Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyrmäystippoja?

Olimme miesystäväni kanssa ykityisissä halloween pippaloissa. Koko illan aikana join 4 juomaa, mutta jalat lähti alta. Olin ihan hyvissä fiilingeissä, tanssin yms ja sitten menin mieheni kans pihalle. Istahin alas ja kaikki alko yhtäkkiä pyörimään ja aloin oksentaa. Mieheni vei mut sisälle vessaan, jossa jaksoin oksentelua. Sitten taju lähti kokonaan. Olin kaatunut lattialle ja näin löin naaman lattiaan, enkä reagoinut siihen. Sitten muistan hämärästi kun mieheni huutaa mun nimeä. Se sanoi että oli läpsiny mua naamaan ja koittanu herätellä mua mutten ollu reagoinu mitenkään. Ambulanssi vei mut sairaalaan ja olin ollu "vain" 1,5 promillen humalassa.
Ennen bileitä syötiin kaveriporukalla tukevasti. Enkä ole ennen tipahtanut alle viidestä juomasta..

7

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweasdqweasdqw

      Mite voi neljällä juomalla saada tollaset lukemat :D

      • Vodkalla ja 50 kg painolla, i guess :D


    • setä kysyy

      Ruokamyrkytys?

    • vicious

      Vois johtua kyllä myös nestehukasta tai/ja syömättömyydestäkin. Mutta toki myös yhdistämällä alkoa ja bentsoja tms. Alkoholi nopeasti nautittuna on kuitenkin varsin vaarallinen aine.

    • Ensiavun setä

      Tällaisia on yleensä nämä "tyrmäystippa"-epäilyt.
      Ei ole muka otettu kuin muutama paukku, kuitenkin alkometri näyttää ihan kunnon lukemat. 1,5 promilleahan on ihan kova känni jos ei ole toleranssia kovin paljoa kehittynyt.

      Nykyisen kännikulttuurin seurauksena toki nuoret ja hoikat, (vielä) hyvinhoidetun näköiset naisetkin vetävät helposti 2,5 promillen kännejä, mikä oli kymmenen vuotta sitten lähinnä spurguryhmän lukemia.

    • Rauhanpiippu

      On hyvin mahdollista että joku olisi laittanut tyrmäystippoja jonnekkin. tietysti tuo päässä yhtäkkinen raju pyöriminen on aivan normaali alkoholin vaikutukseen liittyvä asia (niin kuin oksentaminenkin) mutta kun kumminkin sinut vietiin sairaalaan niin voin uskoa että ottivat veri kokeen ja olisivat sanoneet jos olisi löytynyt jotain epäillyttävää.

    • VahtiMestarinen

      Oletko ihan varma ettet käynyt vessassa yksin missään vaiheessa. Illasta voi olla pimeenä pitkiäkin aikoja ja joku on saattanut pistää sinua kikkelillään pyllynreikään siellä vessassa??
      Sellaistakin on sattunut joillekin ja eivät muista mitään. Ihmetelleet sitten vaan kun pyllystä valuu spermaa housuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe