Miehen karvattomuus - kuinka yleistä?

Hieman ujo

Olen ajellut karvani lähes täysin alakerrasta pitkään. Pikku tupsukka on jälellä. En ole käynyt uimahallissa ainakaan 10 vuoteen. Nyt on ollut vaimoni kanssa puhetta uimassa käymisestä mutta minua ujostuttaa karvattomuuteni takia.
Mikä on tilanne? Kertokaapa uimahallissa käyvät miehet onko siellä karvattomia uroksia ja jos niin minkä verran? Tuijotellaanko posliinipoikaa?
Vaimo on lähes posliini. Häntä ei ujostuta yhtään.

68

9007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliinimies2

      uimahallista en tiedä, mutta olen mies 47v ja täysin 100% posliini. hyvältä tuntuu, enkä vaihda enää takaisin karvoihin. parempi on olla poslari ja vaimokin tykkää.

      • juouoo

        karvattomuus miehellä on upeeta.Penis on paljon pidemmän näkönen.Ihanaa olla miehen tai naisen kaa joka on poslari


    • Naturistipari,.,.

      Niin et tainut ajaa karvat omasta tahdosta vaan jonkun muun? Jos omasta tahdosta niin silloin et mieti mitä muut ajattelee!

      Mitä väliä onko karvoja tai jos meet uimaan?

    • posliinimies3

      Olen 56 vuotias mies ja olen ollut posliini jo 10 vuotta. Olen käynyt uimahallissa
      silloin tällöin enkä ole huomannut että kukaan olisi tuijotellut. Joten rohkeasti vaan
      sekaan.

      • Hygieniaa

        Sama juttu.
        On muuten yleisestikin ottaen siistimpi olo alapäässä kun ei ole karvoitus keräämässä mitään.
        Ja naiset tykkää....


      • Anonyymi

        Täällä 50v mies, minäkin täysin posliini.


    • avaaja kysyy

      Onko siellä paljon poslareita nykyään?

      • posliinimies3

        Ei ole kovin yleistä, en ole nähnyt montakaan.


    • Itse lähes poslari

      Muotoiltuja näkee aika usein.

    • karvatonkalsari

      ite olen posliini ja tulen olemaan... kyllähän siellä hallilla vanhat pierut kattelee joskus pitkään mutta siinähän kattelee... ylpeänä karvattoman vehkeeni kannan ;) mitäs se kellekkään kuuluu toisten ajelut... jos häiritsee niin voi katella muualle ku meikäläisen vehkeisiin :D rohkeesti sekaan vaan...

    • Mitä mieltä muut

      Prosentuaalisesti ala-karvattomia miehiä uimahalleissa lienee vain alle viisi pros. Naisista noin 20 pros mitä vaimoni kertoi.

    • "Kauris"

      Uimahalleissa en ole käynyt, mutta kuntosalin suihkussa saunassa kyllä eikä kukaan ole ihmetellyt poslariani, en ole muita nähnyt olen kai ainoa , salin ikärakenne lienee 50v 70% , varttuneemmat mihet tuntuvat pitävän karvansa. Onhan meitä edistyksellisiä muutama, olen 60v ajellut noin30v, pari kertaa viikossa siistin, ja hyvän näköinen vaikka itse kehunkin. Paksuhko patukka hyvin esillä.

    • Mä olen ollut posliini useita vuosia, enkä välitä, mitä muut ajattelee. Ens alkuun pelikaverit hieman naljailivat, mutta nykyään muutama heistä on alkanut ajelemaan myös. Rohkeasti vaan halliin, kyllä ne karvalliset tottuu posliineihin aikanaan.

    • siistitty

      Mulla on ollu posliinipallit ainakin 10 -vuotta välillä alelen kolmion kiitoradaksi tai siistin karvat lyhyeksi. Kukaan ei ole kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, ei muuta kun sinne vaan. Ylipäätään rohkeutta veljet, ei kaikkien tarvitse olla samasta kaavasta vedettyjä.

    • .

      Kysypäs asiaa mieluumin niinpäin, että kuinka paljon sinä itse kuikuilet siellä muiden miesten vehkeitä?

      Itse en ainakaan kiinnitä uimahallin saunassa mitään huomiota muiden miesten jalkoväliin, tai heihin sen kummemmin muutenkaan. Joten ajattelen asian olevan niin, että koska minä en tuojottele heidän mulkkujaan, hekään eivät tuijota minun.

    • koffsiin

      Käytännössä kaikissa uimahalleissa on tirkistelynhaluisia kyyliä, jotka bongailevat kulleja ihan omista syistään. Jos sattuu olemaan posliini ja huomaa joutuneensa tuijottavan katseen kohteeksi, ei se 99% todennäköisyydellä johdu katselijan paheksuvasta kannasta.

      Ja kyllä, uimahallien puku- ja suihkuhuoneissa näkee miesten puolella nykyään posliineja, eikä tämä suinkaan koske vain vanhoja papparoita joilta karvat ovat luonnostaan tippuneet pois. Suorittaessani varusmiespalvelusta kymmenen vuotta sitten kaikilla inttikundeilla oli kullien ympäreillä kunnon kikkaraiset karvareuhkat. Villi arvaukseni on, että karvattomuusmuoti juuri kymmenen kuluneen vuoden aikana on rantautunut myös suomalaisten miesten keskuuteen.

    • turha ujostella

      Joka kerta kun olen käynyt uimahallissa on ollut muitakni poslareita kuin mä.
      Mies28v.

    • jäbä85_hki

      Ainakin mitä kuntosalin suihkussa ja saunassa vaivihkaa näkee, niin noin puolet ajelee karvansa osittain tai kokonaan.

      Kuntosalipojat on nyt muutenkin itsestään huolehtivia, joten otos on vähän väärä.

    • antaa palaa vaan

      Jokainen huolehtii omistaan. Turhapa niistä muista on katella. Lisäksi, jos joku kattelee, on ne todennäköisemmin vaan kateellisia ;) Sheivaamisesta ei vois enää luopua (n. 7 v takana).

    • m.23

      Täys paljaana jo ajat ja käyn uimassa 2-3 kertaa viikossa. ei mua häiritse jos joku katsastaa. Mutta eipä juuri tuijottelua, enkä oo ainoa karvaton. Joskus huomaa että samoja sällejä käy yhtäaikaa ja kummasti on alkaneet, karvat myös tyypeiltä hävitä. Hyvä suuntaus! Täys paljas paras.

    • Tieto

      Vievät saunan taa.

    • täys posliini.

      ja painavat anukseen, kun nuoreksi julliksi luulevat - hööpöti höö, karvattomuus nykyään niin yleistä että karvaset tyypit, kohta vähemmistönä. Mulla sänki naamassa, muuten TÄYSIN karvaton jo kolmatta vuotta. salilla, uimassa ja muutenkin urheilen - eikä muuta kuin kehuja tullut ja mallia ovat ruvenneet ottamaan.

    • täysin posliini

      Olen ollut täysin posliini noin 10v.käyn uimahallissa ja kesäisin leirintä
      alueilla saunassa. Ei mitään ongelmia.Seon ihan totta,kun näkevät posliini miehen niin rohkenevat itsekin ajella posliiniksi tai seivata

      • Ei hävetä

        Kyl nykyään on paljon poslareita, eikä niitä tuijotella sen takia, vaan sen takia että se näyttää nii komeelta ja nostattaa kiimaa meihissäkin.
        Mä aina poslari, eikä onglemia ole ollut. päinvastoin hyötyä on ja paljon.


      • selitys
        Ei hävetä kirjoitti:

        Kyl nykyään on paljon poslareita, eikä niitä tuijotella sen takia, vaan sen takia että se näyttää nii komeelta ja nostattaa kiimaa meihissäkin.
        Mä aina poslari, eikä onglemia ole ollut. päinvastoin hyötyä on ja paljon.

        kun ei enää h***i seiso, niin turhaan siinä alla pehmeätä petiäkään enään pitää....


    • Hei.
      Minulla ollut posliini jo vuosia. Ei siellä uimahallissa kukaan tuijota

    • Turenki

      Kokonaan posliini jo kolmatta vuotta ja sitä ennen siititty ja pallit paljaana kymmenkunta vuotta... Muutamia saman tyylin kavereita näkee, opiskeluaikoina bilesaunoissa enemmänkin.

      • 23v mies

        Vähän aikaa sitten rupesin ajamaan kullin karvoja, ja huomasin kuinka seksikästä se on. En aja ainakaan vielä täysin posliiniks uimahallin takia , mut se on vielä edessä. Se vielä kiihottaa kun jotkut kattoo ja koskee samalla omaa kalua.


    • Pertsa49v

      Nyt kun on kulunut muutama vuosi niin voi sanoa että karvattomuus on vaan yleistynyt. Melkeen kaikilla jotka huolehtii itestään muutenkin tuntuu olevan yläkroppa karvaton ja posliini tai lyhyt rajattu siili alapäässä. Käyn salilla ja uimahallissa monta kertaa viikossa eikä trendiä voi olla huomaamatta vaikka ei siellä toisten nivusseutua tuijottelekaan. Itestä tuntuisi nololta ja hölmön näköseltä pitää isoa karvapuskaa alapäässä. Nykyään sheivaan kokonaan, näyttää siistiltä ja tuntuu mukavalta eikä sitä tosiaan tarvi ujostella suihkussa/ saunassa.

    • jannekullia

      mä oon täysin karvaton jalatkii..by kotkan Jannen sexual pitää runkata KAIKKI kalut heti uimaan ja niskaa TYTTÖnä alistuu PAN tavat ISO KYRPÄSET posliini tyhjäksi

    • Karvavapaamies

      Olen myöskin karva vapaa, niinkuin vaimoni ja meidän poika13v. On mukavampi nuolla vaimoni pillua kun ei tule karvoja suuhun. Myöskin vaimoni on samaa mieltä. Pojallani ei ole vielä paljoa kokemusta, mutta sanoo että koulussa on melkein kaikki pojat karva vapaita.

    • Niimimerki

      Ketä jaksaa kiinnostaa? Mitä väliä sillä nyt muille on, karvat sulla tai ei? Mä oon karvaton, eikä vois vähempää muiden jutut kiinnostaa.

      • karvatonukko

        Juurikin näin


    • Eräkettu

      Ite en kyllä ajele karvojani..

    • rgt5trb

      Minä olen ollut tupsua vaille poslari jo 15 vuotta , ajan karvat joka viikko. Teen sen itseni takia !!!! ( olen hetero) .

      Koskaan ei kukaan ole katsellut pitkään tai ollut mitään kommentointia. Uimahallissa käyn talvella 2 kertaa viikossa , nyky naisystävä totesi vain ensinäkemällä, näyttää siistiltä, ei muuta koskaan , hän ei aja karvoja . sekin sopii minulle.

    • koomikko_ovimikko

      Kyllä se karvattomuus on nykyään nimenomaan IN. Mä olen tällanen mallia Karhu, karvaa kasvaa rystysiä myöden, mutta alapään pidän siistinä. Yleensä ajelen ja trimmaan ihan posliiniksi, tai sitten jätän 3-5mm ja öljyän partaöljyllä. Pysyy pehmeänä eikä raavi paikkoja.

      Mainittakoon että itsellä menee esim työviikon jälkeen jos ei ole kerennyt sheivaamaan, niin suihkussa noin 45min ennenkuin olen tyytyväinen. Kumppanihan sitten tarkastaa ja huomauttaa jos jotain on.

    • Alkaa tosiaan olla aika yleistä. Meillä myöskin mies on ollut jo vuosia posliini.

    • Anonyymi

      Olen 70v hallin ja kylpylän vakikävijä posliinina jo vuodesta 1981. Yleistynyt melko mukavasti,eikä nykyään tuijotella.

    • Anonyymi

      Sinne vaan on kaikkia

    • Anonyymi

      Kyllä siellä on lihaia ihmisiä uimalalilla,ei ne nää seivata,ei ne taivu.Karvat roikkuu palleista,ei ole siistin näköstä.

    • Anonyymi

      Olen 62 vuotias ja ollut posliini n.30 vuotta. Edesmennyt vaimoni innosti minut vahaukseen kosmetologilla jossa itse kävi. Ensimmäinen kerta jännitti niin että jos olisin ollut yksin olisi sisään meneminen olisi jäänyt tekemättä. Esittelyn jälkeen vaimoni poistui ja vahaaminen tehtiin. Se piristi s-elämää todella paljon.Nykyään olen käynyt brassi sokeroinnissa samassa paikassa n . kuuden viikon välein. Kaveri saunassa olen huomannut että muillakin karvat ovat joko ohentuneet tai kadonneet kokonaan. Kesällä varsinkin olen todennut ns. pehin vähentyneen todella paljon. P.S. Kehoitan kaikkia iästä riippumatta kokeilemaan karvojen siistimistä tai poistamista ainakin kerran.

      • Anonyymi

        Olen myös 62 vuotias mies ja pidän nykyään itse posliini , eli kaikki alapään karvat ajettu.
        On minusta mukavan tuntuista ja näyttää paremmalta paljaana.
        M62 UKM


    • Anonyymi

      70 luvun lopulta asti posliinina ei mitään negatiivistä. Suosittelen,mukavaa karvatonta kesää kaikille!

    • Anonyymi

      Karvattomuus on kyllä ihan yleistä nykyään kaiken ikäisillä miehillä.. Itekkin ajelen ja käyn usein uimahalleissa...

      • Anonyymi

        Olen käynyt paljon uimahalleissa, enkä ole kertaakaan nähnyt huomattavasti ajeltua. Olen jo 72 ja itse ajelen niin lyhyeksi kuin kehtaan. Eli niin että näyttää vain vähän tummalta. Teen sen vain siksi koska iho kuivuu ja on rasvattava päivittäin. Yritä rasvata karvapehkoa niin tiedät miten hankalaa se on.
        Outoa on, että sanotte höylättyjä näkyvän useinkin, onkohan hihasta vedettyjä juttyuja.


    • Anonyymi

      Osui hiljattain sattumalta kohdalle ulkolainen artikkeli aiheesta jossa manittiin, että Belgian Flaamissa noin puolet miehistä joko siistii alakerran lyhyemmäksi tai lyhyehköksi tai sitten ajaa nollaksikin.

      Mutta mitä vanhan avauksen avaajan arasteluun tulee, niin eikös se ole julkisissa saunoissa tuntemattomien suhteen yksi hailee, mutta lähipiirin ja sukulaisten kanssa vaikka mökillä saunaan mennessä joku saattaisi hieman arastella sileyttään (?).

      Mutta noin yleisesti, eihän yleisissä saunoissa toisten käärmeitä sen tiiviimmin katsella, sitä ihan relfeksinomaista mutta huomaamatonta vilkaisua ja havaitsemista enempää ... vaikka monet miehetkin ovat omalla tavallaan ihan esteettisiä ja komeita kapistuksia sauvoineen ... pakko todeta, että saunassa tai pukuhuoneessa ohi mennen havaittu jonkun kevyt rento stondis on ihan komea ja esteettinen näky.

    • Anonyymi

      NOIN 40VUOTTA POSLIININA EI HAITTAA MAHDOLLISET KATSOJAT ON SIINÄ PAKSUUTTA MITÄ KATSELLA.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut täysin karvaton n 30 vuotta ja n.15 vuoden ajan käynyt sokeroinnissa jossa on poistettu karvat koko kropasta. Salilla ja saunassa ensin jotkin katseli ja vähän myöhemmin jopa kyseli miksi olen poistanut karvani. Sanoin että se tuntuu ilmavalta ja muutenkin hyvältä sekä omastamielestä seksikkäältä ja en ole kuullut moitteita naisiltakaan.En ole kuullut saliporukalta negatiivisia kommetteja ja olen huomannut että joillain on mielestäni karvoitus vähentynyt. M 62V

    • Anonyymi

      Olen mies 63 vuotias, ja rakastan karvattomuutta. Edesmennyt vaimoni ehdotti minulle käyntiä sokeroinnissa josta olin itse olin nauttinut hänen brassi muodista. Hänen kauneushoitolan pitäjä otti minut vastaan ekaäkeralla halauksella ja sanoi että on toivonut että minäkin tulen asiakkaaksi, oli kuulema ollut puhetta vaimoni kanssa.
      Vanha ystäväni kommentoi aluluksi kysyen onko sinusta tullut homo. Sanoin kysykää omalta elämänkumppanilta mitä mieltä he ovat . Nykyään olen mökkiviikonloppuina
      mähnyt jos ei karvattomia niin ainakin siistyttäjä karvoitusta.

      • En ole uimahallissa huomannut mitään huomioita karvattomuuteni vuoksi, rohkeasti vaan. Ei nykypäivänä ketään haittaa jos joku on ajeltu, itseasiassa en ole uimahallilla huomannut katsoa muiden karvoituksen määrää vsikka itselläni ajeltu.


      • Anonyymi
        Rousku-67 kirjoitti:

        En ole uimahallissa huomannut mitään huomioita karvattomuuteni vuoksi, rohkeasti vaan. Ei nykypäivänä ketään haittaa jos joku on ajeltu, itseasiassa en ole uimahallilla huomannut katsoa muiden karvoituksen määrää vsikka itselläni ajeltu.

        Ajellut karvani alakerrasta n, 20vuoden ajan. Pidän kyllä naisista joilla siistitty karvoitus. M66.


    • Anonyymi

      Ajatelkoon muut mitähaluavat,jokainen päättää posliinistaan itse. Olen ollut posliinina jo 39vuotta ,käyn säännöllisesti uimshalleissa ja kylpylässä kaikki ok. Mies 70

    • Anonyymi

      Kyllä karvattomuus on nykyään ihan normaalia..

    • Anonyymi

      Eipä tänä päivänä ole enää merkitystä onko karvoja vai ei. Itsellä posliini vuosia, eikö ole huomannut kenenkään ihailevan tai katselevan.
      Kokoajan tuntuu karvattomuuden lisääntyvän.

    • Anonyymi

      Olen vuodesta 79 alkaen Yrjönkadun hallin vakiokävljä ja siitäasti posliini ensimmäisten joukossa hallinmiehistä. Ei tuijotusta tai huomautusta,kehuja kylläkin,mm.Ompas komean paksu. Muisteli Paksun Omistaja.

    • Anonyymi

      -61v ja Posliini ollut jo yli 40v.Ai katseleeko joku pitkään siinäpähän katselkoot.Onhan yhdynnässä parempi "tuntuma"naiseen/mieheen.

      • Anonyymi

        Alakerta täysin karvaton jalkoja lukuunottamatta on raikas olo. 76v.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­­ts­um­me sinu­­t käymään u­udess­a chatis­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://4900049.com/H/1Fac 👈

    • Anonyymi

      Oon M38 ja posliini. Mulla on paljon rennompi olo posliinina uimahallissa kuin esimerkiksi sukulaisten kanssa saunassa. Toisaalta melkein kaikki meistä kolme-nelikymppisistä serkuksista sheivaa, osa posliiniksi ja osa trimmaa lyhyeksi. Uimahallissa oon huomannut että etenkin nuoret ja treenatut jätkät on usein posliineja eikä sitä todellakaan peitellä vaan päinvastoin. Mä itekin treenaan paljon ja tykkään näyttää hyvältä olinpa mies tai naisseurassa. Mun mielestä posliini korostaa kivasti mun kokoa ja jos se kiinnittää huomiota niin se on oikeestaan ihan imartelevaa. Mut kukin tavallaan

      • Anonyymi

        Olin kaverin mökillä saunassa. Molemmat oltii uikkarit jalassa häveliäästi, samoin uidessa. Olin pesulla ja kaveri vielä uimassa, pesin itseäni siis ilman uikkareita. Hän tulikin yllättäen sisään ja takuulla näki karvattomuuteni, ei tosin sanonut mitään. Voi apua! Mitä jos se sanoo musta yhteisille kavereille? En kehtaa näyttäytyä kyllä hetkeen... Pesin äkkiä itseni loppuun ja poistuin saunasta. Kaverin karvojen määrää en jäänyt katsomaan. Onko tuo karvattomuus oikeesti niin tavallista kuin väitetään?? En halua kasvattaa karvoitusta takas vain kavereiden takia. Posliini oon ollu keväästä lähtien, näin helteellä karvattomuus tuntuu mukavalta kun on löysissä housuissa ilman alkkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kaverin mökillä saunassa. Molemmat oltii uikkarit jalassa häveliäästi, samoin uidessa. Olin pesulla ja kaveri vielä uimassa, pesin itseäni siis ilman uikkareita. Hän tulikin yllättäen sisään ja takuulla näki karvattomuuteni, ei tosin sanonut mitään. Voi apua! Mitä jos se sanoo musta yhteisille kavereille? En kehtaa näyttäytyä kyllä hetkeen... Pesin äkkiä itseni loppuun ja poistuin saunasta. Kaverin karvojen määrää en jäänyt katsomaan. Onko tuo karvattomuus oikeesti niin tavallista kuin väitetään?? En halua kasvattaa karvoitusta takas vain kavereiden takia. Posliini oon ollu keväästä lähtien, näin helteellä karvattomuus tuntuu mukavalta kun on löysissä housuissa ilman alkkareita.

        Kovin erikoista, että jotkut sauna-Suomeesa saunovat tsimmarit jalassa ! ? ... paitsi ehkä jos jotkin kovin nuoret kollit pelkäävät spontaanin stonndiksen yllättävän.

        Alakerran karvattomuus tai siistimmäksi trimmaaminen on ihan ok, jokainen tavallaan.

        Kun ihan itse olet siistiksi halunnut vetää, niin ota vain ihan rennosti ja jos joku kyselee niin kerro miksi se tuntuu mukavalta valinnalta. Eihän siinä ole sen kummempaa kuin paidan valinnassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin pitkästä aikaa Kalevan uimahallissa. Siellä oli kaveriporukka jolla muutamalla oli posliini ja lopuilla oli reilusti siistitty ja lyhennetty. Kellään ei ollut kunnon puskaa. Eivätkä olleet ainoat karvattomat. Ikähaarukka ehkä 15 - 50 kellä posliinia näin. Itsellä hieman reunoilta siistitty jotta ei ihan reisistä tursua. Tästä hieman ehkä innostuneena aattelin vetästä myös karvat pois, sekun näköjään on noin yleistä eikä siihen kiinnitetä huomiota. Aloin etsiin netistä tietoa ja tänne päädyin. Koskahan alkaa kaduttamaan jos karvani poistan....?

    • Anonyymi

      Olen 64 vuotias ja ajan nykyään kaikki alapään karvat pari kertaa viikossa. Minusta tuntuu että näyttää hyvältä. En enää halua mitään karvoja , posliini Mielestäni parasta. Mielestäni jos uimahallissa joku katsoo , niin mitäpä se haittaisi,
      ei se muille kuullu jos on posliini .
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Olen myös alapäästä karvaton pidän siitä, kalun varsi, pallit ja pakaroiden väli ajeltu. +70bi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe