Normaalit kuukautiset kaavinnan jälkeen

kuinka pian?

Kuinka pian kaavinnan jälkeen teillä muilla on ollut ensimmäiset normaalit kuukautiset?

Itsellä keskenmeno 3 kuukautta sitten. Kaavinnasta on 2,5 kuukautta. Ensimmäiset kuukautiset alkoivat 5 viikkoa kaavinnasta ja kestivät 2 päivää, seuraavat oli vajaat 4 viikkoa edellisistä ja kestivät 3 päivää. Molemmilla kerroilla vuoto alkanut tavanomaista runsaampana ja niukentunut loppua kohden. Nyt odottelen kolmansia kaavinnan jälkeisiä kuukautisia, joiden en usko olevan normaaleja, sillä ovulaatio ym. ei tässäkään kierrossa ole kuten yleensä on ollut. Ovulaation bongasin 1. kertaa 1. kuukautisten jälkeen, vaikkakaan en selvästi. Ovistesti oli positiivinen, mutta ovulaatio-oireita ei juurikaan ollut.

1

2857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mahdollisuutta?

Itselläni viimeisin keskenmeno 08/11. Kolmas vuoden sisällä ja toinen peräkkäin, joka jouduttiin kaapimaan, ensimmäinen oli spontaani ja kaksi viimeisintä ei l#tenyt lääkkeikkäkään käyntiin, vaan johtivat kohtutulehduksiin ja lopulta kaavintoihin. Edellinen kaavinta 02/11. Nyt 6. Kuukautiset viimeisen kaavinnan jälkeen, eivätkä taaskaan normaalit. Kierron pituus on 21-28, vuotopäivät vain kerran ollut normaali 6 päivää, kaikki muut vaihdellen 13-16 päivän välillä ja kivun määrä on kova. Vuoto loppuu kun alan jo tuntea ovulaation merkkejä, jotka ovatkin sitten erittäin voimakkaat kaikin puolin. Tuntuu kuin hormoonit olisivat joko hyper aktiiviset, tai sitten patalaiskat. Nyt alan jo hieman epäilemään pitäisikö jälleen raahautua vaivoineen lääkäriin. Edellisen kaavinnan jälkeen kierto normalisoitui heti ja raskautuminen tapahtui kolmansien kuukautisien jälkeen. Ikää siis 36 ja tuo normaalirytmini ollut aina kierto 28 päivää ja vuotopäiviä 5-6, olen normaalipainoinen, syön ja elän terveellisesti, eikä lääkityksiä tms.. Mahtaakohan kenelläkään olla kokemuksia vastaavasta. Netti ei ole pullollaan tällaista tietoa, turhauttaa lääkäreillä käynti kun se on jatkuvaa olkien kohauttelua. Katsotaan vielä toteavat, mutta puolentoista vuoden raskautumistoiveen jälkeen alkaa turhauttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe