Joku netissä profetia palstalla oli ilmoittanut ylösoton päiväksi 16.11.2011.
Jeesus siis noutaisi omansa tuolloin!
Vuoden 2010 marraskuussa oli uutinen:Ilmakehässä happea 19%.
Jos tuo laskee alle 18 % niin tulee hengenahdistus, sillä ihmiset pystyvät käyttämään 'vain' yli 16 % happimäärää ja kerrallaan kuluu 2 %, eli happea pitäisi olla ainakin 18%. Syksyllä happea tuottavat lehtipuut pohjoisessa ovat talvilevossa ja hapenmäärä vähenee, kun paljon happeakuluttavat jumbojetit lentelevät yhä tiheämmin ilmeisesti. Eteläisellä pallonpuoliskolla on vähemmän mantereita ja hapentuotto siis vähempää kuin pohjoisella pallonpuoliskolla, jossa sijaitsevat suurimmat metsäalueet.
Maailmalla sattunut paljon laajoja eläinten kuolemia!
On mahdillista, että ne ovat kuolleet hapenpuutteeseen. Hapen määrä on laskenut 1900 luvun 22 %:sta 21% 1900 luvun lopulla ja sitten kuulunut uutisia 20 % 2000 luvun alussa ja 19 % marraskuu 2010 . Ihmiset tarvitsevat ainakin 18% happea, jotta henkeä ei ahdistaisi. Voisi siis olla mahdollista, että nuille alueille on laskeutunut teollisuuden savukaasuja, joissa on ollut vähän happea! Uutisissa on ollut myös sellaistakin, että n. 4 km korkeudessa on hapeton alue ja mahdollisesti sellaista on laskeutunut noille alueile! Johtunee teollisuuden savukaasuista tuo ilmakerros 4 km korkeudessa
Eli siis happikato voi kohdata 16.11.2011 jo ja pahemmin vielä 2012 marras - joulukuussa, josta netissä paljon kirjoituksia, mutta eivät tiedä mitä se olisi
Kirjoissa ollut myös ilmoituksia atomivoiman tuollaisista vaikutuksita!.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&msa=0&msid=201817256339889828327.0004991bca25af104a22b&ll=28.921631
Eläintuhoalueilla paljon atomivoimaloita.
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2011/10/mystiset-elainkuolemat-saivat-jatkoa.html
Maailmanloppu!?
6
131
Vastaukset
- 4+16
Niin ..ja voihan sitä ottaa pienen irtioton.
Sido muovipussi päähäs, happi loppuu nopeammin, ei tarvitse odottaa ensi vuoteen. - ttkk
Erikoista, että natsit myöntävät, ettei he kuulu Raamatun Jumalan porukkaan, eli eivät ole kirjoitettuna Karitsan eli Juutalasten Messiaan Elämänkirjaan, johon kaikki Jumalan luomat ihmiset kuuluvat. "Ja jotka eivät olleet kirjoitetut elämänkirjaan kumarsivat 'lmestyskirjan 13.luvussa mainittua' petoa", jonka valta kesti 42 kuukautta eli hyökkäyksestä Puolaan aina itärintaman kukistumiseen II maailmansodassa, oli päivälleen 42 kuukautta! Ja hakaristi niinkuin natsit sitä käyttivät oli pahan tunnus Mystiikan maailma kirjan mukaan. Natsit olivat siis tuon kauheimman pedon kumartajia, joka esim.Suomi24:n Yhteiskunta/historia keskustelupalstalla levittää jälleen valtaansa! Väittävät olevan nuo Alppien asukkaat kotoisin Atlantikselta!
"Ja joka ei ollut kirjoitettuna Karitsan Elämän kirjaa, heittivät tulijärveen, joka on toinen Kuolema!" Raamatun Ilmestyskirjan 20-22 luvut
Ilmestyskirja löytyy netistäkin hakusanalla Raamattu!
"Siunattu olkoon hän, joka tulee Jumalan nimissä!" - ttkk
"Jumalan lupaus Raamatussa:"Jokainen, joka huutaa auksensa Jumalan nimeä, pelastuu!"
Raamatun Jumalan ehdoilla tietenkin!- ttkk
"Jokainen, joka huutaa avuksensa Jumalan nimeä, pelastuu!" Raamattu
- ttkk
Jumalalla on katumattomille, ja muille,, jotka eivät halua pelastua paikka, jossa voivat 'vapaasti jatkaa' syntejään ja rikoksiaan!
Ilmestyskirjan 21. luku
8." Mutta pelkureille ja uskottomille, ja hirmuisille, ja murhaajille, ja salavuoteisille, ja velhoille, ja epäjumalisille, ja kaikille valehtelioille pitää osa oleman siinä järvessä, joka tulesta ja tulikivestä palaa, joka on toinen kuolema." - 18+10
ttkk
Se on varmaan vihan ja hammastenkiristyksen meri, sielu syöksee ulos tulta ja tulikiveä kuin lohikäärmeellä.
Olen huomannut, että monet ovat jo siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602