Kun olen 64

AnaLyyzi

Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka tuon tekstin kirjoitti.

Will You still need me, will You still love me When I´m 64.

21

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on niinku: Feed me...

      On olemassa hotelli, jossa kuoli Hendrix ja jokunen Hurriganes.
      Sir Paul on valinnut oman tiensä.
      Vanhana Beatlefanina olen vähän surullinen.
      Poitsu kirjoitti Yesterdayn Ranskassa,
      Kuolisipa hän liskokuninkaan viereen.
      One of the Beatles, is not allowed to die as his father.
      H

      • suom.huom

        Feed me-ruoki minua, myös käsite joka ei ole fyysinen
        One of the Beatles, is not allowed to die as his father.
        Yksi beatlesesitä, jonka ei anneta kuolla niinkuin isänsä


      • suom.huom kirjoitti:

        Feed me-ruoki minua, myös käsite joka ei ole fyysinen
        One of the Beatles, is not allowed to die as his father.
        Yksi beatlesesitä, jonka ei anneta kuolla niinkuin isänsä

        "suom.huom"

        Näin se on Suomennettavissa,.
        Pidätkö minut hengissä, henkisesti hyvässä tilassa, rakastatko minua...
        Suotko minulle onnea...annatko minun lentää taivaisiin...
        Ja sit, Sir Paul tuskin saa kuolla kuten perus Liverpoolilainen.
        Titanic-laivan rakentajien lailla.
        H.


    • Olen sen verran tyhmä etten tajua mitä tarkoitat, kun en tuota englantia osaa.

      • k/k

        Älä muuta virkkaa,mäkin orotan et joku suomentais.
        Fiksut kuulema kirjottaa sitä murretta mitä toisetkin osaa.


      • k/k kirjoitti:

        Älä muuta virkkaa,mäkin orotan et joku suomentais.
        Fiksut kuulema kirjottaa sitä murretta mitä toisetkin osaa.

        "Kokotti"
        Ystävän tuntuinen.

        "Moni maailmani ystävät voivat kuolla,
        jos en rattorin lavan anna nuolla.
        Minä Lennonin tavalla raa'asti annan,
        heille polkunsa pohjan kannan.

        64 vuotta ne kaukana liippaa,
        Mutta unohtaa kukaan ei voi,
        Musta huolta ne pitää kun vuoteni saa.
        eivät annan mun kaatua rattorin taa."

        Vähän käännös on kotimainen. :)

        H.


      • "Tarvitsetko vielä minua, rakastatko silti minua, vaikka olen 64"

        taijjotain sinnepäin.............


      • minttupuu kirjoitti:

        "Tarvitsetko vielä minua, rakastatko silti minua, vaikka olen 64"

        taijjotain sinnepäin.............

        "minttuseni"

        Suom.huom avasi asian hyvin, ei se kaikki ole noin selvää.
        Suomenkielellä voi kertoa paljon enemmän mitä Englanninkielellä ei voi, EG: llä voi vaan aavistaa sanojen yhteydestä.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "minttuseni"

        Suom.huom avasi asian hyvin, ei se kaikki ole noin selvää.
        Suomenkielellä voi kertoa paljon enemmän mitä Englanninkielellä ei voi, EG: llä voi vaan aavistaa sanojen yhteydestä.

        H.

        Jaa, we are the champions:

        suom: me olemme herkkusieniä!!


      • minttupuu kirjoitti:

        Jaa, we are the champions:

        suom: me olemme herkkusieniä!!

        Hyvä Minttupuu :))))))))))


      • minttupuu kirjoitti:

        Jaa, we are the champions:

        suom: me olemme herkkusieniä!!

        "makoisani"

        Champignon on se sieni,.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Kokotti"
        Ystävän tuntuinen.

        "Moni maailmani ystävät voivat kuolla,
        jos en rattorin lavan anna nuolla.
        Minä Lennonin tavalla raa'asti annan,
        heille polkunsa pohjan kannan.

        64 vuotta ne kaukana liippaa,
        Mutta unohtaa kukaan ei voi,
        Musta huolta ne pitää kun vuoteni saa.
        eivät annan mun kaatua rattorin taa."

        Vähän käännös on kotimainen. :)

        H.

        Kokotit on tutkittu ,mites sulla ?
        Taksi ja nainen on kuulema miehen parhaat ystävät.
        Kuten enenekin kirjoitat sumeanlokiikan järjestelmällä
        Vai ajatususkoako ovat sanasi epämääräiset.
        Kun kiusatun askel lyhenee
        Kun kiusatun ajatus ehtynee
        Kuka silloin tukee,lohdun antaa
        Kuka pukee,suojaisan sijan antaa
        Kuljenko illassa yksin
        Enkö rakkaani kanssa käsityksin
        Olkoon niin tai näin
        Joskus sentään onneni näin


      • hunksz kirjoitti:

        "makoisani"

        Champignon on se sieni,.

        H.

        Oon ollu melkein kaks kuukautta pois täältä ja Hunkszista on tullu tosikko!!

        Airot nou, ei voi soutaa :DD


      • minttupuu kirjoitti:

        Oon ollu melkein kaks kuukautta pois täältä ja Hunkszista on tullu tosikko!!

        Airot nou, ei voi soutaa :DD

        Ainahan se on ollut


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ainahan se on ollut

        Tiedetään!!
        Ja pysyy, vaik ite muuta väittää.


      • minttupuu kirjoitti:

        Oon ollu melkein kaks kuukautta pois täältä ja Hunkszista on tullu tosikko!!

        Airot nou, ei voi soutaa :DD

        "minttupuu"

        "makoisani" pitäisi kyllä olla aikamoista huumoria?
        Etten sanoisi...no enpä sanokaan.:)
        H.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kokotit on tutkittu ,mites sulla ?
        Taksi ja nainen on kuulema miehen parhaat ystävät.
        Kuten enenekin kirjoitat sumeanlokiikan järjestelmällä
        Vai ajatususkoako ovat sanasi epämääräiset.
        Kun kiusatun askel lyhenee
        Kun kiusatun ajatus ehtynee
        Kuka silloin tukee,lohdun antaa
        Kuka pukee,suojaisan sijan antaa
        Kuljenko illassa yksin
        Enkö rakkaani kanssa käsityksin
        Olkoon niin tai näin
        Joskus sentään onneni näin

        "koti-kiusattu"

        "Musta huolta ne pitää kun vuoteni saa.
        eivät annan mun kaatua rattorin taa."

        Ole ihan huoleti.
        H.


    • niin, nuorena kuvittelee kaikenlaista joka paljastuu sitten aikanaan todeksi tai fantasiaksi. Monet rokkarithan sanoivat mieluummin kuolevansa kuin soittavansa vielä viisikymppisinä, ja hinkkaavat siitä huolimatta nuoruusajan juttujaan nyt jo seitsenkymppisinä...

    • .??.

      Varmasti samalta, kuin minustakin, joskus 2-kymppisenä.
      Nythän jäljellä olevat beatlet ovat jo 7-kymppisiä.

      Silloin, muinoin, se, että eläisi yli kuusikymppiseksi, tuntui aivan omituisen verhotulta salaisuudelta. Se olisi joskus, ikuisuuden jälkeen.

      "Vieläkö armain, oot sä kun harmain, mies oon kaupungin"
      Osuva suomennos, Watt Vainion.

      • sa,ma

        Uneutin sanoa, että eilen mietiskelin tuota biisiä, kauan ja hartaasti.
        Juuri sen sanomaa, ja kuinka aika on kulunut, 60-luvulta, tähän päivään. Kuinka Paul, Sir, on olemassa, taas uusissa naimisissa, oma ihastukseni muinoin nelikosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe