Pettymys isolla P:llä

C.Pearl

Katsottuani kuninkaan paluu leffan petyin kovasti että leffaan ei oltu otettu Faramirin ja Rohanin neidon häitä.Koska se oli mielestäni kaunein "kohtaus" kirjasssa sitten Arwenin ja Aragornin tarun. (Arwenin ja Aragornin taru löytyy TSH-trilogia kirjan lisämaterialeista koko tarinan jälkeen.suosittelen kyyneleet vierivät silmiini luettuani Tarun ja Pippinin ja Merrin lopusta.)

7

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

      Huhujen mukaan extended editioniin on tulossa kohtaus parannuksen talosta, jossa Aragorn parantaa Eowynin, joten ilmeisesti myös häät tulevat mukaan. Leffaversioon ne eivät mahtuneet, koska eivät vieneet juonta eteenpäin ja versio oli jo muutenkin pitkä.

    • Minä

      siihen, kun elokuvassa ei ollut Konnun puhdistusta....

      • esille

        Monet poisjätetyt kohtaukset on kuulemma 4h 20 minuuttia kestävässä erikois DVD versiossa. Erikseen mainittiin konnun puhdistys & Sarumanin kohtalo. Nämä erikoisversiot (etenkin Kaksi Tornia) ovat hyviä "Directors Cut" versiota, jotka filmattiin osaksi varsinaisen elokuvan mukana.


      • Kurz
        esille kirjoitti:

        Monet poisjätetyt kohtaukset on kuulemma 4h 20 minuuttia kestävässä erikois DVD versiossa. Erikseen mainittiin konnun puhdistys & Sarumanin kohtalo. Nämä erikoisversiot (etenkin Kaksi Tornia) ovat hyviä "Directors Cut" versiota, jotka filmattiin osaksi varsinaisen elokuvan mukana.

        Raha se on joka puhuu ja haisee. Tää on taas niin rahastus keino ei laiteta kaikkia leffa versioon et tyhmät fanit (tuo mutantti roduista iljettävin) tuhlaavat viimeisetkin hilunsa siihen että ne saava 3 erikois pitkän pitkän version jossa vilhataa 2,5 sekuntia jotain erityisen tärkeää mikä on jäänyt puuttumaan alkuperäisversiosta. Ja sitten tämä pieni ihminen tulee tajuihinsa että mitä helv(piip) mä teen 3 eri versiolla samasta leffasta joista jokaisesta on joutunt maksamaan vähintään täyden hinnan. Sitten ne masentuu ja tekee itsarin ja sitten ihmetellään miks suomen nuoriso on niin turmeltunutta.

        Joo ei nyt ihan noin mutta jos joku tuon sarkasmin verhon takaa mun pointtini löytää, hyvä niin.


      • haisuli
        Kurz kirjoitti:

        Raha se on joka puhuu ja haisee. Tää on taas niin rahastus keino ei laiteta kaikkia leffa versioon et tyhmät fanit (tuo mutantti roduista iljettävin) tuhlaavat viimeisetkin hilunsa siihen että ne saava 3 erikois pitkän pitkän version jossa vilhataa 2,5 sekuntia jotain erityisen tärkeää mikä on jäänyt puuttumaan alkuperäisversiosta. Ja sitten tämä pieni ihminen tulee tajuihinsa että mitä helv(piip) mä teen 3 eri versiolla samasta leffasta joista jokaisesta on joutunt maksamaan vähintään täyden hinnan. Sitten ne masentuu ja tekee itsarin ja sitten ihmetellään miks suomen nuoriso on niin turmeltunutta.

        Joo ei nyt ihan noin mutta jos joku tuon sarkasmin verhon takaa mun pointtini löytää, hyvä niin.

        oli sarkasmia tai ei...niin järkevät ihmiset odottaa niin kauan että extended-edition tulee myyntiin ja ostaa leffan vasta sitten! TAUKKIDILLE!!=)
        ja jos jostain syystä ei jaksa odottaa melki vuotta että taas näkee leffan, sen voi lainata jostain lyhyempänä versiona... eli jos vaan on älliä päässä, niin ei maksa liikaa ostamalla turhuuksia(lue leffateatteriversio)
        joillekin (eli yleensä vähemmän faneille,eli jotka kattoo leffan kerran,ei oo lukeneet kirjaakaan tai muuten vaan täyttää levyhyllyään) taas ei oo väliä, onko leffas kaikki kuvatut kohtaukset...heille hyvinkin riittää teatteriversio...
        ja joka extendedissä on ainaki puol tuntii lisää, et kyl siitä sen verran maksaa!!!ja tosi paljon sellasta matskuu joka selventää tapahtumia!
        eri asia sitten maksaako pelkästä extendedistä vai siitä mis tulee mukana joku patsas yms... Argonath-kirjatuet oli viä ihan hianot,joo, mut Klonkku-patsas jäi hankkimatta...


      • Kurz
        haisuli kirjoitti:

        oli sarkasmia tai ei...niin järkevät ihmiset odottaa niin kauan että extended-edition tulee myyntiin ja ostaa leffan vasta sitten! TAUKKIDILLE!!=)
        ja jos jostain syystä ei jaksa odottaa melki vuotta että taas näkee leffan, sen voi lainata jostain lyhyempänä versiona... eli jos vaan on älliä päässä, niin ei maksa liikaa ostamalla turhuuksia(lue leffateatteriversio)
        joillekin (eli yleensä vähemmän faneille,eli jotka kattoo leffan kerran,ei oo lukeneet kirjaakaan tai muuten vaan täyttää levyhyllyään) taas ei oo väliä, onko leffas kaikki kuvatut kohtaukset...heille hyvinkin riittää teatteriversio...
        ja joka extendedissä on ainaki puol tuntii lisää, et kyl siitä sen verran maksaa!!!ja tosi paljon sellasta matskuu joka selventää tapahtumia!
        eri asia sitten maksaako pelkästä extendedistä vai siitä mis tulee mukana joku patsas yms... Argonath-kirjatuet oli viä ihan hianot,joo, mut Klonkku-patsas jäi hankkimatta...

        Niin juuri fiksut ostavat sen yhden kerran sinä pitkän extra-extra long versiona. Mutta kun yleensä se suurin fani ei jaksa odottaa sitä vuotta tai ehkä hieman pitempääkin vaan tyhmyyksissään menee ja ostaa sen teatteri version. ja ostavat sitten sen extendedin kun se tulee ja täten omistavat kummatkin versiot hyvässä tapauksessa koko trilogiasta.
        Tyhmästä päästä kärsii koko kukkaro

        Kirjan olen lukenut ja elokuvakin oli viihdyttävä ja hankin sen extra extra long version kunnes se saapuu. Mutta sivu härpäkkeistä en niin henkilökohtaisesti perusta.


      • wareta
        Kurz kirjoitti:

        Niin juuri fiksut ostavat sen yhden kerran sinä pitkän extra-extra long versiona. Mutta kun yleensä se suurin fani ei jaksa odottaa sitä vuotta tai ehkä hieman pitempääkin vaan tyhmyyksissään menee ja ostaa sen teatteri version. ja ostavat sitten sen extendedin kun se tulee ja täten omistavat kummatkin versiot hyvässä tapauksessa koko trilogiasta.
        Tyhmästä päästä kärsii koko kukkaro

        Kirjan olen lukenut ja elokuvakin oli viihdyttävä ja hankin sen extra extra long version kunnes se saapuu. Mutta sivu härpäkkeistä en niin henkilökohtaisesti perusta.

        wareta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe