uskotaanko siihen? Kun minulla on niin rakas lemmikki, vanha jo, ja haluaisin nähdä hänet vielä taivaassakin. Surettaa, jos tulee lopullinen ero kohta.
Koirien taivaaseen pääsystä
30
186
Vastaukset
Tuohon ei varmasti ole mitään yksiselitteistä ja varmaa vastausta. Mutta itsekin joskus mietin, saanko rapsutella rakasta lemmikkiäni sitten joskus myös taivaan kodissa... Lemmikit ovat meille ihmisille monesti perheenjäseniä, ystäviä ja erittäin rakkaita!
Löysin tällaisen artikkelin, ehkä siitä on jotain apua kysymykseen?
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2006/2006-11-16/ajankohtaista/Hyva_paikka_hiljentya
Jenny kanttori- Uskissss
Muistan lukeneeni uskottavan näyn, jossa todistaja kertoi vierailleensa taivaassa ja helvetissää. Kritus oli kertonut, että niin ihmisellä kuin eläimellä on sielu. Eläimen sielu on kiinni ruumiissa, joten se häviää tyhjäksi eläimen kuollessa. Ihmisen sielu on kiinni hengessä, joten ihmisen sielu ei kuole ruumiin kuollessa.
Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Ihmisellä on kyky ymmärtää oikea ja väärä, tuntea erilaisia tunteita, olla luova sekä ennen kaikkea ihmisellä on vapaa oma tahto. Jumala loi ihmisen siten, ettei ihmisen henki ole tarkoitettu hävitettäväksi. Sen takia ihminen joko pelastuu iäisyyteen taivaaseen tai saa rangaistuksena tuomion helvettiin, jossa myös ollaan ikuisesti. Jumalanhullu kirjoitti:
Ihmisellä vain on iankakiisuussielu, ei eläimella.
Valitettavasti.Ihmisellä ei ole sielua ollenkaan. Sitä ei tunne lääketiede, joten sellaista ei ole ihmisellä.
Valitettavasti.
Ihminen ei ole ylempänä niitä, joita kutsutaan eläimeksi
Valitettavasti
Ihminen on nisäkäs siinä missä muutkin nisäkkäät.
Valitettavasti
Uskovaiset ovat harhaoppisia
Valitettavasti- loogistako sulta?
ateisti1982 kirjoitti:
Ihmisellä ei ole sielua ollenkaan. Sitä ei tunne lääketiede, joten sellaista ei ole ihmisellä.
Valitettavasti.
Ihminen ei ole ylempänä niitä, joita kutsutaan eläimeksi
Valitettavasti
Ihminen on nisäkäs siinä missä muutkin nisäkkäät.
Valitettavasti
Uskovaiset ovat harhaoppisia
Valitettavasti"Ihmisellä ei ole sielua ollenkaan. Sitä ei tunne lääketiede, joten sellaista ei ole ihmisellä.
Valitettavasti."
- ai siis elämää ihmisellä ei ole? Sielu on veressä ja elämään tarrvitaan verta.
Lääketiede on siis väärässä.
"Ihminen ei ole ylempänä niitä, joita kutsutaan eläimeksi
Valitettavasti"
- ahaa, kun eläimiä saa tappaa ravinnolseen, hallita eläinkuntaa, siis mielestäsi ihmisiä saa tuolla perusteella tappaa. Sellaista se ateisismi siis pohjimmiltaan on, valitettavasti.
"Ihminen on nisäkäs siinä missä muutkin nisäkkäät.
Valitettavasti"
- Nisäkäs voi olla, muutei eläin.
"Uskovaiset ovat harhaoppisia
Valitettavasti "
- Se on sinu harhasi. - ensin..
Jumalanhullu kirjoitti:
Ihmisellä vain on iankakiisuussielu, ei eläimella.
Valitettavasti.Onhan taivaassa leijonia, lampaita, niin miks ei koiriakin..?
Mutta eiköhän se tärkein varmistettava ole se omakin taivaaseen pääsy.. loogistako sulta? kirjoitti:
"Ihmisellä ei ole sielua ollenkaan. Sitä ei tunne lääketiede, joten sellaista ei ole ihmisellä.
Valitettavasti."
- ai siis elämää ihmisellä ei ole? Sielu on veressä ja elämään tarrvitaan verta.
Lääketiede on siis väärässä.
"Ihminen ei ole ylempänä niitä, joita kutsutaan eläimeksi
Valitettavasti"
- ahaa, kun eläimiä saa tappaa ravinnolseen, hallita eläinkuntaa, siis mielestäsi ihmisiä saa tuolla perusteella tappaa. Sellaista se ateisismi siis pohjimmiltaan on, valitettavasti.
"Ihminen on nisäkäs siinä missä muutkin nisäkkäät.
Valitettavasti"
- Nisäkäs voi olla, muutei eläin.
"Uskovaiset ovat harhaoppisia
Valitettavasti "
- Se on sinu harhasi."- Nisäkäs voi olla, muutei eläin."
Ihminen on eläin siinä missä muutkin eläimet ja simpanssilla meillä on samat esi-isät. Olemme vain eri eläinkuntaan kuuluvia kuin esimerkiksi kissaeläimet tai koiraeläimet.
Me olemme taas samaan eläinkuntaan kuuluvia kuin simpanssit, apinat, gorillat, paviaanit jne., joka on täysin mystistä uskovaiselle vaikka se olisi totuus siitä, mitä me ihmiset olemme eli lajin kehitys on totta!
Meille lemmikkieläimemme eli kissat ovat meille kuin perheen jäseniä siinä missä jälkeläisemmekin olisivat. Sinusta ja monesta uskovaisesta tuntuu ehkä pahalta, jos me kutsumme itseämme kissojemme vanhemmiksi eli äidiksi ja isäksi. Yleensä vastuuntunnollinen ihminen, joka ymmärtää lemmikkieläimensä päältä ei alista eläimiä alempaan kastiin mitä ihminen on. Minusta on halventavaa käyttää näistä muista nisäkkäistä nimitystä eläin. Kissamme ovat älykkäämpiä aina kuin yksikään uskovainen, sillä he eivät ole kirjoittaneet Raamattua tai keksineet Jumalaa, jota kohtaan palvoisivat.
"- ai siis elämää ihmisellä ei ole? Sielu on veressä ja elämään tarrvitaan verta.
Lääketiede on siis väärässä."
Kuoleman jälkeistä elämää ei ihmisellä ole! Ainut lähde on Raamattu, jossa kirjoittaja ei ole itse vielä kuollut ja todistanut väitteensä oikeaksi. lääketiede on kuitenkin kehittyneempää kuin se elämänkatsomus, johon sinä totuutta ohjaat.
"- ahaa, kun eläimiä saa tappaa ravinnolseen, hallita eläinkuntaa, siis mielestäsi ihmisiä saa tuolla perusteella tappaa. Sellaista se ateisismi siis pohjimmiltaan on, valitettavasti."
Ihmisiä ei tule tappaa eikä niitä joita kutsuu eläimiksi, mutta niin kuitenkin ihmiset tekevät että tappavat niitä joita kutsuu eläimiksi, koska ihminen alistaa niitä.
Jos ihmisiä saisi tappaa niin itse aloittaisin uskovaisista. :)
"- Se on sinu harhasi. "
Ei ole mikään harha vaan se on totuus. Ette ole itse koskaan kyenneet todistamaan sitä oppia, jota kutsutte totuudeksi. Elätte psykoosissa!
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin- eheipsyk
ateisti1982 kirjoitti:
"- Nisäkäs voi olla, muutei eläin."
Ihminen on eläin siinä missä muutkin eläimet ja simpanssilla meillä on samat esi-isät. Olemme vain eri eläinkuntaan kuuluvia kuin esimerkiksi kissaeläimet tai koiraeläimet.
Me olemme taas samaan eläinkuntaan kuuluvia kuin simpanssit, apinat, gorillat, paviaanit jne., joka on täysin mystistä uskovaiselle vaikka se olisi totuus siitä, mitä me ihmiset olemme eli lajin kehitys on totta!
Meille lemmikkieläimemme eli kissat ovat meille kuin perheen jäseniä siinä missä jälkeläisemmekin olisivat. Sinusta ja monesta uskovaisesta tuntuu ehkä pahalta, jos me kutsumme itseämme kissojemme vanhemmiksi eli äidiksi ja isäksi. Yleensä vastuuntunnollinen ihminen, joka ymmärtää lemmikkieläimensä päältä ei alista eläimiä alempaan kastiin mitä ihminen on. Minusta on halventavaa käyttää näistä muista nisäkkäistä nimitystä eläin. Kissamme ovat älykkäämpiä aina kuin yksikään uskovainen, sillä he eivät ole kirjoittaneet Raamattua tai keksineet Jumalaa, jota kohtaan palvoisivat.
"- ai siis elämää ihmisellä ei ole? Sielu on veressä ja elämään tarrvitaan verta.
Lääketiede on siis väärässä."
Kuoleman jälkeistä elämää ei ihmisellä ole! Ainut lähde on Raamattu, jossa kirjoittaja ei ole itse vielä kuollut ja todistanut väitteensä oikeaksi. lääketiede on kuitenkin kehittyneempää kuin se elämänkatsomus, johon sinä totuutta ohjaat.
"- ahaa, kun eläimiä saa tappaa ravinnolseen, hallita eläinkuntaa, siis mielestäsi ihmisiä saa tuolla perusteella tappaa. Sellaista se ateisismi siis pohjimmiltaan on, valitettavasti."
Ihmisiä ei tule tappaa eikä niitä joita kutsuu eläimiksi, mutta niin kuitenkin ihmiset tekevät että tappavat niitä joita kutsuu eläimiksi, koska ihminen alistaa niitä.
Jos ihmisiä saisi tappaa niin itse aloittaisin uskovaisista. :)
"- Se on sinu harhasi. "
Ei ole mikään harha vaan se on totuus. Ette ole itse koskaan kyenneet todistamaan sitä oppia, jota kutsutte totuudeksi. Elätte psykoosissa!
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin"Ei ole mikään harha vaan se on totuus. Ette ole itse koskaan kyenneet todistamaan sitä oppia, jota kutsutte totuudeksi. Elätte psykoosissa!"
- etkö enää typerämpää keksinyt.? - 14 + 1
"Mutta itsekin joskus mietin, saanko rapsutella rakasta lemmikkiäni"
Et saa. Taivaassahan ollaan semmoisia henkiolentoja, joille rapsutus ei onnistu. Rapsutuskäsi menee koirasta läpi kuin tyhjää vain.
- hän katsoi silmiini
Minä menen koirien taivaaseen, jos ei koirani pääse ihmisten taivaaseen. Se on saletti. Jos helvettiin pääsen, niin sinne ei koirani tarvitse minua seurata.
- erotkaa kirkosta
Ihmeellisesti on taivaat ja helvetit saatu iskostettua ihmisten mieliin. Kaikki raamatunjumalat ja sielut ovat pelkkää satua, joihin vain todella tietämättömät ihmiset vielä uskovat.
- Woi eiiiiiiiiiiiiiii
meijjän mökinaapurissa on muutaman sadan sian sikala. auta armias, jos nekin kaikki on taivaaseen tulossa. ja entäs ne jo tuhannet syödyt.
- Sepe Susi
Siat on riivattuja.
- herttainenhertta
Olin reilusti alle kouluikäinen, kun koiramme jouduttiin lopettamaan. Silloin myös ensimmäistä kertaa kyseenalaistin uskonnon, koska isoäitini kertoi minulle, että koirat eivät pääse taivaaseen. Koirat, jotka rakastavat niin pyyteettömästi ja ovat niin aitoja! Joillekin ihmisille lemmikki on ainoa ystävä koko maailmassa ja sitten heille sanotaan, että siinä ihanaisessa taivaan valtakunnassa ei ole yhtään eläintä. Miksi he sinne sitten haluaisivat?
Se onni koirilla on, että koska kukaan ei kuvittele, että heillä olisi kuolematon sielu, niiden kärsimykset voidaan lopettaa, kun elämässä ei ole enää jaljellä kuin pelkkää tuskaa. Ihmisille sitä ei sallita, vaan heidän on kärsittävä tuskansa koko siihen nykylääketieteen pitkittämään elämän "luonnolliseen" loppuun asti, koska dogmaattiset hurskastelijat eivät anna ihmisen itse päättää, koska elämä ei ole enää elämisen arvoista. - noNOoo
NO jos on ollu vaikka kymmenen koiraa ja 50 kissaa jotka on itse
omin käsin tappannut ja 5 naapurin kissaa ? - Shrink
Raamatussakin lukee jotenkin näin, että siellä leijona ja lammas laiduntavat samalla laitumella.................
Olisi kummallista, ettei meidän rakkaat karvaiset ystävämme olisi siellä myös ?
Nykysenkin sakemannin kanssa päätin, jo sitä ottaessani, että minun täytyy elää yhtäkauan, kuin koirani.
Hyvin on toistaisesti mennyt, "poika" on 6,5v ja minä 57v............
-koiran vuosi, on 7 vuotta ihmisiässä....
-näinköhän pystyn pitämään "lupaukseni", sekä toteutuuko rukoukseni ? - Mirka ...
Taivaaseen pääsy on satua ja höpötystä. HEH HEH HEH ...
Onneksi en ole uskis. - Jumalan lapsi
Eihän vammaisetkaan pääse taivaaseen niin miksi rakkikoirien pitäisi sinne päästä.
- kasvissyöjänainen
Raamattu sisältää profeetta Jesajan kirjan ja profeetta Jesaja kuvaa taivasta luvussa 11 näin (Voit lukea tämän omasta Raamatustakin):
"Silloin susi kulkee karitsan kanssa ja pantteri laskeutuu levolle vohlan viereen, vasikka ja leijonanpentu syövät yhdessä ja pikkupoika on niiden paimenena. Lehmä ja emokarhu käyvät yhdessä laitumella, yhdessä laskeutuvat levolle niiden vasikat ja pennut, ja leijona syö heinää kuin härkä. Ja imeväinen leikkii kyyn kolon äärellä, vastikään vieroitettu lapsi kurottaa kättään kohti myrkkykäärmeen luolaa. Kukaan ei tee pahaa, ei tuota turmiota minun pyhällä vuorellani, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta niin kuin meri on vettä tulvillaan."
Toisaalta Mooses kertoo meille ihan Raamatun ensilehdillä Paratiisista ennen syntiinlankeemusta näin:
""Jumala sanoi vielä: 'Minä annan teille (ihmisille) kaikki siementä tekevät kasvit, joita maan päällä on, ja kaikki puut, joissa on siementä kantavat hedelmät. Olkoot ne teidän ravintonanne. Ja villieläimille ja taivaan linnuille ja kaikelle, mikä maan päällä elää ja liikkuu, minä annan ravinnoksi vihreät kasvit.' Niin tapahtui."
Eli paratiisissa, Jumalan yhteydessä, elettiin koko luomakunnan kanssa yhdessä vahingoittamatta yhtäkään eläävää olentoa. Raamatun mukaan ihmisestä tuli lihansyöjä vasta paratiisiajan jälkeen, mutta sen lisäksi jopa kasvienkin syöminen perustui siihen, ettei elävää kasvia vahingoitettu.
Eläimet saivat syödä ruohoa ja vihreitä oksia. Kun pensaasta katkaisee oksan suuhunsa, versoo kasvi uusia oksia ja kasvaa entistäkin tiheämmäksi. Myös ruhon voi leikata kuin hiuksen tai kynnen. Ruoho ei kuole siihen, että se katkeaa, vaan kasvaa leikattuna yhä voimakkaammin.
Ihmiselle Jumala taas antoi siementä tekevät kasvit ja hedelmät. Kun ihminen syö mansikan tai omenan ja kulkee sitten siemenet vatsassaan muualle, hän auttaa kasveja livittäytymään yhä uusille alueille.
Sellaiseksi Jumala siis loi maailman alun alkaen. Ravinnoksikaan ei pitänyt uhrata yhtä ainutta elävää kasvia tai olentoa. Vasta myöhemmin ihminen kehittyi sekasyöjäksi - perisyntiseksi.
Eläimet ja kasvit olivat siis alussa Jumalan paratiisissa ja ovat lopussa Jumalan taivaassa, mutta täällä maanpäälläkin Jumalan pyhä läsnäolo ja suojelu ulottuu eläimiin ja kasveihin. Sapatti on taivasta, lepoa ja jumalayhteyttä maanpäällä, ja myös sapatin levon ja rauhan Jumala ulotti koko luomakuntaan, ei vain ihmisiin.
5. Mooses 5:14: "Seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, härkäsi, aasisi eikä mikään muu juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi. Näin sinun orjasi ja orjattaresi saavat levätä kuten sinä itsekin."
3. Mooses 25:4: "mutta seitsemäs vuosi on maan lepovuosi, Herralle pyhitetty sapatti. Silloin et saa kylvää peltoasi etkä leikata viinitarhasi köynnöksiä."
Kuka ylipäätänsä on kehdannut ryhtyä tulkitsemaan Raamattua enää niin, että koko luomakunnalla ei olisi sijaa Jumalan sydämessä ja siksi myös taivasten valtakunnassa? Narsistinen ihminenkö?- eläinrakas diia
Kiitos. Niin paljon uutta näkökulmaa Raamatusta minulle.
- KaijaJohanna
Katsoin tv7 jonkun amerikkalaisen uskovaisen miehen kertomusta elämästään. Hän kertoi että oli päässyt näkemään taivaaseen ja siellä on myös eläimiä koska ne ovat meille niin rakkaita. Mies kertoi että hänen perheellä oli kultainennoutaja ja hyvin rakas kaikille, se oli tullut tervehtimään häntä taivaassa, samoin tällä miehellä oli ollut lapsena lemmikki apina ja sekin oli ollut taivaassa. Että kyllä saamme tavata lemmikkimme jos itse pääsemme taivaaseen ja sehän on meistä itsestä kiinni minkä valinnan teemme eläessämme. Ja Mirkalle etten koskaan eroa kirkosta enkä luovu uskostani Jumalaan kenenkään käskystä, se olisi elämäni suurin virhe. Jeesus, pidä minusta kiinni.
- EL.a . k:IM
mirjamis.
KOIRAT EIVÄT PÄÄSE TAIVAASEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siinä ei ole tulkinnan varaa.
Mä kutsun omaa haukkua havelliksi, puudeliksi tms... jne... jne..
Mutta koirat eivät pääse taivaaseen.- sadut satuina
Etkä sinäkään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Taivaalla tarkoitetaan ikuista elämää Jumalan lähellä. Jumala rakastaa luotujaan ja tahtoo pitää omansa lähellään aina. Näin ollen saamme uskoa, että myös eläimet kuuluvat tähän joukkoon, jotka Jumala taivaaseen noutaa.
Tungosta ei tarvitse kuitenkaan pelätä, koska taivas on niin erilainen paikka ja olotila kuin elämämme täällä maan päällä, että emme ole toisillemme vaivaksi emmekä häiriöksi kuten täällä vaan eläimet, eläinrakkaat ja ihmiset, jotka eivät niin eläimistä perusta, mahtuvat hyvin samaan taivaaseen.
pappi Sonja- Kristinuskon kirja.
pappi Sonja.
Kyllä sinun taivaassa täytyy olla mahtava meri myös, että kaikki 14 miljardin vuoden aikana eläneet meren elävät ovat siellä. Minkäköhän perusteella ne ovat valitut sinne ? Ja elävät sovussa. Joka tapauksessa on kiva,kun itikat, käärmeet ja muut eliöt eivät kiusaa siellä. Onnea vaan sinulle omassa taivaassasi ! - 15 + 18
"Jumala rakastaa luotujaan ja tahtoo pitää omansa lähellään aina. Näin ollen saamme uskoa, että myös eläimet kuuluvat tähän joukkoon, jotka Jumala taivaaseen noutaa."
Nämäkin söpöt matoset:
http://www.youtube.com/watch?v=mUz9gqLmyQ0
- mayamayamay
Hyvänen aika sentään!
Tulin sivuille, joilla uskoin kohtaavani ns uskovaisten ihmisten rakastavaa, viisasta puhetta ja kas...täällä tiuskitaan, panetellaan ja loukataan toisia kuin pahikset konsanaan. Olen pettynyt! - uskovainen1
Tämä on vanha viestiketju mutta pakko antaa oma mielipiteeni tähän asiaan. jotkut sanovat että ei eläimellä ole sielua Raamatussa on esim. 1. Moos. 9:4 Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on. 3 Moos. 17:14 Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaiselle: älkää syökö minkään lihan verta. Sillä kaiken lihan sielu on veri; jokainen, joka sitä syö, hävitetäköön.
Minä itse olen ainakin niin lapsellinen että tahdon uskoa siihen, että rakas lemmikkini on minun kanssani taivaassa. Se mikä ihmiselle on mahdotonta on Jumalalle mahdollista. Eikä missään kohtaa tietääkseni raamattua sanota että eläimet eivät ole osallisia iankaikkisesta elämästä vaan ne vain lakkaavat olemasta. Vai onko tällainen kohta. Kertokaa jos on koska haluan tietää.
Eikä myöskään tällaisessa ajattelussa varmaankaan ole mitään synnillistä, itse olen kysellyt tätä asiaa Jeesukselta eikä minua ole ainakaan nuhdeltu tästä kysymyksestä uskoisin kuitenkin Pyhän Hengen oikaisevan minua jos kyselen sellaista mitä en saisi tai mikä Jumalasta olisi väärin.
Rakastan Jeesusta ja kaikkea mikä Hänen kauttaan on luotu, Ja minä haluan uskoa siihen että Jeesus antaa meidän jotka häneen turvaamme ja uskomme viettää iankkaikkisuuden rakkaitten läheistemme (uudesti syntyneet) kanssa mutta myös rakkaiden lemmikkien kanssa koska Taivaan Isä näkee sen mitä meidän sydämemme kaipaa ja haluaa ja hän haluaa meille vain sitä mikä meille on parasta.- rggege
Minäkin uskon että Jumala pitää huolen kaikista luomistaan niin ihmisistä kuin eläinkunnastakin kuoleman jälkeenkin.
- (^..^)/
Miten se oli "ulkopuolelle jäävät koirat"...
mutta kissat pääsevät taivaaseen.
(ei maar - kaikki lemmikit pääsevät taivaaseen... ;))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172354Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2412033Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481356Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561263Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811170- 941110
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151985Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14931