Elämäni paras tanssi...

virheentehnyt

Oli taas perjantai. Tyttöjen kanssa oltiin päätetty lähteä juhlimaan ja baarikierrokselle. Kun hiukset oli laitettu ja naama puuteroitu oli aika siirtyä aloittelemaan kaverin kämpille. siellä tuli juotua muutama lonkero ja hauskaa tuntui riittävän. Ilta alkoi kääntyä yön puolelle ja päätimme siirtyä seuraavaan kohteeseen eli baariin. Suuntana oli tietenkin meidän suosiossamme oleva tanssipaikka joka oli usein pullollaan nuoria, kuten tälläkin kertaa. Minulla ei fiilis kuitenkaan jostain syystä ollut oikein katossaan ja "maleksin" pitkin baarin lattioita ja yritin vähän tanssahdella mutta olo oli kuin ammutulla karhulla enkä jaksanut oikein mitään. Kunnes jotain ihanaa tapahtui tanssilattialla, jokin aivan ihana söpistys tuli luokseni ja aloimme tanssimaan, se oli kuin lahja taivaasta. Tanssin varmaan elämäni tanssit ja ilta oli aivan ihana, en olisi millään halunnut lopettaa. Olimme molemmat aika selvinpäin mikä oli tosi ihanaa, tanssimme antaumuksella ja tuntui kuin kaikki muu ois unohtunu. Valomerkin tultua oli meidänkin aika siirtyä pois tanssilattialla, mikä oli todella harmillista, jatkoimme kuitenkin matkaamme mun kämpille tämän söpistyksen vaatiessa. Uskoin koko ajan ettei mitään tapahtuisi, mutta kuitenkin päädyimme sänkyyn, elämäni virhe ehkä koska sen jälkeen en ole jätkästä mitään kuullut. Kukapa haluaisi jotain muutakin jos tyttö on heti valmis sänkyyn. Tein jotain niin typerää että suostuin ottamaan hänet luokseni. Ois vaan pitäny vaihtaa numerot. Jälkeenpäin kadun kovasti koska oisin todella halunnut tutustua söpistykseen paremmin.. Myöhemmin muutaman viikon kuluttua näin hänet tanssimassa jonkun toisen muijan kanssa, se siitä sitten. Mutta minkä takia tämä söpistys pyörii vaan mielessäni edelleen.. ? Pitikö elämäni ihanimmat tanssit päätyä suruun:(

2

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

vai nin

• nauti elämästä

En ymmärrä tuota poikaa! Tosin monesti asiat menee noin. Joko tyttö jättää tai poika. Et voi tietää numeron vaihdostakaan, että asiat olisi menneet toisin.

Itse olin yhden tytön kanssa ja mulle kävi noin, että tyttö jätti koska mentiin liian nopeesti sänkyyn. Vaikka muuten meillä oli tosi hyvä yhdessä. Tuon tytön tapasin päivällä, mutta silti asiat meni noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe