Tyrmäystippoja?

Olimme miesystäväni kanssa ykityisissä halloween pippaloissa. Koko illan aikana join 4 juomaa, mutta jalat lähti alta. Olin ihan hyvissä fiilingeissä, tanssin yms ja sitten menin mieheni kans pihalle. Istahin alas ja kaikki alko yhtäkkiä pyörimään ja aloin oksentaa. Mieheni vei mut sisälle vessaan, jossa jaksoin oksentelua. Sitten taju lähti kokonaan. Olin kaatunut lattialle ja näin löin naaman lattiaan, enkä reagoinut siihen. Sitten muistan hämärästi kun mieheni huutaa mun nimeä. Se sanoi että oli läpsiny mua naamaan ja koittanu herätellä mua mutten ollu reagoinu mitenkään. Ambulanssi vei mut sairaalaan ja olin ollu "vain" 1,5 promillen humalassa.
Ennen bileitä syötiin kaveriporukalla tukevasti. Enkä ole ennen tipahtanut alle viidestä juomasta..

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweasdqweasdqw

Mite voi neljällä juomalla saada tollaset lukemat :D

• Vodkalla ja 50 kg painolla, i guess :D

• setä kysyy

Ruokamyrkytys?

• vicious

Vois johtua kyllä myös nestehukasta tai/ja syömättömyydestäkin. Mutta toki myös yhdistämällä alkoa ja bentsoja tms. Alkoholi nopeasti nautittuna on kuitenkin varsin vaarallinen aine.

• Ensiavun setä

Tällaisia on yleensä nämä "tyrmäystippa"-epäilyt.
      Ei ole muka otettu kuin muutama paukku, kuitenkin alkometri näyttää ihan kunnon lukemat. 1,5 promilleahan on ihan kova känni jos ei ole toleranssia kovin paljoa kehittynyt.

Nykyisen kännikulttuurin seurauksena toki nuoret ja hoikat, (vielä) hyvinhoidetun näköiset naisetkin vetävät helposti 2,5 promillen kännejä, mikä oli kymmenen vuotta sitten lähinnä spurguryhmän lukemia.

• Rauhanpiippu

On hyvin mahdollista että joku olisi laittanut tyrmäystippoja jonnekkin. tietysti tuo päässä yhtäkkinen raju pyöriminen on aivan normaali alkoholin vaikutukseen liittyvä asia (niin kuin oksentaminenkin) mutta kun kumminkin sinut vietiin sairaalaan niin voin uskoa että ottivat veri kokeen ja olisivat sanoneet jos olisi löytynyt jotain epäillyttävää.

• VahtiMestarinen

Oletko ihan varma ettet käynyt vessassa yksin missään vaiheessa. Illasta voi olla pimeenä pitkiäkin aikoja ja joku on saattanut pistää sinua kikkelillään pyllynreikään siellä vessassa??
      Sellaistakin on sattunut joillekin ja eivät muista mitään. Ihmetelleet sitten vaan kun pyllystä valuu spermaa housuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163