Kyselen vinkkiä pienen joululahjaidean suhteen. Kuimmipoikani on intialainen 6v. Värikyniä piirustusvälineitä,tarrakuvia olen lähettänyt-KERRO JOKU HYVÄ VINKKI,jos tiedät?
Vain asialliset vastaukset,kiitos. Kummilapsitoiminnan olen omaehtoisesti valinnut,enkä halua sitä kritisoitavan.
Pieni henkilökohtainen joululahja KUMMIPOJALLE (6v Intia)
9
229
Vastaukset
- Sillälailla...
ja perille menee... Mistä teitä idiootteja tulee?
Niille "järjestöille" kelpaa ainoastaan raha; lähetä tonni.- ja se hattu heiluu n
On tuossa hyviäkin puolia. Tuo hupakko sentään ruokkii noita tuholaisia toisella puolella maapalloa ilmeisesti ihan omilla rahoillaan eikä ole salakuljettamassa tänne muiden elätettäväksi niin kuin ensimmäisen asteen kukkahattutädit.
Omanna vinkkinäni suosittelisin vaikka lähettämään jotain perisuomalaista. Esim. joitain muumitavaroita tai tunnettua suomalaista käyttöesine muotoilua, Pentik, Aarikka, Fiskars tai ehkä näkkileipää, hapankorppuja jne ....
- Junnu.
Intiassa on iltaisin pimeää mutta köyhillä ei ole varaa sähköön eikä edes taskulampun paristoihin.Pieniä ja pitkään toimivia LED-avaimenperävaloja saa suomesta jopa euron kappalehinnalla.Lapset pitää kaikesta kimaltavasta ja värikkäästä,esim.lasten rannekellot(.Mulla tosin joskus matkalla kävi niin että kun reppu meni tullin läpi niin kelloista patterit tyhjeni.)
(Olen itsekin kiinnostunut lähettämään jotain pientä esim.Romaniaan,Viroon tai johonkin muuhun maahan.Onko nyt joulun alla keräyksiä?tai jos tällä palstalla on kiinnostuneita niin voisi kimpassa lähettää ja postikulut jaettaisiin)- Säästä kuluissa
osta tavarat ja jätä ne kotiisi, kyllä romanian rosvot ne sieltä hakevat, somalithan eivät viitsi, kun sehän olisi melkein työtä.
- poiuhygtfrdeswa
Entä jos käännyttäisit muslimiksi, ellei vielä ole. Ensin koraani, sitten koraanikoulu, lopuksi terroristileiri, kaiken kukkuraksi pieni attentaatti joka voisi ehkä käydä samalla hautajaisista.
- Kaikki tuo
on niille pakollista.
- dmsmdndbfhdjskkf
kannattaa monikulttuurisuuden nimissä nuolla hänen pyllyä koraanin ohjeiden mukaan. jos voisit vaan niin revi vielä kissaa hännästä. osta apulaite siihen 59 e. niin rukous menee perille helvettiin.
- ei hyvää päivää
"Vain asialliset vastaukset,kiitos. Kummilapsitoiminnan olen omaehtoisesti valinnut,enkä halua sitä kritisoitavan"
Ilmeisesti olet jo palstalta lähtenyt, mutta tämä on juuri tyypillistä kukkahattujen ihqu ajatusmaailmaa. Heitä ei saa kritisoida, he ovat oikeassa, he tietävät kaiken. Tarvitaan vain muita maksamaan ja se on oikein ja näin ehdottomasti pitää olla. Entä jos minä olisi hankkinut lentokoneen ja ylistäisin kuinka se on kiva ja tarpellinen ja miksi kaikkien veronmaksajien pitää tukea harrastustani ja että tätä ei saa kritisoida ja kaikki jotka sitä kritoisovat pitää rangaista. - ¨jk
vai iiiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983