Joskus katselin 1 kauden jaksoja ja pidin sarjasta. Nyt ajattelin hankkia kaikki jaksot ja katsoa läpi, mutta kannattaako se. Meneekö sarja jossain vaiheessa aivan typeräksi, menettääkö sarja viileän tunnelmansa? Ja onko sarjassa järkevä päätös?
Miksi tälläistä kyselen? No katsoin Sarah Connorin aikakirjoja. Pidin erittäin paljon sarjasta, mutta se jäi täysin kesken koska uusia jaksoja ei tehtykään. Että pisti vituttamaan.
Tavoitteena minulla olisi samalla kehittää kielitaitoani. Sarjahan on oikeakielinen ja puhe selkeää.
Kannattaako katsoa tämä sarja? Ei juonipaljastuksia.
spr-verityöntekijä
4
1302
Vastaukset
- oikealla
Niin mitenhän lie
- nodsdad3w
hiljasta on
- 54hh545h
hh
- adsadsdas
Paska foorumi, idiootti olin kun täältä kysyin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768922Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593321- 422718
- 272241
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151763- 681705
- 181639