Pieni henkilökohtainen joululahja KUMMIPOJALLE (6v Intia)

Tiinaliisa*

Kyselen vinkkiä pienen joululahjaidean suhteen. Kuimmipoikani on intialainen 6v. Värikyniä piirustusvälineitä,tarrakuvia olen lähettänyt-KERRO JOKU HYVÄ VINKKI,jos tiedät?
Vain asialliset vastaukset,kiitos. Kummilapsitoiminnan olen omaehtoisesti valinnut,enkä halua sitä kritisoitavan.

9

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillälailla...

ja perille menee... Mistä teitä idiootteja tulee?

Niille "järjestöille" kelpaa ainoastaan raha; lähetä tonni.

• ja se hattu heiluu n

On tuossa hyviäkin puolia. Tuo hupakko sentään ruokkii noita tuholaisia toisella puolella maapalloa ilmeisesti ihan omilla rahoillaan eikä ole salakuljettamassa tänne muiden elätettäväksi niin kuin ensimmäisen asteen kukkahattutädit.

Omanna vinkkinäni suosittelisin vaikka lähettämään jotain perisuomalaista. Esim. joitain muumitavaroita tai tunnettua suomalaista käyttöesine muotoilua, Pentik, Aarikka, Fiskars tai ehkä näkkileipää, hapankorppuja jne ....

• Junnu.

Intiassa on iltaisin pimeää mutta köyhillä ei ole varaa sähköön eikä edes taskulampun paristoihin.Pieniä ja pitkään toimivia LED-avaimenperävaloja saa suomesta jopa euron kappalehinnalla.Lapset pitää kaikesta kimaltavasta ja värikkäästä,esim.lasten rannekellot(.Mulla tosin joskus matkalla kävi niin että kun reppu meni tullin läpi niin kelloista patterit tyhjeni.)

(Olen itsekin kiinnostunut lähettämään jotain pientä esim.Romaniaan,Viroon tai johonkin muuhun maahan.Onko nyt joulun alla keräyksiä?tai jos tällä palstalla on kiinnostuneita niin voisi kimpassa lähettää ja postikulut jaettaisiin)

• Säästä kuluissa

osta tavarat ja jätä ne kotiisi, kyllä romanian rosvot ne sieltä hakevat, somalithan eivät viitsi, kun sehän olisi melkein työtä.

• poiuhygtfrdeswa

Entä jos käännyttäisit muslimiksi, ellei vielä ole. Ensin koraani, sitten koraanikoulu, lopuksi terroristileiri, kaiken kukkuraksi pieni attentaatti joka voisi ehkä käydä samalla hautajaisista.

• Kaikki tuo

on niille pakollista.

• dmsmdndbfhdjskkf

kannattaa monikulttuurisuuden nimissä nuolla hänen pyllyä koraanin ohjeiden mukaan. jos voisit vaan niin revi vielä kissaa hännästä. osta apulaite siihen 59 e. niin rukous menee perille helvettiin.

• ei hyvää päivää

"Vain asialliset vastaukset,kiitos. Kummilapsitoiminnan olen omaehtoisesti valinnut,enkä halua sitä kritisoitavan"

Ilmeisesti olet jo palstalta lähtenyt, mutta tämä on juuri tyypillistä kukkahattujen ihqu ajatusmaailmaa. Heitä ei saa kritisoida, he ovat oikeassa, he tietävät kaiken. Tarvitaan vain muita maksamaan ja se on oikein ja näin ehdottomasti pitää olla. Entä jos minä olisi hankkinut lentokoneen ja ylistäisin kuinka se on kiva ja tarpellinen ja miksi kaikkien veronmaksajien pitää tukea harrastustani ja että tätä ei saa kritisoida ja kaikki jotka sitä kritoisovat pitää rangaista.

• ¨jk

vai iiiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4819
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3267
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2945
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102