin
haha.. aika paha:D
- hah ja hee
höpö höpö..fantasia nro 1 ...anoppia ja tytärtä...
- kankikaikkonenNOT
juupa juu :p
- Kokenutsaman
Mulle on käynyt aivan sama homma. Sitä vain odotti toisen reaktiota, mitä toinen sanoo..
- ss natsi
Ei muutaku munasuuhu tommoselle
- saman kokenut
valehtelet,,,
- sfsdf
ja sitten äiti tuli herättämään kouluun...
- emppu007
VALE TULI MUTTA TULKOON
- arvaa nolottiko
ei ole vale mä panin kerran omaa äitiäni ja sitten tapasin kivan tytön ja menin sen tytön kotiin niin huomasin että sen äiti olikin mun äiti ja se tyttö oli mun sisko. Ja tää on totta. VÄHÄN OLI NOLOA!!!!
- akkujukka
ei välttämättä oo kukku puhetta.mä paneskelen tänäkin päivänä äitiä ja tytärtä,molemmat on tietoisia toistemme suhteista.äiti ja tytär samassa työssä,eri vuorossa.työskentelevät vanhainkodissa,jossa toimin itse kiinteistönhoitajana.
- ?
Perusjuttuja mielisairaalan suljetulla osastollako...? Mikä koulutus sinulla olikaan? :)
- ts
ahaa
- wackpixie
hahahahahaha! Auts :D
- paskaa!!!
laskin laskimella... siihen on noin 0,00000000000368% mahollisuus. en usko.
>:F - Taasnäitä
Hahhahahahhaaaaa!!
No ota asiat positiivisesti, anopin kanssa on hyvät välit jo kättelyssä. - Halojata halloo
Tuota, jos tämän sinun nykyisen tyttelin äiti oli jo 20 vuotta sinua nuorempi, niin minkähän ikäisen tytön tyllerön olet oikein vienyt näytille?
- 1 + 17
Et sitten äitiäs ja siskoas tunnista?
Mistä näitäkin riittää......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014