noita Veikkauksen onnenrivit arpoja, joissa pitää saada 2 samaa kuviota päällekkäin 50 sentillä. Olen kokeillut ainakin 200 kertaa, mutta mitään isompaa ei voi saada. 2 euroa tuntuu olevan maksimivoitto. Aina silloin, kun paria ei muodostu, komeilee voittorivissä komeasti 500 euroa. Jo on kusetusta!
Onkos kukaan kokeillut raapia netissä
6
234
Vastaukset
- lotototototo
Niin sun mielestä jokaisella arvalla pitäisi voittaa 500 egeä, olen lotonnut 35 vuotta ja suurin voitto on ollut viisi oikein, lopeta rahapelit niin voitat enempi
- ex pelaaja
Olen pari kertaa ostanut nettiarvan, eihän sieltä mitään tullut, mutta ei tule muualtakaan ostetuilla. Katso niitä voittomamahdollisuuksia, nekin on siellä kerrottu,eli minimaaliset ovat.
Lotonnut olen yli 30 vuotta ja Vikingiä olen pelannut niin kauan kun se on ollut olemassa. Suurin voitto lotossa on 5 oikein, vikingissä 4. Nekin pelit olisi kannattanut jättää pelamatta.
Jokerissa voitin kahdesti viidellä oikein, molemmilla kerroilla yli 3000€, se oli silloin kun sitä vielä kannatti pelata. Tähän nykyiseen pellejokeriin en laita senttiäkään.
Veikkauksen pelit on fiilattu sellaiseksi, että viisas jättäisi ne kokonaan väliin. - hgyuyuoo
Saman saa jos raapii persettä. Täyttä kusetusta.
- entinen tuttu
Veikkauksen arvoissa on numerosaja mistä tietää missä pakassa ja "arvassa "voitto,voitot jaetaan tuttujen kesken ,myös viralliset valvojat saa osansa sekä politiikot ,isoja voittoja ei päästetä markkinoille ennekuin kaikki tyhjät arvat on myyty.
- hölökyt sinnekkin
kukapa valvoo että yleensä suurempia voittoarpoja liikkeelle lähtee, no isoveli tietenkin. Uskokaa jo, että rahapelit on keksitty niin, että voittoja mahdollisemman vähän ja valtion eliitti rikastuu. Miksi ihmeessä niitä kädestä ruokitaan???kysyn vaan.
- 31246
ÅÄnestämällä voit ts vaikuttaa, jos voit?!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751