"Maanpäällä eletty elämä oli sittenkin sitä parasta aikaa." Matti Nykäsen aforismi mukailtunakin on totista totta. Väitän, ovatpa elämän olosuhteesi mitkä hyvänsä, ilman Jeesusta elävät ajanrajan tuollapuolen tulevat muistelevat, että se maanpäällä elämä oli sittenkin tämän rinnalla paratiisi.
Koska kuolema sinetöi lopullisesti kohtalomme, niin ota tutki mitä tarkoittaa Johannes kastajan huudahdus:
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin
Kuoleman jälkeen suurin osa ihmisistä joutuu
43
367
Vastaukset
- JonesHenry
Oletat siis että Jumala on kovan luokan lapsiaan pieksevä sadisti? Vaan miten oli Jeesuksen tarina tuhlaajapojasta ja viinitilan isännästä? Eivät kyllä anna kuvaa mistään sadistista lastenpieksäjästä.
- Älkää eksykö!
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
à Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan
-> Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat? - jep tätä sattuu
Älkää eksykö! kirjoitti:
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
à Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
-> Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?Pelosta voi mennä sekaisin.
- 7+10
Älkää eksykö! kirjoitti:
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?Haureus taitaa olla lempi-ajatuksiasi;)
On se niin mukavaa:))))
Seksi on niin kivaa ja kiellettyä, jos sen itseltään kieltää. Ei jumala olisi tehnyt meistä seksuaalisia olentoja jos hän paheksuisi luonnollisia viettejä.
Ei kaikilla ole kumppania, eikä kaikki tykkää samoista asioista, onko se heidän vikansa.
Olet aikamoinen humoristi, vaikka et itse sitä huomaa:))) - noin se menee
7+10 kirjoitti:
Haureus taitaa olla lempi-ajatuksiasi;)
On se niin mukavaa:))))
Seksi on niin kivaa ja kiellettyä, jos sen itseltään kieltää. Ei jumala olisi tehnyt meistä seksuaalisia olentoja jos hän paheksuisi luonnollisia viettejä.
Ei kaikilla ole kumppania, eikä kaikki tykkää samoista asioista, onko se heidän vikansa.
Olet aikamoinen humoristi, vaikka et itse sitä huomaa:)))Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.
---> He syövät, mutta eivät tule ravituiksi, he harjoittavat haureutta, mutta eivät lisäänny, sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta.
----> Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.
Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa;
----->sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.
Seksi kuuluu vain avioliittoon. - 20&6
noin se menee kirjoitti:
Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.
---> He syövät, mutta eivät tule ravituiksi, he harjoittavat haureutta, mutta eivät lisäänny, sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta.
----> Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.
Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa;
----->sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.
Seksi kuuluu vain avioliittoon.Harjoittele sinä haureuttasi ihan rauhassa.
Onko se sulle pakkomielle? jep tätä sattuu kirjoitti:
Pelosta voi mennä sekaisin.
Jep tätä
Niin voi mennä ne jotka jäävät ulkopuolelle,huutavat vuorille peittäkään meitädät karitsan vihalta,kun se aika koitta. Ihmiset pelkäävät ja menehtyvät sitä mikä maanpiiriä kohtaa.
Toisen taas nostavat päänsä kun heidä vapautuksena koitta,on kotiin pääsyn aika.- Pyhityskö unohtui!
20&6 kirjoitti:
Harjoittele sinä haureuttasi ihan rauhassa.
Onko se sulle pakkomielle?Jumalan tahto on pyhitys!
Sillä tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta,
että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne;
- hihihihihihihihih
Et voisi olla enempää oikeassa ja samaan aikaan väärässä.
- Galat
"Et voisi olla enempää oikeassa ja samaan aikaan väärässä."
Kuitenkin kirjoitettu on:
Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
-> Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niin kuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Sellaista vastaan ei ole laki
Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen. >> Jakeen lisätiedot
- arviot sekaisin!
Aloituksessa on kadotettujen lukumäärässä arviot hukasssa. Jos Jeesuksen seuraajista, vain pieni joukko pelastuu kadotus tuomiosta, niin kuinka sitten muiden käy?
Arviot sekaisin
Ihmiskunta on kahdessa osassa,toin osa pääsee ijankaikkiseen elämään toiset ikuiseen kadotukseen,raamatun sannakäyttääkseni vuohiin ja lampaisiin.
Vuohet joutuvat tuliseen järveen,lampaat pääsevät jeesusen seuraan taivaaseen.- vcxz
kuulija1 kirjoitti:
Arviot sekaisin
Ihmiskunta on kahdessa osassa,toin osa pääsee ijankaikkiseen elämään toiset ikuiseen kadotukseen,raamatun sannakäyttääkseni vuohiin ja lampaisiin.
Vuohet joutuvat tuliseen järveen,lampaat pääsevät jeesusen seuraan taivaaseen.Voi kamalaa:)
Entä sudet ja korppikotkat? - Tammi2
vcxz kirjoitti:
Voi kamalaa:)
Entä sudet ja korppikotkat?Koko luomakunta odottaa hartaasti Jumalan lasten ilmestymistä
Kaiken luodun on täytynyt taipua katoavaisuuden alaisuuteen, ei omasta tahdostaan, vaan hänen, joka sen on alistanut. Luomakunnalla on kuitenkin toivo Room.8:19-20
Kuuluvat luomakuntaan
- JonesHenry
"Aloituksessa on kadotettujen lukumäärässä arviot hukasssa. Jos Jeesuksen seuraajista, vain pieni joukko pelastuu kadotus tuomiosta, niin kuinka sitten muiden käy?"
Jumala antaa meille kaikille VYÖTÄ!- Näyttöä on!
Jumala on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
Jumala on antanut Jeesuksen, meille parannukseksi ja syntiemme sovitukseksi. Parannuksen teossa ihmisen osuus on antaa sovittaa itsensä Jumalan kanssa. Ja Jeesuksessa Isäni anna syntini anteeksi Jumala tarjoaa ihmisille armoa armon päälle Jonesl Henry
Niiden nimet jotka ova elämänkirjassa,pelastuvat,muut joutuvat kadotukseen.
Niin kuin ilmestyskirasa maintaan,yhdessä paholaisenkanssa ja hänen enkeleitensäkanssa.- JonesHenry
kuulija1 kirjoitti:
Jonesl Henry
Niiden nimet jotka ova elämänkirjassa,pelastuvat,muut joutuvat kadotukseen.
Niin kuin ilmestyskirasa maintaan,yhdessä paholaisenkanssa ja hänen enkeleitensäkanssa.Ilmestyskirja on sairasta huumehourinaa! Sitä ei Jeesus kirjoittanut
- oletko autuas?
JonesHenry kirjoitti:
Ilmestyskirja on sairasta huumehourinaa! Sitä ei Jeesus kirjoittanut
Ei Jeesus sitä kirjoittanutkaan, vaan Kaikkivaltias Jumala ilmoitti, mitä Jeesuksen Ylösnousemisen jälkeen, tulee maanpäällä tapahtumaan. Jumala antoi ensin Tiedonannon Pojalleen Jeesukselle. Jeesus delegoi sen enkelin välityksellä rakkaalle opetuslapselleen Johannekselle ja Johannes kirjoitti sen kirjalliseen muotoon.
Ilmestyskirja on lohduttava autuuden kirja, sillä sen alussa sanotaan " Autuaat ne jotka lukevat ja ottavat vaarin sen sanoman." JonesHenry kirjoitti:
Ilmestyskirja on sairasta huumehourinaa! Sitä ei Jeesus kirjoittanut
jones henry
Kirjoita siis, mitä näet: se, mikä on nyt, ja se, mikä on myöhemmin tapahtuva Ilm.1:19 Johannes senkirjoitti mitä sai ohjeeksi.
Minulle sanottiin: "Nämä sanat ovat luotettavat ja todet. Herra Jumala, joka antaa Henkensä profeetoille, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Ilm 22:6
Ei niitä kirjoituksi kukaan voi kumota
toteamaa
Tämä hetkellien elämä mitä Matti Nykänen siteraa kalpenee ijankaikkisen elämmä verrattuna.
Kuolema ei sinetöi lopullista kohtaloa,uskovien kohdalla jeesuksessa se on voitettu,ruumiimme kyllä maatuu jos ehtii enne jeesuksetoista tulemista.
Sillä hetkellä meidän vajavaisuus muuttu täydellisyyteen.Fyysinen kuolema ei tuo pelastusta oli muskovainen tai ei, sillä se ei ole uskon asia
Paratiisia taivasta ei ole kuoleman jälkeen koska paratiisitila on täällä maanpäällä, ja täällä ollessamme me joutuimme siltä ulos , ja täällä meidän on palattava siihen tilaan takaisin,eikä uskon asia vaan ymmärryksen siitä että minkä takia ihminen joutui sieltä ulos.
Ymmärrys siitä mikä on tuo ego sielu joka seuraa meitä perisyntinä elämästä toiseen.
Se on henkilökohtaisen ymmärryksen asia ei uskontojen
KUN ymmärrämme sen niin se hajoaa ja sen aihettamat kärsimykset, tuskat, pelot ja ahdistukset päättyvät, ja voi elää
paratiisielämää jo täällä maanpäällä- nunnuka-lailailai
Mistä tällaista tietoa on lähtenyt liikkeelle, arjuuna? Ai joo, taisit kertoakin sen jo, että se on sinun "henkilökohtaisesta ymmärryksestäsi". Siis sinun pikku päästäsi lähtöisin.
arjuuna
Fyysinen kuolema ei tuokaan pelastusta,se muuttuu maaksi jälleen siitä se on otettukin.
Se henki minkä jumala on antanut se ei palja maaksi uskovilla alkaa uusielämä,jumalattomat menevät tuonelaan,odottamaan viimeitä tuomota.
Kärsimykset ovat meidän syylisyyden seurausta,mihin syntiin.nunnuka-lailailai kirjoitti:
Mistä tällaista tietoa on lähtenyt liikkeelle, arjuuna? Ai joo, taisit kertoakin sen jo, että se on sinun "henkilökohtaisesta ymmärryksestäsi". Siis sinun pikku päästäsi lähtöisin.
Ymmärryksestä kylläkin, mutta ei älyllisestä ymmärryksestä sillä äly ei yksinään voi ymmärtää henkisiä asioita koska se on aikaan sidottu, mutta henkiset asiat ovat ajattomia, jote ego ei omaa tuota kykyä
AJaton oivallus on kaiken takanakuulija1 kirjoitti:
arjuuna
Fyysinen kuolema ei tuokaan pelastusta,se muuttuu maaksi jälleen siitä se on otettukin.
Se henki minkä jumala on antanut se ei palja maaksi uskovilla alkaa uusielämä,jumalattomat menevät tuonelaan,odottamaan viimeitä tuomota.
Kärsimykset ovat meidän syylisyyden seurausta,mihin syntiin.Tarkoitin että fyysinen kuolema ei tuo henkistä pelastusta, ainoastaan psykologinen kuolema, jossa kaikkien kärsimysten aiheurttaja ego sielu, jonka takia ihminen ajautui paratiisita ulos.
psykologinen kuolema on viimeinen tuomio jossa me itse pelastamme itsemme, sillä kukaan muu ei voi sitä tehdä
Sen seurauksena palaamme takaisin paratiisitilaan, joka odottaa
kärsivällisesti, että ihminen avaisi porttinsa sinne psykologisella kuolemallaan.arjuuna kirjoitti:
Tarkoitin että fyysinen kuolema ei tuo henkistä pelastusta, ainoastaan psykologinen kuolema, jossa kaikkien kärsimysten aiheurttaja ego sielu, jonka takia ihminen ajautui paratiisita ulos.
psykologinen kuolema on viimeinen tuomio jossa me itse pelastamme itsemme, sillä kukaan muu ei voi sitä tehdä
Sen seurauksena palaamme takaisin paratiisitilaan, joka odottaa
kärsivällisesti, että ihminen avaisi porttinsa sinne psykologisella kuolemallaan.arjuuna
Fyysinen kuolema ruumis muuttuu maaksijälleen.
lankeemus oli seurausta paraatiisista karkoituksen syyn,viimeiselle tuomiolle,joutvat ne joiden nimi ei ole elämänkirjassa,itseämme emme voipelastaa se on selvää,pelastaja on ulkopuolinen jumalan poika välimies.
On aivan turhaa sovellutta muta siihen omin voimin paratiisiin mene kukaan.
Jumalan pojan kautta on vain pääsys sinne.kuulija1 kirjoitti:
arjuuna
Fyysinen kuolema ruumis muuttuu maaksijälleen.
lankeemus oli seurausta paraatiisista karkoituksen syyn,viimeiselle tuomiolle,joutvat ne joiden nimi ei ole elämänkirjassa,itseämme emme voipelastaa se on selvää,pelastaja on ulkopuolinen jumalan poika välimies.
On aivan turhaa sovellutta muta siihen omin voimin paratiisiin mene kukaan.
Jumalan pojan kautta on vain pääsys sinne.TUO ON höpöä joka perustuu vääristeltyyn jeesuksen opetukseen, eikä jeesus ollut kristitty.
Kistityt käyttävät jeesuksen auktoriteettia, perusteena opetukselleen
He ovat muokanneet siitä antikristuksen opin jolla paha ikuistetaan hyvän idean avulla, joten elämme antikristuksen aikaa
Jeesus sanoi antkristuksen tuleva hänen jälkeensä lähiaikoina
ja se tulikin kristinuskon muodossa, mutta se ei voi hallita ikuisesti- totuus antikrist:ta
niko-tiina kirjoitti:
TUO ON höpöä joka perustuu vääristeltyyn jeesuksen opetukseen, eikä jeesus ollut kristitty.
He ovat muokanneet siitä antikristuksen opin jolla paha ikuistetaan hyvän idean avulla, joten elämme antikristuksen aikaa
ja se tulikin kristinuskon muodossa, mutta se ei voi hallita ikuisestiJeesus on Herra. joka tuhoaa antikristuksen joukkoineen suunsa henkäyksellä.
mahdi tulee valheen kaikella voimalla..... Kasokaa Yliluonnollista ohjelma niin saatte oikean kuvan tuosta mahdista.
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=16390
Yliluonnollista - Vieraana Walid Shoebat
Yliluonnollista - Vieraana Walid Shoebat
Walid Shoebat, entinen muslimiterroristi kasvatettiin vihaamaan Israelia.
Islamilaisen maailman odottaman messiaan piirteet sopivat Raamatun kuvaan Antikristuksesta. niko-tiina kirjoitti:
TUO ON höpöä joka perustuu vääristeltyyn jeesuksen opetukseen, eikä jeesus ollut kristitty.
ja se tulikin kristinuskon muodossa, mutta se ei voi hallita ikuisestiniko-
Jeesus on enemmäkuin kristitty,hänen sanasa toimii myös tänäpäivänä.
Nimi kristityt ovat eri asia, kuin uudestisyntyneet kristity he pystyvät tunnustekoihin,jeesuskesn nimeen ho ovat kuuliaisia jumalan tahdotte.
Antikristus on vain rajallinen saatehdä mitä sallii jumala se tehdä, eikä ytään enempää.
- tie totuus elämä
Pyhän Hengen ilta - Rauno Helppi kertoo todella ihanasti mitä Jumalan tarjous tarkoittaa.
http://tv7.fi/vod/player.html?id=17700 - JonesHenry
Jeesus ei ikinä ITSE maininnut mitään pelastettujen joukon määrästä. Mutta mielenkiintoinen logiikka silti. Jumala antaa AINOAN poikansa ruoskittavaksi, syljettäväksi ja pahoinpideltäväksi VAIN että 10% koskaan syntyneistä kuulisi evankeliumin ja pelastuisi. Muita odottaisi taas IKUINEN kidutus pimeässä pätsissä. Mielestäni tuollainen uhraus ei juuri olisi vaivan väärtti.
- kvarttus.
ilm 7 Jumala itse ilmoitti kuinka monta ihmistä pelastuu Jeesuksen uhrikuoleman kautta.
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta." Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
-- Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle, sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä." - 12+
kvarttus. kirjoitti:
ilm 7 Jumala itse ilmoitti kuinka monta ihmistä pelastuu Jeesuksen uhrikuoleman kautta.
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta." Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
-- Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle, sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."Ei tu ole mikään vastaus että kopioi raamatunlauseita.
Niitä tulkitaan niin monella tavalla kuin on lukijoita. Et kai kuvittele että sinä ja muutama kaltaisesi on nähnyt ainoan oikean totuuden.
JonesHenry kirjoitti viisaasti.
Teitä ei näy kiinnostava tippaakaan kuin muiden käy, sehän on ihan oikein että sellaiset jotka eivät ajattele kuten te, joutuvat kadotukseen. - kvarttus.
12+ kirjoitti:
Ei tu ole mikään vastaus että kopioi raamatunlauseita.
Niitä tulkitaan niin monella tavalla kuin on lukijoita. Et kai kuvittele että sinä ja muutama kaltaisesi on nähnyt ainoan oikean totuuden.
JonesHenry kirjoitti viisaasti.
Teitä ei näy kiinnostava tippaakaan kuin muiden käy, sehän on ihan oikein että sellaiset jotka eivät ajattele kuten te, joutuvat kadotukseen.Raamatun sanojen mukaan meidät tullaan tuomitsemaan! Sen vuoksihan mkehoitamme tutkimaan onko sydämessä Jeesuksen vaikuttma usko.
Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
- JonesHenry
Karu totuus on, että kukaan meistä ei tiedä totuutta. Jeesuksen vertaukset antavat Jumalasta hieman ristiriitaisen kuvan. Yleisesti ottaen hänen luonteestaan on oikeastaan olemassa vain kaksi hyvää vertausta;vertaus viinitilan isännästä ja tuhlaajapojasta.
Varmasti, epäilemättä on olemassa joku raja, jossa Jumalakin todella SUUTTUU! MM Vanha testamentti puhuu siitä. Israelilaiset harrastivat villejä orgioita Baalin, Ishatarin ja Molokin kanssa, ja lopulta Jumala sai RAIVARIN ja melkein yritti pyyhkiä koko "valitun kansan" sukupuuttoon!
Silti, tuo on ääriesimerkki, ja sitäkin perusteltiin sillä että "vuokrasopimusta" oli rikottu. Eli Mooseksen laissa sanotaan, että jos te palvotte vieraita Jumalai niin minä HÄVITÄN teidät maasta jonka isillenne annoin ja ajan teidät kaukaiseen maahan maanpakoon, niinkuin tapahtuikin!
Karu tosiasia on, että me emme tiedä. Jeesuksen vertaukset eivät silti anna kuvaa mistään sadistisesta lastenpieksäjästä. Toki minäkin uskon Jeesuksen Jumalan sovittajana meidän syntiemme puolesta. Minä olen sen itse henkilökohtaisesti kokenut kerran, ja koska olen pulassa nyt uudestaan, olen taas pyytänyt häneltä apua. Aika näyttää, auttaako hän tällä kerralla tätä alhaista maan matosta.
Viimeisenä päivänä sana epäilemättä tuomitsee meidät, mutta minusta tuntuu, että Jumala tulee käyttämään jokaikista ja viimeistä yritystä saada niin monta pelastetuksi kuin vain mahdollista. Tämänkään jälkeen me emme tiedä onko rangaistus todella lopullinen johtuen erillaisista "käännösvirheistä" Esim Kreikan sana "aikakausi" on meillä jotenkin väännetty ikuisuudeksi.
Ja mitä rajakokemuksiin tulee...no, ne kuvaavat hyvin anteeksiantavaa Jumalaa, joka haluaa antaa meille useita mahdollisuuksia oppia, jos me vain olemme valmiita. Yleensäkin ne kuvaavat hyvin rakastavaa persoonaa, mutta tässä lienee eräs kuuluisimpia.
http://www.near-death.com/storm.html
Tämä kuvaus helvetistä antaa ymmärtää, että jos et pyydä Jumalta apua niin et pääse sieltä pois. Se on eräänlainen "ateistien klubi" Kaikkia siellä olijoita taitaa yhdistää voimakas sisäänrakennettu ateismi. Jumala ei tunnu haluavan auttaa ketään joka ei huuda avuksi hänen nimeään. Ilmeisesti hän ei turhaan tuhlaa voimiaan ennenkuin joku osoittaa olevansa lahjan arvoinen. Tiedän tämän liiankin hyvin omasta elämästä.
Tässä on myös toinen hyvin mielenkiintoinen rajakokemus biseksuaalilta mieheltä. Ilmeisesti Jumala ei hirveästi heittele meitä kivillä, vaikka elämäntapamme poikkeaisikin ns "normista"
http://www.near-death.com/andreason.html - Half Woman
Suosittelen lukemaan Lorna Byrnen molemmat kirjat, itse aloitin portaat taivaaseen, olen juuri puolessaväliä ja silmät kostuen tai vuolaasti itkien sitä olen lukenut. Suosittelen lämpimästi!!!
- Kalevi-K18
Helvetti odottaa!
- siunausta!
Ei tarvitse enää odottaa, sillä kirjoitettu on:
Apt 22:16 Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'
Nyt toimitaan uskon varassa, luottaan että jumalan sana toimii niissä, jotka uskovat.
- vghfuyhgu
hello everyone,im wholesale supplier online
Welcome to our website
===== http://www.goodoye.com/ =======
accept paypal or credit card and free shipping
We need your support and trust!!!
Dear friends, please temporarily stop your footsteps
To our website Walk around A look at
Maybe you'll find happiness in your .. - vghfuyhgu
hello everyone,im wholesale supplier online
Welcome to our website
===== http://www.goodoye.com/ =======
accept paypal or credit card and free shipping
We need your support and trust!!!
Dear friends, please temporarily stop your footsteps
To our website Walk around A look at
Maybe you'll find happiness in your ..- olen suomalainen!
Kirjoitta viestit Suomeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624519KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623439Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582757- 1432676
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492644- 241913
- 241771
- 301646
- 1741610
- 421322