Hampuusit hoi

asfdsfggsd

Kertokaa, voiko kukaan ikinä mitenkään sen huomata, haistaa, tahi jäljittää, jos polttelemme ystävinemme asunnossani pilveä ja sitten tuuletamme pitäen kaikki ikkunat auki parin tunnin verran. Kulkeutuuko se savu niin, että joku voisi sen hoksata joku kyttääjänaapuri?

3

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnnaPerkele

      Tuskin se kämpästä ulos leviää jos tuuletatte koko ajan, mut kämpästä sen silti voi haistaa jos ahkeria pössyttelijöitä olette

    • asdsdfg

      Ainut ihminen joka voi itse haistaa sen on sellainen joka on itse ollut kyseiseen päihteeseen yhteydessä jollain tapaa noin viiden vuoden sisällä. Sillä vanhempani haistavat sen minusta sillä veljeni kaveri poltteli ja he tiesivät ja tunnistivat hajun sitä kautta. Taas kaverini isä ei haista kannabista vaikka on poltellut kymmenisen vuotta sitten aika ahkerastikkin. Riippuu siis ihmisestä että haistaako.

    • naapurin muija

      Kyllä hyvin oon haistanut, kun oon käynyt parvekkeella ja joskus rappukäytävässäkin. Mut ei kai sitä tajua jos ei tiedä et on semmonen imelä haju.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe