Syötä tuonne syntymäaikasi ja kone kertoo monesko ihminen olit tällä pallolla. Lisäksi kone kertoo, miten monta ihmistä täällä oli ennen sinua. Tuossa oma tulokseni.
When you were born, you were the:3,524,368,186th person alive on Earth
77,557,835,305th person to have lived since history began
http://www.bbc.co.uk/news/world-15391515
Monesko olit?
17
284
Vastaukset
- en mene halpaan.
Älä yritä,taidat etsiä itselles sopivaa kumppania.
- ;)))
Ei tuo voi pitää paikkaansa.
Itse olen syntynyt hieman ennen puolta yötä.
Varmasti on monta samana päivänä syntynyttä.
Mistä kone tietää, missä järjestyksessä ollaan synnytty?
Pääasia, että saan eläkkeen aiemmin kuin Tuputuu:)
Pääsen olemaan jouten ja laiskottelemaan.
En kyllä ymmärrä pätkääkään mitä nuo lukemat tarkoittaa?
Siksipä pistin syntymäajankin "sinne päin" samalle vuosikymmenelle;)
the population is estimated at 500 million
2011: 7,000,000,000
YOU ARE HERE
When you were born, you were the:
2,649,610,889th
person alive on Earth
75,930,346,554th Tulee niin suuria lukemia ettei ees ite tajua,,, paitti sen että henkissä vieläkin pällistelen, olkoon järjestysnumba mikä tahansa ;o))),,, ja osa noista minnuu ennen syntyneitä ei varmaankaan oo tavotettavissa ;o))),,,
Juu, koitin alkaa laskea sieltä perästä että ykköset, kymmenet, sadat, mutta sit meni laskut sekaisin.
- ;)
Pitäisi olla myös kone joka laskee, monesko olen (olet) nyt ? Joka vähentää kaikki ennen minua syntyneet kuolleet. Silloinhan sitä saa muutaman miljoonan komeamman luvun.
- ;)
;) kirjoitti:
Pitäisi olla myös kone joka laskee, monesko olen (olet) nyt ? Joka vähentää kaikki ennen minua syntyneet kuolleet. Silloinhan sitä saa muutaman miljoonan komeamman luvun.
Itse asiassa kuolleitahan on kymmeniä miljoonia, että tässä noustaan kirkkaasti kymmenen miljoonan sakkiin. Tiedä vaikka pääsisi miljoonanneks? Vaikka olenkin nuorekas:)
tuputuu kirjoitti:
Juu, koitin alkaa laskea sieltä perästä että ykköset, kymmenet, sadat, mutta sit meni laskut sekaisin.
Ei se haittais jos rahassa nuo lukemat ois, mut nää henkilölukemat maapallolla,,, meittiihän piisaa, entisiä lähtee, ja uusia syntyy,,,
Tuon laskurin mukaan olin aika mones ja vähän päälle. Tässä kilpailussa en taida päästä mitalleille saakka. :)
4,213,837,792nd
Missäköhän päin maailmaa ne pari tyyppiä mun edellä ja jälkeen on?
Mitäköhän niille kuuluu? Soitelkaa ihmeessä! :))- Korvenukko.
Samoilla luvuilla sun kanssa.,.. :)) Muutama milli sinne tänne.. :-D
testasin ja se oli joku 3,8 miljardia se immeissumma :-)
- mie vaan.;)
Mie olin tuossa.;)
When you were born, you were the:3,161,388,843rdperson alive on Earth76,924,747,567th Toi on kyllä ihan huuhaata koko juttu. Ei millään pystytä tilastoimaan kaikkia. Se vain on mahdotonta. Eihän ole edes varmaan kuinka monta ihmistä tarkalleen tällä pallolla on.
Eikä takuulla sitä 101 vuotiasta maratonistiakaan ole laskettu lukuun, kun ei hänellä ollut edes henkkareita. Siinä meni Guinnes-ennätys sivu suun.
Melkein ihan kaikkeen minäkin uskon peikkoja ja menninkäisiä lukuunottamatta, mutta Ihan humpuukia tuo kyllä on.- Jep.
Afrikan maista puuttuu tarkat tilastot, eihän niillä oo syntymäajatkaan kuin noin arvioita, joten eivät ole kirjoissa ei kansissa. Vaikkapa Abu din syntynyt noin 1980-1983.
Puhumattakaan sademetsien kansoista, intiaaneista, villi-ihmisistä - kaikkea löytyisi lisukkeeksi tilastoihin. aina on siinä joku virhekerroin.. jos miljardeistapuhutaan niin joku austraalia menee virhemarginaaliin..
- Anonyymi
Monesko kimi oli ku vastas tiimille "jättäkkä" tiedätte kyl mitä tar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758