Eli jos minulla on eilisen jäljiltä vielä xanoria veressä, voinko ottaa tänään temestan?
Kun xanor loppui, resepti on vaan apteekkiin en pääse ja ahdistus iskee melkoisella voimalla...
Ja kun päivälääkityksenä on mirtazapin, passaako temestan kanssa?
Tuleeko mitään vakavaa jos vuorokauden sisään ottaa xanoria,temestaa ja mirtazapinia?
Kellekään ikinä määrätty/ muuten vain kokemusta?
Xanor ja Temesta yhtäaikaa?
auttakaa???
1
501
Vastaukset 1
- nxkjutgpks
Mulla on kaikki loppu ja en tiedä mihin suuntaan tässä lähtisi. En jaksaisi päivääkään odottaa saati viikkoa. Olen ottanut seuraavana päivänä mirtzaa, kun edellisenä pvnä pamia. Muttei se tunnu auttavan olotiloihin kuitenkaan. Mun mielest ei samanaikasesti ainakaan kannata ottaa samana päivänä noita sekasin. Ehkei ne käy siis passaa toistensa kanssa. Voihan niitä lääkkeitä puolitella ja laitellla 4 jäänkin osaan lääkeleikkurilla jos pelottaa vaikutukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901389
- 47771
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66715- 88704
- 20669
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62638Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o144636- 53618
- 51602
- 47591