Monesko olit?

tuputuu

Syötä tuonne syntymäaikasi ja kone kertoo monesko ihminen olit tällä pallolla. Lisäksi kone kertoo, miten monta ihmistä täällä oli ennen sinua. Tuossa oma tulokseni.

When you were born, you were the:3,524,368,186th person alive on Earth

77,557,835,305th person to have lived since history began

http://www.bbc.co.uk/news/world-15391515

17

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mene halpaan.

      Älä yritä,taidat etsiä itselles sopivaa kumppania.

      • Se tais syntyä jo liian paljon aiemmin:o/


    • ;)))

      Ei tuo voi pitää paikkaansa.
      Itse olen syntynyt hieman ennen puolta yötä.
      Varmasti on monta samana päivänä syntynyttä.
      Mistä kone tietää, missä järjestyksessä ollaan synnytty?

      Pääasia, että saan eläkkeen aiemmin kuin Tuputuu:)
      Pääsen olemaan jouten ja laiskottelemaan.

      En kyllä ymmärrä pätkääkään mitä nuo lukemat tarkoittaa?
      Siksipä pistin syntymäajankin "sinne päin" samalle vuosikymmenelle;)

      the population is estimated at 500 million
      2011: 7,000,000,000
      YOU ARE HERE

      When you were born, you were the:
      2,649,610,889th
      person alive on Earth
      75,930,346,554th

      • En minäkään menisi vetoa lyömään tuon arvion tarkkuudesta.


    • Tulee niin suuria lukemia ettei ees ite tajua,,, paitti sen että henkissä vieläkin pällistelen, olkoon järjestysnumba mikä tahansa ;o))),,, ja osa noista minnuu ennen syntyneitä ei varmaankaan oo tavotettavissa ;o))),,,

      • Juu, koitin alkaa laskea sieltä perästä että ykköset, kymmenet, sadat, mutta sit meni laskut sekaisin.


      • ;)

        Pitäisi olla myös kone joka laskee, monesko olen (olet) nyt ? Joka vähentää kaikki ennen minua syntyneet kuolleet. Silloinhan sitä saa muutaman miljoonan komeamman luvun.


      • ;)
        ;) kirjoitti:

        Pitäisi olla myös kone joka laskee, monesko olen (olet) nyt ? Joka vähentää kaikki ennen minua syntyneet kuolleet. Silloinhan sitä saa muutaman miljoonan komeamman luvun.

        Itse asiassa kuolleitahan on kymmeniä miljoonia, että tässä noustaan kirkkaasti kymmenen miljoonan sakkiin. Tiedä vaikka pääsisi miljoonanneks? Vaikka olenkin nuorekas:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Juu, koitin alkaa laskea sieltä perästä että ykköset, kymmenet, sadat, mutta sit meni laskut sekaisin.

        Ei se haittais jos rahassa nuo lukemat ois, mut nää henkilölukemat maapallolla,,, meittiihän piisaa, entisiä lähtee, ja uusia syntyy,,,


    • Tuon laskurin mukaan olin aika mones ja vähän päälle. Tässä kilpailussa en taida päästä mitalleille saakka. :)

      4,213,837,792nd

      Missäköhän päin maailmaa ne pari tyyppiä mun edellä ja jälkeen on?
      Mitäköhän niille kuuluu? Soitelkaa ihmeessä! :))

    • Korvenukko.

      Samoilla luvuilla sun kanssa.,.. :)) Muutama milli sinne tänne.. :-D

    • testasin ja se oli joku 3,8 miljardia se immeissumma :-)

    • mie vaan.;)

      Mie olin tuossa.;)

      When you were born, you were the:3,161,388,843rdperson alive on Earth76,924,747,567th

    • Toi on kyllä ihan huuhaata koko juttu. Ei millään pystytä tilastoimaan kaikkia. Se vain on mahdotonta. Eihän ole edes varmaan kuinka monta ihmistä tarkalleen tällä pallolla on.

      Eikä takuulla sitä 101 vuotiasta maratonistiakaan ole laskettu lukuun, kun ei hänellä ollut edes henkkareita. Siinä meni Guinnes-ennätys sivu suun.

      Melkein ihan kaikkeen minäkin uskon peikkoja ja menninkäisiä lukuunottamatta, mutta Ihan humpuukia tuo kyllä on.

      • Jep.

        Afrikan maista puuttuu tarkat tilastot, eihän niillä oo syntymäajatkaan kuin noin arvioita, joten eivät ole kirjoissa ei kansissa. Vaikkapa Abu din syntynyt noin 1980-1983.
        Puhumattakaan sademetsien kansoista, intiaaneista, villi-ihmisistä - kaikkea löytyisi lisukkeeksi tilastoihin.


      • aina on siinä joku virhekerroin.. jos miljardeistapuhutaan niin joku austraalia menee virhemarginaaliin..


    • Anonyymi

      Monesko kimi oli ku vastas tiimille "jättäkkä" tiedätte kyl mitä tar.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe