Matt Dillahunty vs Ray Comfort

34

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30

      Olen katsonut 95% Atheist-Experience ohjelmista. Erittäine hyvä ohjelma!! Olisipa Suomessa joku vastaava.

      Yleltä tuli viime vuonna joulun aikaan muutama radiolähetys ateismista, mutta ei ylettänyt vastaavalle tasolle keskusteluissa.

      Muita hyviä ACA:n tuottamia ohjelmia ovat:
      -The Non Prophets Radio Show
      -Godless Bitches

      Lisää infoa nettisivulta www.atheist-experience.com

      Ehkä kaikki tämän jo tiesikin :)

    • 1000sanaa1totuus

      Pitänee katsoa kotona, tosin varmaan on aika raivostuttavaa katsoa kuinka Atheist Experiencen porukka yrittää jutella patologisen valehtelijan kanssa.

      • Mä taas luulen että se atheist experiencen porukka on niitä patologisia valehtelijoita.


      • L.J.H kirjoitti:

        Mä taas luulen että se atheist experiencen porukka on niitä patologisia valehtelijoita.

        Voisitko perustella väittämäsi, niin ruvetaan sen jälkeen katteleen mitä Reiska on puhellu.


      • 224tre
        L.J.H kirjoitti:

        Mä taas luulen että se atheist experiencen porukka on niitä patologisia valehtelijoita.

        Onko tuo nyt mikään ihme että luulet. Sinähän luulet jumaliakin olevan olemassa. Luulo ei ole tiedon väärti.


      • 1000sanaa1totuus
        L.J.H kirjoitti:

        Mä taas luulen että se atheist experiencen porukka on niitä patologisia valehtelijoita.

        Mä taas luulen, että sä vaan uikutat kun sä ja kanssahihhulisi (Ray Cumfart mukaan lukien) saatte jatkuvasti selkäänne.


    • "Olen katsonut 95% Atheist-Experience ohjelmista. Erittäine hyvä ohjelma!! Olisipa Suomessa joku vastaava "


      Aikalailla sama määrä tullu seurattua.
      On aina ilo seurata miten Dillahunty servaa porukkaa :D

    • Siinai i.

      Erittäin miellyttäviä ateisteja puolustamassa materialistisia ja ihmisen järjen mukaisia loogisia ajatusratoja. Kuitenkin , mutta, kaksi erilaista maailmaa kohtaavat ja ohjelma on siksi kohtuullisen turhauttavaa katsottavaa. Ateistipojat selittävät huolellisesti, mutta vähän kuin tynnyristä pienestä silmänreijästä asiansa. OvTkohan rehellisiä edes itselleen.

      • Oletko sinä rehellinen itsellesi pitämällä totena uskonnollisia taruja ja mielikuvitusolentoja? Omaakin käsitystä kannattaa joskus tutkailla kriittisesti. Ainoa joka on tynnyrissä katselemassa sormen kokoisesta reiästä maailmaa on teisti (ei tosin kaikki)


    • 15

      "Erittäin miellyttäviä ateisteja puolustamassa materialistisia ja ihmisen järjen mukaisia loogisia ajatusratoja. "

      Kaksi eri maailmaa:
      1. rationaalinen ja looginen
      2. irrationaalinen ja epälooginen

      Taidat olla oikeassa.

    • krisse.

      Kun katson (joskus jaksaa muutaman minuutin katsoa) evoluutio-ohjelmia, niin alkaa haukotuttamaan niin maan perusteellisesti. Minut on löydetty sohvalta monta kertaa tosi syvästä unesta. Ovat silloin tienneet että olen vilkaissut evoluutio-ohjelmaa. Tietävät että syvä uni tekee hyvää, eivätkä ole herättäneet. Siinä mielessä ohjelmat ovat hyviä. Välillä rupeaa myös naurattamaan niin ettei meinaa loppua tulla.

      • atte44

        Kuikas kreationismiohjelmien kanssa?


    • only one channel

      "Kuikas kreationismiohjelmien kanssa?"

      Näytetäänkö niitä muilla kanavilla kuin kristittyjen itse maksamalla TV7:llä?

      • atte44

        En o kyllä muilla kanavilla niitä koskaan nähny, mistähän se johtuu, olisko kysymyksessä maailmanlaajuinen salaliitto? :)


    • korjausta

      Yksipuolista ohjelmaa, vaikka kristitytkin maksavat tv-lupansa.

    • atte ateisti

      Näin ateistina täytyy myöntää, että Matt saa aika pahasti turpaansa tuossa väittelyssä.

      Ray painiskelee vähän eri sarjassa kuin joku kaapeli-tvn riviateisti.

      • Eli hän onnistui vakuuttamaan Dillahuntyn että jumala on olemassa. - missä kohti?


      • Anonyymi

        Hahhah...dorka


    • atte ateisti

      tuskinpa puupää ateistia on kovinkaan helppo käännyttää pois. Kun kantansa on valinnut voi olla tosi itsepäisiä henkilöitä. kyllä täytyy vaikka ateisti olenkin myöntää että raylla oli helkkarin vakuuttavat perustelut. olen alkanut todella pohtia koko ateisminuskoni pohjaa.

      ei mattilla ollut kyllä mitään sanomista, vietiin niin kuin ltiran mittaa edes ja takas!

    • Ateisti johtaja

      Häpeällinen esitys Matt:ilta.

      Rayhan ryöpyttää häntä mennen tullen.

      Comfort on paljon viisaamman tuntuinen kuin osasin odottaakaan. Kaikki tämän palstan ateisteista olisivat kyllä heti helisemässä väittelyssä Rayta vastaan. Löysin muuten Tubesta selaamalla videon, jossa Comfort kouluttaa uskonnotonta aika olan takaa. Aika nolo video ateisteille.

      • khjkhjkhjkhjkhjk

        ''Löysin muuten Tubesta selaamalla videon, jossa Comfort kouluttaa uskonnotonta aika olan takaa.''
        Linkkiä et sitten osannut laittaa?


      • Ray on taitava liero. Suuri osa ateisteista nyt ei ole kiinnostunut tieteestä tai evoluutiosta tai hihhuleiden kanssa riitelystä, juuri näitä ateisteja Ray toyboynsa kanssa metsästää ohjelmaansa.

        Ei Ray kyllä itsekään tiedä paskan vertaa mitään mutta osaa kaikkien kreationistien tapaan kieroilla, valehdella ja mustamaalata vastustajiaan hyvin tehokkaasti. Varsinkin kun heidän vastustajansa vastaavat usein täysin rehellisesti jos eivät tiedä jotain. Ja epätietoisuushan todistaa hihhulille, että heidän psykopaatti jumalansa on olemassa.

        Huomaan usein karjuvani ruudulle heidän sontaansa katsellessani. Olisin ala-asteellakin osannut kumota heidän evoluutio ja ateismi sontansa, niin huteraa se on.


    • H004

      Hehheh, olisi kyllä hauska nähdä kuinka palstan vakioatet saisivat turpaan väittelyssä Rayta vastaan, tuskin menisi muutamaa sekuntia kunnes hädissään polvillaan pyytäisivät pelastusta ja armoa Jeesukselta.

      Hauskaa. http://www.youtube.com/watch?v=PdOIq-ATmeA

      • "Go around the intellectual mind"
        "circumnavigate the intellect"

        Tarvitseeko enempää sanoa....

        "Jumalan olemassaolon voi todistaa ilman tarvetta uskoon"

        Odotan innolla. Tälläisiä todisteita Ray ei tähänkään mennessä ole onnistunut tuottamaan...

        Odotan.....

        Odotan yhä....

        "you know if it's made, there must me a maker"

        Sure but if you don't know it's made, you can't say there's a maker.

        "atheist nightmare"

        Kaupan banaanit ovat ihmisen kädenjälkeä, tsekkaappas "jumalasi muovaama" banaani.

        Muuten banaanista tuleekin mieleen eräs ihmisen uloke. Kuten De Sade kerran asian ilmaisi....suurinpiirtein: Penikseni sopii niin hyvin persereikään, persereikä on varmasti suunniteltu panemista varten.

        Missä ne todisteet on....

        "man can't make something from nothing"

        Mutta sinun jumalasi voi vai? Todista se!

        "Darwinin silmä"

        Niin ja mitenkäs se loppu siitä sitaatista meni?
        Muutoinkaan Darwinin sanomiset eivät ole todiste yhtään mistään.

        Odottelen edelleen.....

        "Jos ateisti myöntäisi että jumala on hän myötäisi olevansa vastuussa tälle jumalalle"

        Millä perusteella? Usko jonkin olemassaoloon on eri asia kuin jonkin asian auktoriteetin tunnustaminen.

        "to say there is no god, I need to know everything"

        Bull shit! Sitäpaitsi ateismi ei ole tietoa vaan epäuskoa.

        30 minuuttia mennyt mutta Rayn lupaamia todisteita ei näy :(

        33 minuuttia....

        Lehmät muuten juovat maitoakin. Ovatpas amarikkalaiset tyhmiä.

        Miten tämä mikään tekee uskomista yhtään perustelumpaa :D
        Rayhän todistaa että aivojamme on helppo huijata. Tämän vuoksi ei ole järkevää tehdä päätelmiä tuntemuksista.

        Missäs ne todisteet oooooooooon......
        Väriterapia osuuskin meni hutiin.

        Häh? Missä ne todisteet oli?


    • Harkkip

      Ensimmäinen kerta, kun koskaan näen ateistin myöntävän oman vajaavaisuutensa Jumalan edessä.

      Jumalaan verrattuna olemme kaikki pelkkiä säälittäviä matoja! Hän voisi murskata meidät kaikki, emmekä voisi mitään sitä vastaan! Mutta Jumalamme on hyvä Jumala. Hän pitää meitä, hoivaa meitä kämmenellään ja päästää meidät, likaiset ja syntiset hänen omaan Pyhään Valtakuntaansa.

      Itsepäiset ateistit ovat hulluja. He eivät suostu !uskomaan! Luojajumalan erehtymätöntä Sanaa! Hulluutta.

    • khjhkhjkhjkhkhjkhjk

      ''Ensimmäinen kerta, kun koskaan näen ateistin myöntävän oman vajaavaisuutensa Jumalan edessä.''
      Missä sinä sellaista näit, muuta kuin unissasi.

    • Harkip

      Ylpeä ateisti ei halua myöntää totuutta!

      Rukoilen puolestasi.

    • ateismi = 0

      Ray on eräs maailman älykkäimmistä ihmisistä. Ei löydy hänen voittanutta väittelyn pelissä.

      • Tänne vaan

        Minä en ole ikinä hävinnyt yhtään väittelyä uskonasioista yhdellekään uskikselle, enkä häviä Rayllekaan. piste.

        Tänne vaan, täältä pesee!


      • 24

        Riippuu miten häviämistä mitataan.

        On eri asia hävitä väittely ja myöntää hävinneensä väittelyn.


      • 24 kirjoitti:

        Riippuu miten häviämistä mitataan.

        On eri asia hävitä väittely ja myöntää hävinneensä väittelyn.

        Ja väittelyn voittaminen on eri asia kuin oikeassa oleminen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe