Elämäni paras tanssi...

virheentehnyt

Oli taas perjantai. Tyttöjen kanssa oltiin päätetty lähteä juhlimaan ja baarikierrokselle. Kun hiukset oli laitettu ja naama puuteroitu oli aika siirtyä aloittelemaan kaverin kämpille. siellä tuli juotua muutama lonkero ja hauskaa tuntui riittävän. Ilta alkoi kääntyä yön puolelle ja päätimme siirtyä seuraavaan kohteeseen eli baariin. Suuntana oli tietenkin meidän suosiossamme oleva tanssipaikka joka oli usein pullollaan nuoria, kuten tälläkin kertaa. Minulla ei fiilis kuitenkaan jostain syystä ollut oikein katossaan ja "maleksin" pitkin baarin lattioita ja yritin vähän tanssahdella mutta olo oli kuin ammutulla karhulla enkä jaksanut oikein mitään. Kunnes jotain ihanaa tapahtui tanssilattialla, jokin aivan ihana söpistys tuli luokseni ja aloimme tanssimaan, se oli kuin lahja taivaasta. Tanssin varmaan elämäni tanssit ja ilta oli aivan ihana, en olisi millään halunnut lopettaa. Olimme molemmat aika selvinpäin mikä oli tosi ihanaa, tanssimme antaumuksella ja tuntui kuin kaikki muu ois unohtunu. Valomerkin tultua oli meidänkin aika siirtyä pois tanssilattialla, mikä oli todella harmillista, jatkoimme kuitenkin matkaamme mun kämpille tämän söpistyksen vaatiessa. Uskoin koko ajan ettei mitään tapahtuisi, mutta kuitenkin päädyimme sänkyyn, elämäni virhe ehkä koska sen jälkeen en ole jätkästä mitään kuullut. Kukapa haluaisi jotain muutakin jos tyttö on heti valmis sänkyyn. Tein jotain niin typerää että suostuin ottamaan hänet luokseni. Ois vaan pitäny vaihtaa numerot. Jälkeenpäin kadun kovasti koska oisin todella halunnut tutustua söpistykseen paremmin.. Myöhemmin muutaman viikon kuluttua näin hänet tanssimassa jonkun toisen muijan kanssa, se siitä sitten. Mutta minkä takia tämä söpistys pyörii vaan mielessäni edelleen.. ? Pitikö elämäni ihanimmat tanssit päätyä suruun:(

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

vai nin

• nauti elämästä

En ymmärrä tuota poikaa! Tosin monesti asiat menee noin. Joko tyttö jättää tai poika. Et voi tietää numeron vaihdostakaan, että asiat olisi menneet toisin.

Itse olin yhden tytön kanssa ja mulle kävi noin, että tyttö jätti koska mentiin liian nopeesti sänkyyn. Vaikka muuten meillä oli tosi hyvä yhdessä. Tuon tytön tapasin päivällä, mutta silti asiat meni noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1460
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1161
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1047
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      942
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      807
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe