Ainutlaatuinen mahdollisuus Turun seudulla asuville!

Tätä tilaisuutta ei kertakaikkiaan saa sivuuttaa!

Pidämme jälleen siunatun ja taivaasta järjestetyn hengellisen tilaisuuden perjantai-iltana 28.10. klo 18 alkaen osoitteessa: Asesepänkatu 1, 20810 Turku. Huoneisto sijaitsee aivan Martin kirkon vieressä. Vain noin 100 m siitä koilliseen päin.

Keskustelun aiheena on: Pyhä Henki VT:ssa ja UT:ssa

Tule mukaan ja tuo kaikki epäuskoiset ystäväsikin mukanasi, sillä usko tulee raittiin opetuksen Sanan kuulemisesta!

Lue lähemmin linkistä:
www.Pro-Yeshua-Team.blogspot.com

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilisen missannut

Kysyn sinulta Yakov, että tuleeko taivasten valtakunta konkreettisesti näihin tilaisuuksiin ? Ylistetäänkö ja palvotaan niin kauan, ehkä monta tuntia Jumalaa, että Pyhä Henki oikeasti tulee, niin, että kaikki voivat Hänet aistia? Antaudutaanko näissä tilaisuuksissa Jumalan kaikkivoipaisuuden alle, vai kuunnellaanko vain saarnaa, jonka kuka tahansa voi Raamatun mukaan rakentaa? Kerro minulle Yakov, onko sinulla elävä yhteys Jumalaan ja miten se ilmenee jokapäiväisessä elämässäsi. Oletko kokenut Pyhän Hengen voitelun? Minä olen. Oletko kohdannut Jeesuksen? Minä olen. Oletko tuntenut olevasi Jumalan hylkäämä ? Minä olen. Uskotko kaiken, mitä Raamatussa lukee? Minä en usko. Minä uskon ilman mitään epäilystä Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen. Elän uskosta, vaikken kuulu mihinkään seurakuntaan. Olen nainen, mutta haluaisin kertoa, mitä on jokapäiväinen elämä elävässä uskossa. Toivon sinulle Yakov siunausta työssäsi ja kirkkauden pilven laskeutumista seurakuntalaistesi ja sinun yllesi silloin, kun kiitätte taivaallista Isäämme Hänen suuruudestaan, armostaan ja rakkaudestaan. Antakoon Hän sinulle sanat sanottavaksi niin uskoville kuin epäuskoisillekin!

• Huomaan sinun olevan ihan aidosti uskossa!

Olen saanut kokea uudestisyntymisen 40 vuotta sitten ja täyttyä kohta sen ja uskovien upotuskasteella käynnin jälkeen Pyhällä Hengellä siten, kuin voimme lukea Apostolien teoista.

Tilaisuutemme on rajattu hengelliseltä osuudeltaan vuokratiloissa klo 18...21 väliseen aikaan. Siis 3 h. Ylistämme ja palvomme ylösnoussutta Vapahtajaamme Yeshuaa heti kokouksen alussa lausutun rukouksen jälkeen lauluin, vaikkei sitä ole erikseen painettu ohjelmaamme. Raamattu opettaa Yeshuan olevan siellä, missä 2 tai 3 Hänen pyhäänsä eli opetuslastaan on kokoontuneena Hänen Nimessään.

Joissakin kokouksissa lauletaan ikäänkuin jotakin mandraa hokien ihmisten sepittämiä lauluja, joista puuttuu Pyhä Henki. Me laulamme VAIN Pyhässä Hengessä saatuja lauluja sopivasti (siis 2...3 laulua), antaen Sanan tutkimiselle suurimman osan ajastamme. Yeshua opetti niitä, joiden piti tuntea Pyhät Kirjoitukset, sanoen: "Ettekö te juuri siitä syystä eksy, koska ETTE tunne Kirjoituksia, ettekä Elohimin voimaa?" Me tahdomme oppia yhdessä aiempaa paremmin tuntemaan Kirjoitukset. Laulaa ja ylistää Yeshuaa saamme milloin vain kokousten ulkopuolellakin...

Ensi perjantaina 4.11. on aiheena "Lain alta armon alle". Voit tutustua lähemmin aiheeseen blogissani, jonka mainitsin yllä. Tervetuloa!

Ps. Jos koet sen Yeshuan johdatukseksi, niin tule etukäteen Hengessä rukoillen, niin rakennat myös muita!

• tee ratkaisu nyt
        Yakov kirjoitti:

Huomaan sinun olevan ihan aidosti uskossa!

Olen saanut kokea uudestisyntymisen 40 vuotta sitten ja täyttyä kohta sen ja uskovien upotuskasteella käynnin jälkeen Pyhällä Hengellä siten, kuin voimme lukea Apostolien teoista.

Tilaisuutemme on rajattu hengelliseltä osuudeltaan vuokratiloissa klo 18...21 väliseen aikaan. Siis 3 h. Ylistämme ja palvomme ylösnoussutta Vapahtajaamme Yeshuaa heti kokouksen alussa lausutun rukouksen jälkeen lauluin, vaikkei sitä ole erikseen painettu ohjelmaamme. Raamattu opettaa Yeshuan olevan siellä, missä 2 tai 3 Hänen pyhäänsä eli opetuslastaan on kokoontuneena Hänen Nimessään.

Joissakin kokouksissa lauletaan ikäänkuin jotakin mandraa hokien ihmisten sepittämiä lauluja, joista puuttuu Pyhä Henki. Me laulamme VAIN Pyhässä Hengessä saatuja lauluja sopivasti (siis 2...3 laulua), antaen Sanan tutkimiselle suurimman osan ajastamme. Yeshua opetti niitä, joiden piti tuntea Pyhät Kirjoitukset, sanoen: "Ettekö te juuri siitä syystä eksy, koska ETTE tunne Kirjoituksia, ettekä Elohimin voimaa?" Me tahdomme oppia yhdessä aiempaa paremmin tuntemaan Kirjoitukset. Laulaa ja ylistää Yeshuaa saamme milloin vain kokousten ulkopuolellakin...

Ensi perjantaina 4.11. on aiheena "Lain alta armon alle". Voit tutustua lähemmin aiheeseen blogissani, jonka mainitsin yllä. Tervetuloa!

Ps. Jos koet sen Yeshuan johdatukseksi, niin tule etukäteen Hengessä rukoillen, niin rakennat myös muita!

Jumala siunatkoon sinua veli Yakov.Teet hyvää työtä,ohjauduin sivuillesi
        kun kirjoitin tänne "pelottelukirjeen"ylöstempauksesta.
        Sen tähden pelottelen koska ne jotka jäävät
        tänne vihan aikaan tulevat sanomaan miksi ette
        vaikka pelotelleet,nyt jäimme tänne.
        Joka et ole Uudestisyntynyt,älä viivyttele,
        anna elämäsi Jeesukselle joka pesee pois
        syntisi.Uskovat temmataan ja pääset mukaan
        Karitsan häihin.

• Ilmestyskirjassa
        tee ratkaisu nyt kirjoitti:

Karitsan häihin.

Jumalan armossa ja totuudessa on Jumalan lupaus pyhilleen ensimmäisestä ylösnousemuksesta ja autuaaksi julistetaan jokainen siihen pääsevä. Tahdotko sinä olla mukana ensimmäisessä ylösnousemuksessa?

´Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.

Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.´ (Ilmestyskirja 10:4-6)

Jos tahdot olla tässä joukossa, olet autuas. Toki jos saat nousta Jumalan tykö jo aiemmin, saat myös siten olla autuas, ihan varmasti.

Jumalan armoa ja totuutta Jeesuksen nimessä!

Voit niitä, jotka ovat ensimmäisen ylösnousemuksen sijaan viimeisessä ylösnousemuksessa.

• tee ratkaisu nyt kirjoitti:

Karitsan häihin.

Myös sinä teet arvokasta työtä pitäessäsi esillä pelastuksen sanomaa!

Valittujen kristittyjen ja Yeshuaan uskovien messiaanisten juutalaisten ylöstempaus saattaa tapahtua todellakin hyvin pian ja joka tapauksessa se tulee tapahtumaan täysin äkkiarvaamatta.

Siunausta sulle Yeshuassa!

• Horatsu Hki

Kyllä Yakovia kiukuttaa kun täytyy keskiviikkoaamuna herätä julmetussa krapulassa ilmoittautumaan sossuun vaikeasti vammaisena, vaikeasti vieraantuneena ja vaikeasti työllistettävänä sosiaalitapauksena.

Kaikki työnantajat eivät halua "palkata" henkilöä, jolla vaikuttaa olevan vaikea Tourette-syndrooma ja joka paskoo housuihinsa. Ei ole siis mikään ihme että Multinikin vanhemmat hylkäsivät tämän elämässään häviäjän niin nuorena kadulle ja miksi yksikään sossutäti ei halunnut edes lähestyä tätä pehmokameliaan sodomoivaa mölyapinaa. Multinikin tapaus on erityislaatuinen, koska hänen anaalivaiheensa muuttui "kamelin anaali"-vaiheeseen. Tämän takia hänellä fiksaatio kamelin anuksista. Hänellä on myös vahvoja koprofiilisiä taipumuksia.

• ratsastanut ehkä vai

Kuinkahan tuo kameli näyttää olevan niin
        lähellä sydäntä kun noin monesti sen
        mainitset?

• Suokoon Herra Yeshua sulle, Horatsu Hki, ymmärrystä pelastussanomansa suhteen! Aamen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      549
      4751
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3821
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2362
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      487
      2246
    5. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      122
      1630
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1588
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      73
      1381
    9. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      86
      1364
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1174
    Aihe