Janne

Mut ei enää heitä

Itse en pidä kauniimmin sanottuna seksuaalivähemmistöstä, he ällöttävät minua.
Mutta olen positiivisesti yllättynyt Jannesta, on todella reilun tuntuinen kaveri, eikä mikään arkajalka.

Toivon että Janne löydät sen oikean!

26

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos vain joskus selv

      Ehkä voisit yllättyä positiivisti myös itsestäsi, jos vain joskus selvittäisit, miksi seksuaalivähemmistöt sinua ällöttävät. Yleensähän homofobinen ihminen ällöää omia ajatuksiaan, sillä hän pelkää löytävänsä itsestään homoseksuaalisia tunteita.
      Sitäkin voisit meittiä, mistä olet saanut negatiiviset ja ennakkoluuloset asenteesi. Miksi ihmeessä Janne olisi epäreilu ja vielä arkajalkakin?

      • niiiiii,,,,aa,a,a

        Mutta kun, asia ei aina ole näinkään ;)


      • ..että tätä mieltä

        Mua ällöttää myös noi homot ja lesbot.Miksiköhän ? siksi , että he ei edes osaa sitä hävetä. Jokainen homo voi olla yhtä hyvin hetero jos itse haluaa olla.


    • OrjaPorja

      Vähän ohi aiheesta, mutta katoitteko eilen ko. ohjelman? Vähän alko naurattaan, kun Janne pisti aamulla musiikin jyskäämään kun meni herättään vieraitaan:D Tuli vähän orjapiiskuri mieleen:DD Mutta noin sen kai kuuluu ollakin... "puolen tunnin päästä oltava navetalla..!" :)

    • Neiti 24w

      Mikä homoissa ällöttää? Ei ne harrasta seksiä julkisesti, kuten ei heterotkaan, siis yleensä. Jos ihminen tykkää toisesta, on yhdessä ja pitää ehkä kädestä kiinni tai halaa, niin hui että!!! onks sillä sit väliä onko kyseessä mies ja nainen, kaks miestä tai kaks naista? Ja itse olen parisuhteessa elävä heteronainen, en siis mikään omieni puolustaja..

      • Lesboperseet

        Joopajoo:/ Kerran kaupan kassalla 2 lesboa hiplaili koko ajan toistensa takapuolta ja kiehnäsivät toisiaan. Olivat n.2-kymppisiä. Teki epämukavan olon ympärilolä oleville ja niin kai oli tarkoituskin.


      • Darkroomit

        Mitäs varten homoille on joissain homoravintoloissa darkroomeja joissa saavat harrastaa seksiä? Jos yrittäis heterobaarissa sekstailla vaikka vessassa niin saattaispa lentää pihalle. Miksi homoille erityisoikeutena kullinjyystämishuoneita?


      • Sinne vain jyystämää
        Darkroomit kirjoitti:

        Mitäs varten homoille on joissain homoravintoloissa darkroomeja joissa saavat harrastaa seksiä? Jos yrittäis heterobaarissa sekstailla vaikka vessassa niin saattaispa lentää pihalle. Miksi homoille erityisoikeutena kullinjyystämishuoneita?

        Miksi ihmeessä et sitten voi mennä sinne jyystämään, jos niin hyvin nämä paikat tiedätkin?


      • oioioyug
        Lesboperseet kirjoitti:

        Joopajoo:/ Kerran kaupan kassalla 2 lesboa hiplaili koko ajan toistensa takapuolta ja kiehnäsivät toisiaan. Olivat n.2-kymppisiä. Teki epämukavan olon ympärilolä oleville ja niin kai oli tarkoituskin.

        "Kerran" kaupassa myös heteropari hiplaili toisiaan;) Sitä sattuu.


      • voi jepulit sentään
        oioioyug kirjoitti:

        "Kerran" kaupassa myös heteropari hiplaili toisiaan;) Sitä sattuu.

        No mikäs siinä, jos heterot hiplaavat, sehän on luonnollista maailman alusta alkaen, mutta kaksi mulkullista ja kaksi... hohhoijaa hyvät sylvit.

        Jos on luonnollista, että kaksi taavettia ja kaksi sylviä ovat ok pari , miksi he eivät lisäänny? Kuvitellaan , että kaikki olisivat heidän kaltaisiaan , jolloin sukupuutto tulisi maailmaan tällä meiningillä.


      • Sukupuuttoon me kuol
        voi jepulit sentään kirjoitti:

        No mikäs siinä, jos heterot hiplaavat, sehän on luonnollista maailman alusta alkaen, mutta kaksi mulkullista ja kaksi... hohhoijaa hyvät sylvit.

        Jos on luonnollista, että kaksi taavettia ja kaksi sylviä ovat ok pari , miksi he eivät lisäänny? Kuvitellaan , että kaikki olisivat heidän kaltaisiaan , jolloin sukupuutto tulisi maailmaan tällä meiningillä.

        Kultaseni, olet aivan oikeassa, sillä juuri nyt tähän maailmanaikaan koko ihmisväestö näyttääkin jo kuolevan sukupuuttoon, ihan kokonaan. Ja kaiken lisäksi se juuri johtuu homoista, jotka eivät edes lisäänny.
        Montakos miljardia meitä nyt onkaan?


    • aatu,.

      Homot ovat sairaita. Ehkä nykylääketiede voisi parantaa heidät.

      • Niin mikä olikaan si

        Toki joskus on käynyt niin, että homokin on sairastunut. Mutta sairastumisia voidaan aina hoitaa, jos se on vain mahdollista. Esimerkiksi flunssaan ei ole lääkettä, rokotusta eikä mitään muutakaan hoitoa kuin lepo. Mutta totuuden nimissä täytyy myöntää, että hyvin monet heterotkin ovat josksu sairastuneet ja joskus heitä on ollut hoitamassa myös homoseksuaalisia lääkäreitä, sairaanhoitajia ja muita terapeutteja.
        Niin mikä olikaan sinun kysymyksesi varsinainen pointti?


      • Hame päälle

        Vois kokeilla jotain geeniterapiaa. Mitenkähän toimisi? Suostuisko homot siihen vai haluavatko olla poikkeavia että saisivat erityiskohtelua.
        Varmaan työpaikallakin pitäis kohdella erityisinä. Saavat v-tuilla niin paljon kuin sielu sietää esimiesasemassa, mutta autas jos heille sanoo takaisin, niin nyyh nyyh....
        Rasismia olisi kohdella homoa samalla lailla kuin mitä he itse käyttäytyvät.


      • tapio7ee

        kuuleppa aatu mistä tuo sinun väite että homot ovat sairaita perustuu ja empä tiedä et
        tä näin on ja oletko sinä jostakin sen lukenut vai mistä tuo sinun väite on peräisin


    • Jotain vialla

      Kun lukee näitä mielipiteitä, ei voi sanoa kuin: "Jolle ei ole paljon annettu, siltä ei voi paljon vaatia".

    • ööö joo

      Musta kans tuntui ku Janne olis ollu hankkimassa itselleen työläistä, eikä sitä munaminiää.

      • Nassshtahammas

        Jannella on vain mielessä joku muu, josta kiinnostui mutta heppu ei halunnut tulla ohjelmaan.
        Janne käyttäytyy mielestäni ylimielisesti näitä Jukka-poikia kohtaan. Ei ole edes aikonutkaan valita kumpaakaan. Mun mielestä se Jukka P vai mikä olikaan, siis se hoikempi ja pitempi niistä, on tosi söötti. Ei tuo kalju, ylimielinen, sössöttäjä ansaitse niin söpöä kumppania.
        Saas nähdä niin ei se tyyppi ohjelman ulkopuolelta, josta nasssshtahammas-Janne on kiinnostunut, ole Jannesta kiinnostunut vaan vedättää tätä klanipäämaajussia.
        Jään uteliaana odottelemaan kuulumisia.


    • hyi helvata

      Jukat P(pylly) ja M(myna) sainyt pettyä pahasti. Tulisi Janne järkiinsä ja hommaisi itselleen Naisen. Sairasta tuollainen homostelu.

    • mikä sopii millekin

      Ite oot sairas ja elät keskiajalla! Tervetuloa sivistyksen pariin!

      • elä kuule yritä

        Ai mikä sairaus keskiajalta ja pitääkö alkaa homottelemaan, että olisi sivistynyt?
        :P :P :P :P


      • Voi herranjestas

        Jaa,a, ettäs homostelu sivistystä!


      • asfkfjqugms
        Voi herranjestas kirjoitti:

        Jaa,a, ettäs homostelu sivistystä!

        Sairasta PASKAA tää. Miks helvetissä ei ihmiset saa olla sellaisia kuin on? Tollasten ahdasmielisten, paskojen mielipiteiden takia monet homoseksuaalit on jopa tappaneet itsensä. Joku on saattanut tehdä jo niin sun kommentin takia. Mitä vittua sä pelkäät? Oot vanhanaikainen, lapsellinen paskiainen. Oon 16-vuotias ja silti sua kypsempi, hei oikeesti. Tai sit oot joku 10v räkänokka jolle ei oo opetettu tapoja. Ihan miten vaan, mut pidä paskat mielipitees omana tietonas, kiitos.


    • munaton mies

      Epäreilua toisia kohtaan tuo jannen ähväily.Ois voinu jättää molemmat valitsemasta farmiviikolle jos jätkällä ois ollu munaa.....
      Eikös se koko ajan ole odottanut että pääsee tutustumaan siihen kaveriin joka ei lähtenyt telkkaan.....!!!!

    • i n h o t t a v a a

      "Valtion TV-kanavat ovat kylväneet jo vuodesta vuoteen sarjoissaan
      ja keskusteluissaan Sodoman valheoppeja: homous/lesbous on valheen kautta saatu
      näyttämään oikeutetulta ja luonnolliselta, jopa synnynnäiseltä. Näin on
      hämmennetty ihmisten ja varsinkin nuorten seksuaalisen identiteetin tervettä
      kehittymistä. Tähän seksuaalisen identiteetin sotkemiseen ovat syyllistyneet
      TV:n lisäksi hyvin monen paperimedian toimittajat."

    • poika nimeltä päivi

      Oon miesmäinen nainen, niin kelpaissinko munattomaksi munaminiäksi? Ossaan ajjaa traktoria, käyttää moottorisahaa ja imaista mahtavasti poskeen, mutta pöksystä löytys vielä boonusyllätyskin. Oon joskus ajatellut, että tietyntyyppinen mies voisi olla puuttuva kansi vakaltani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2214
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe