Kertokaa, voiko kukaan ikinä mitenkään sen huomata, haistaa, tahi jäljittää, jos polttelemme ystävinemme asunnossani pilveä ja sitten tuuletamme pitäen kaikki ikkunat auki parin tunnin verran. Kulkeutuuko se savu niin, että joku voisi sen hoksata joku kyttääjänaapuri?
Hampuusit hoi
3
145
Vastaukset
- AnnaPerkele
Tuskin se kämpästä ulos leviää jos tuuletatte koko ajan, mut kämpästä sen silti voi haistaa jos ahkeria pössyttelijöitä olette
- asdsdfg
Ainut ihminen joka voi itse haistaa sen on sellainen joka on itse ollut kyseiseen päihteeseen yhteydessä jollain tapaa noin viiden vuoden sisällä. Sillä vanhempani haistavat sen minusta sillä veljeni kaveri poltteli ja he tiesivät ja tunnistivat hajun sitä kautta. Taas kaverini isä ei haista kannabista vaikka on poltellut kymmenisen vuotta sitten aika ahkerastikkin. Riippuu siis ihmisestä että haistaako.
- naapurin muija
Kyllä hyvin oon haistanut, kun oon käynyt parvekkeella ja joskus rappukäytävässäkin. Mut ei kai sitä tajua jos ei tiedä et on semmonen imelä haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882