Kuinka pian kaavinnan jälkeen teillä muilla on ollut ensimmäiset normaalit kuukautiset?
Itsellä keskenmeno 3 kuukautta sitten. Kaavinnasta on 2,5 kuukautta. Ensimmäiset kuukautiset alkoivat 5 viikkoa kaavinnasta ja kestivät 2 päivää, seuraavat oli vajaat 4 viikkoa edellisistä ja kestivät 3 päivää. Molemmilla kerroilla vuoto alkanut tavanomaista runsaampana ja niukentunut loppua kohden. Nyt odottelen kolmansia kaavinnan jälkeisiä kuukautisia, joiden en usko olevan normaaleja, sillä ovulaatio ym. ei tässäkään kierrossa ole kuten yleensä on ollut. Ovulaation bongasin 1. kertaa 1. kuukautisten jälkeen, vaikkakaan en selvästi. Ovistesti oli positiivinen, mutta ovulaatio-oireita ei juurikaan ollut.
Normaalit kuukautiset kaavinnan jälkeen
1
2857
Vastaukset
- Ei mahdollisuutta?
Itselläni viimeisin keskenmeno 08/11. Kolmas vuoden sisällä ja toinen peräkkäin, joka jouduttiin kaapimaan, ensimmäinen oli spontaani ja kaksi viimeisintä ei l#tenyt lääkkeikkäkään käyntiin, vaan johtivat kohtutulehduksiin ja lopulta kaavintoihin. Edellinen kaavinta 02/11. Nyt 6. Kuukautiset viimeisen kaavinnan jälkeen, eivätkä taaskaan normaalit. Kierron pituus on 21-28, vuotopäivät vain kerran ollut normaali 6 päivää, kaikki muut vaihdellen 13-16 päivän välillä ja kivun määrä on kova. Vuoto loppuu kun alan jo tuntea ovulaation merkkejä, jotka ovatkin sitten erittäin voimakkaat kaikin puolin. Tuntuu kuin hormoonit olisivat joko hyper aktiiviset, tai sitten patalaiskat. Nyt alan jo hieman epäilemään pitäisikö jälleen raahautua vaivoineen lääkäriin. Edellisen kaavinnan jälkeen kierto normalisoitui heti ja raskautuminen tapahtui kolmansien kuukautisien jälkeen. Ikää siis 36 ja tuo normaalirytmini ollut aina kierto 28 päivää ja vuotopäiviä 5-6, olen normaalipainoinen, syön ja elän terveellisesti, eikä lääkityksiä tms.. Mahtaakohan kenelläkään olla kokemuksia vastaavasta. Netti ei ole pullollaan tällaista tietoa, turhauttaa lääkäreillä käynti kun se on jatkuvaa olkien kohauttelua. Katsotaan vielä toteavat, mutta puolentoista vuoden raskautumistoiveen jälkeen alkaa turhauttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305