Laitetaan lopullisesti lakiin, että kumpi on oikeassa maailmankuvasta ja kumpi antaa kattavammat todisteet maailmasta ja mitä siihen sisältyy.
Tiede vai uskonnot..
Ihmiset tahtovat uskoa mitä vain heille kerrotaan, te käytätte heitä hyväksi!
Vaikka suomessa on uskonnonvapaus, voisitte nyt edes kertoa, että sillä ei ole mitään fyysistä merkitystä elämääsi, muutakuin henkiset uskot, millä ei ole todistetusti merkitystä mihinkään.
Kertoaa kirkot ihmisille edes, että uskonnot ovat vain satuja muiden joukossa,
ja sen jälkeen ihmiset voivat valita uskooko vai ei.
Uskonto oikeuteen.
5
<50
Vastaukset
- sydäntä korventaa
Hei kuule. Tääl suomi24.ssa on myös sellanen deitti-palsta. Mitä jos yrität vaikka löytää sieltä jonkun. Vaikka nyt muutamaks päiväx alkuun. Onhan niit kaikenlaisii epätoivosii, joitten kans voi ees jotain pientä kehitellä. Toi sun juttus alkaa olla nin epätoivosta.
Missä Suomessa sellainen on kuin uskonnonvapaus? Tänäänkin kun avasi vahingossa väärän kananvan aamulla telkkarista niin eikö siellä ollut menossa joku Jumalanpalvelus. Lisäksi jatkuvasti on jotakin uskonnollisia juhlia. Meillä on pääsiäiset, juhannukset ja joulut, jolloin ihmisiä pakotetaan olemaan pois töistä kun niihin liittyy uskonto. Olen päättänyt etten vietä tänä vuonna joulua ollenkaan siinäkään mittakaavassa, miten yleensä vietän sitä kinkkuineni ja rosolleineni. Tänä jouluna se on vain pidennetty viikonloppu ja kaikkein eniten pännii ettei edes ruokakaupat ole auki kuin vasta tapanina ja aattona hyvin olemattomalta aikaväliltä!
- mua niin sydänalast
ai kauheeta. On toi kyl cauheeda. Kyl sun elämä on sid ihan cauheeda.
- HAHaaaa'a
HAH, onko laki niin sokea, että uskoo raamatun oppeihin, harmi vain, että
maa on täynnä tieteen saavutuksia ja silti se puukottaa selkään uskomalla, että maa on 10'000 vuotta vanha Jopas on sekalainen alku ketjulle. Yksi tahtoo lailla määrättävän, onko tiede vai usko oikein (ymmärsinkö?) varsinkin, kun molemmat on oikein. Yksi kiukuttelee, kun telkkari aukesi väärältä kanavalta ja talvella ja keväällä on muutama ylimääräinen vapaapäivä.
Jännä katsoa, mitä tästä seuraa. Oikeutta kai ainakin vai päädymmekö kaikki deittipalstalle?
Antti-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937