muskottipähkinä

jjjjepp

Joo muskottipähkinä ei nyt varsinaisesti mikään huume, todellakaan ..

Olen 17v tyttö, vähän päälle 170cm, painan joku yli 65kiloa ja söin tunti sitten pussin, 23g muskottijauhetta. Onko odotettavissa jotain? Ihan läpällä vedin :D Aloin lukea kokemusksia eikä tullut aijemmin mieleenkään että tästä voisi tulla parin päivän paha olo. Ei siis vielä oo mitenkään vaikuttanut mutta jostain luin että tulee paha olo :O Ehkä vähän rinnasta pistää..

8

6987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äaösldkfjgh

      Käsittääkseni muskottipähkinän vaikutus alkaa vasta siinä 4-6 tunnin kuluttua "nauttimisesta". Omasta kokeilusta voin kertoo että ensimmäinen vaikee osuus oli saada se jumalattoman kuiva aine kurkusta alas. Tunnin tai parin päästä rupes väsyttään ihan saatanasti, mutta pysyttelin hereillä kuitenkin. Sitten se nousi paremmin päähän, koska rupesi päätä särkemään ja rintaa vähän puristamaan. Tupakkakaan ei tässä vaiheessa maistunut.
      Koska aikaisemmin olin käyttänyt päihteinä vain alkoholia, en osannut aavistaakaan millainen olo muskottipähkinästä tulisi. Se oli sellainen ei yhtään humalainen, mutta päässä heittää-olo. Loppuillasta makoilin sängyllä silmät kiinni ja yritin karata unimaailmaan, koska tuli niin huono olo. Siinä makoillessa tuli se pahin vaihe, hengitysvaikeudet. Jossain vaiheessa olin irtaantunut ruumiistani, koska hengitysvaikeuksien aikana näin, kuinka ne (hengitysvaikeudet) luikertelivat sinisinä rinnassani katsoessani itseäni makaamassa sängyllä. Aamulla heräsin pöllähtäneenä, ja sitä pöllähtyneisyyttä jatkui sitten pari päivää. Enkä ottanut kuin 23gramman pussin ja vähän toisestakin.
      Mutta kokonaisuudessaan oli myös jännä kokemus, koska mitään ei voinut ajatella yksinkertaisesti. Rupesin miettimään jotain arkipäiväistä ja pian yllätinkin itseni ajattelevani samaista arkista asiaa kymmenen kilometriä syvemmältä.
      En siis suosittele käyttämään muskottipähkinää, mutta koska joku kuitenkin kokeilee, kehotan häntä ottamaan kohtuullisesti ja olemaan kärsivällinen.
      Olen siis 17-vuotias poika, n. 180cm ja n.65kg.

      • Anonyymi

        Minkä takia nuo vilahdukset hengitysvaikeuksista vilahtaa aina sinisinä? Itellä sama kokemus ja ikään kuin näkis keuhkojen verisuonet hohtavan kirkkaan sinisinä


    • jjjep

      Oho :O Musta se jauhe oli niin helpp syödä, pussi kokislasiin ja alas :D Joo siis äsken alo tunti sitten puristamaan rintaa tosi paljon, silleen polttavan vihlovasti. En tiedä johtuuko muskotista.

      Nyt on hiukan kummallinen olo, muttei oikeastaan millainenkaan. Ihan tavallinen.

      Asjattelin että jotain oikeasti tapahtuisi jotaan mullistavaa mutta ny 5 tunninkaan päästä ei oikeastaan mitään..

    • ExSekakäyttäjä

      Kerra vetäsin ne jauheet naamaa veden kaa ja oli kyl Tosi pahan makust, nii ku varmaa voi kuvitella. No se oli aika yöllä kans, ei vaikuttanu mitenkää nii menin nukkuu sit ku heräsin nii silmät oli iha vitu turvonneet ja jotenki vähä semmone ole et ois polttanu myssyy. Voi olla et se oli kuviteltuu mut semmone aika väsähtäny olo ja silmät iha punaset. Odotin kyl et oisin nähny hallui, mut ei mitää psykedeelist vaikutust. Ei se jauhe pärähdä päähän, vaa ne oikeet muskottipähkinät. Tai nii ainaki kuulin jälkee päi ja kokemust oli noi jauheist:D

    • jjjep

      Suu rutikuiva ja huono olo.. Ei siis tapahtunut mitään muuta kuin että nyt kun äsken heräsin niin tälläinen olo.

    • Mustkotii
    • Anonyymi

      Muskottipähkinä todellakin on huume vaikka se ei ole siihen luokiteltu, kyllä sillä saa oloja niin hyvässä kuin hyvinkin tukalassa muodossa. Painan 122kg ja otin 20g ensimmäisenä päivänä, en juuri huomannut vaikutuksia, ja sitten 70g lisää toisena. Alkoi hirvein olo ikinä, siinä klo 19 aikaa illal otin viimesimmän annoksen ja klo 2 aikaa aamuyöllä alkoi tosi hyvä olo, joka kesti 2 tuntia - sitten klo 4 aikaa aamuyöllä alkoi tukehtumisen tunne, kurkkuun sattui ja sydänhakkasi tuhatta sataa. Lopulta päätin soittaa ambulanssin, Ja olo paheni siinä aamuviidenmaissa, entistä hankalampi saada henkeä, kipu kurkussa koveni ja aloin nähdä outoja hallusinaatioita, lähinnä semmoisia seepian värisiä raitoja mutta ei ne hallut paljon rauhoittanu oloa kun kokoajan tukehtuu ja on kovat kivut kurkussa. Sit alkoi pakkoliikkeet/jäykistyminen. Oli hyvin hankalaa puhua ambulanssi henkilökunnan kans. Puhuin sekavia ja järkeviä yhtä aikaa. Sit alkoi hyvin epämiellyttävät lyhyt aikaset hallut jossa sinne ambulanssi yritti hyökätä oudon näkösiä mitä lie riivattuja ihmisiä ja ne sörkki mun kaulaa käsil. Sitten tämä hallu katos ja kipu vähän helpotti, luulenpa et siinä yhdistyi mun kaulassa, oleva kipu tähän outoon halluun. Tavallaan aivot loi mulle kuvitteellisen näköharhan. Kuitenkin ambulanssia henkilökunta oli siinä ihan rauhallisia ja lohdutti mutta itse aloin jo epäillä onko ne viemässä mua sairaalaan vai mitä tapahtuu. Eli harhaisuus vain paheni. Ja sittenkun sisään sairaalaan päästiin niin tuli heti jotenkin huojentunut olo. Vaikka vielä olin "ihan sekasin" muuten paitsi järki jollai tavalla toimi. Yritin näille puhua että olen ottanut muskottia ja helpotti tietää kun he sanoivat et se menee jossain vaihees pois kun luulin jo et olen tullut pysyvästi hulluksi. :D jotain halluja ja suljetun silmän eri värisiä visuaaleja näin siellä sairaalas ollessa mutta olo oli niin huono et ei se hirveesti lohduttanu, vaikka kyllä koin nämä hallut hyviks ja siinä kun makaa sairaalas ilman telkkarii muutama tunni niin olihan se jtn kevyttä viihdettä. Sitten lääkäri kävi katsoo mua ja sano lopulta et saat lähteä kotiin kun olin jo selkeempi... Kotiin mennessä olin kuitenkin yhä humalassa ja pilvessä, kipu ei juuri tuntunut kaulassa mutta nielessä sen huomas. Lieviä halluja oli kotona vielä kaksi päivää myöhemmin. Olo oli välillä tosi väsyny ja välillä "pirteä" vaikka oma naama oli väsyneen ja pilvisen ihmisen näkoinen, silmät verenpunaiset. Sit lisäks mulla oli vielä tosi paljon huimausta, sellasta et painovoima kääntyy eri suuntiin, sitä jatkui viisi päivää, aluks se oli aika radikaalia ja sit lopulta katos pois. Oli se painovoima jutska ihan hauska, ainakin tämän koettelemusen jälkeen. Siinä oli minun kokemus. Sinäänsä pienemmällä annoksella voisi tulla hyvä olo ja ei ehkä ollenkaan noita oireita. MUTTA EN SUOSITTELE KOKEILEMAAN. MUSKOTTIPÄHKINÄ ON TARKOITETTU MAUSTE KÄYTTÖÖN. AINAKIN VAROITIN.

    • Anonyymi

      Muskottipähkinä kuuluu lasagneen. Ei sitä kannata mihinkään muuhun käyttää tai no fiksut ei ainakaan edes kokeile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe