olitteko Lorna Byrnen luennolla eilen Messukeskuksessa?

wwrrrtt

hieno tilaisuus, etenkin se yhteismeditaatio... kannattaisiko ostaa se cd, onko teillä siitä meditaatiolevystä kokemuksia?

21

2523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • here I am

      Oliko siellä enkeleitä paikalla?

    • ssrrr

      oli kuulema

    • Faith~

      Olisin halunnut tulla, mutta asun Oulussa eikä rahaakaan ole liiaksi.. :/

    • olin siellä

      Olin siellä, hyvä tilaisuus. Ostin myös cd:n ja olen meditoinut pari kertaa. Varmaan mikä van meditaatio on yhtä hyvä, mutta itse pidän Lornan äänestä, ja siksi tykkään tästä cd:stä.

    • varokaa ihmeessä

      Voi hyvät ihmiset mihin te sotketta itsenne, jos mielenterveys on kallis asia pysykää kaukana. Etsikää Jumalaa ja Hänen vanhurskauttaan.

    • Half Woman

      Mielenterveydessäni ei ole mitään vikaa, tässä sinulle "varokaa ihmeessä" Arkki Enkeli Mikaelin antama rukous Lornalle

      Parantavien enkeltesi rukous,
      jonka jumalalta tuo Mikael, arkkienkelisi.
      Vuodata ilmoille sinun eheyttävät enkelisi,
      taivaallinen sotajoukkosi ylleni,
      ja niiden ylle joita rakastan.
      Suo minun tuntea ylläni
      eheyttävien enkeltesi säteily,
      parantavien kättesi valo.
      Annan eheyttämisesi alkaa,
      miten ikinä Jumala sen suo.
      Aamen.

    • Ei taas tätä

      Olipa yllättävää, että siellä kaupattiin tuotteita :P Pyyteetöntö Herran työtä, vai rahastusta uskomuksilla?

      • some111

        Ai ilmaseksikko sen pitäs niitä jakaa? Ei kukaan pelkällä hengellä elä, ei edes Lorna. Itse olen ostanut yhden hänen kirjoistaan ja cd:n, ja maksan oikein mielelläni.


    • olin siellä

      Minä uskon, että "hedelmistään puu tunnetaan", kuten Raamatussa sanotaan. Minua Lorna Byrne on auttanut valtavasti pääsemään lähemmäs Jumalaa ja myöskin tehnyt Jeesusta konkreettisemmaksi, minkä olen aikaisemmin kokenut vaikeaksi. Rukoilen nykyään päivittäin.

      Kirkko sen sijaan teki minusta aikoinaan ateistin. Ja sekö ei kerää tuotteellaan rahaa? Paljonko maksat kirkollisveroa? Ja ahneuksissaan vielä pakottavat yrityksetkin sitä maksamaan.

    • häirikköuskis

      Haluaisin kuulla lisää Lorna Byrnestä luettuani hänen kirjansa. Hänhän on kristitty katolinen ja ihan tavallinen nainen jolla on erityisiä kykyjä.Omat enkelikokemukset saivat vahvistusta hänen kokemuksistaan.Maailma olisi niin paljon parempi paikka heikoille ja vähäisillekin,jos itsekukin kuuntelisi enkeliään ja toimisi sen mukaan.Poliiseilta loppuisi työt.
      Kirkon virhe on,että se on ottanut alunperin uskon vallanhimon välikappaleeksi. Poistanut enkelit sivuosaan,koska enkelien kanssa ei voi hallita väkivalloin. Jospa nyt oltaisiin palaamassa aitoon uskoon,missä enkeleillä on iso osa ja suuri merkitys.

      • Näin se vaan on

        Enkelit eivät koskaan ole tärkeämpiä ja suurempia kuin itse Jeesus. Enkelit ovat meille annettuja palevelevia olentoja, mutta niitä itseään ei pidä lähteä palvomaan.


      • ...
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Enkelit eivät koskaan ole tärkeämpiä ja suurempia kuin itse Jeesus. Enkelit ovat meille annettuja palevelevia olentoja, mutta niitä itseään ei pidä lähteä palvomaan.

        Ole tosi kiitollinen enkelistäsi. Ei niitä ole meille annettu. Vaan meidät on siunattu niillä. Jos enkeleitä tosiaan on olemassa


      • no höhvdff
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Enkelit eivät koskaan ole tärkeämpiä ja suurempia kuin itse Jeesus. Enkelit ovat meille annettuja palevelevia olentoja, mutta niitä itseään ei pidä lähteä palvomaan.

        "Enkelit eivät koskaan ole tärkeämpiä ja suurempia kuin itse Jeesus. Enkelit ovat meille annettuja palevelevia olentoja, mutta niitä itseään ei pidä lähteä palvomaan."

        Ei niitä kukaan palvokaan. Ei ainakaan Lorna Byrne, minkä tietäisit jos olisit lukenut hänen kirjojaan.

        Lorna on muuten tulossa Helsinkiin taas syyskuussa 2012, omat liput on jo tilattu!


      • Venkeli
        no höhvdff kirjoitti:

        "Enkelit eivät koskaan ole tärkeämpiä ja suurempia kuin itse Jeesus. Enkelit ovat meille annettuja palevelevia olentoja, mutta niitä itseään ei pidä lähteä palvomaan."

        Ei niitä kukaan palvokaan. Ei ainakaan Lorna Byrne, minkä tietäisit jos olisit lukenut hänen kirjojaan.

        Lorna on muuten tulossa Helsinkiin taas syyskuussa 2012, omat liput on jo tilattu!

        Lippujen hinnasta päätellen homma on pelkkää rahastusta. Ja kumpi henkimaailma se on se, joka rahastaa? ohtuullinen korvaus on OK, mutta rahastus ei!


    • Hugo Simberg

      Onko enkeli lepakko vai lintu ?.

      • ...

        Ihminen jolla on siivet. Ainankin kuvien perusteella


      • some111
        ... kirjoitti:

        Ihminen jolla on siivet. Ainankin kuvien perusteella

        Ihminen ja enkeli ovat kaksi eri asiaa. Ihmisestä ei voi tulla enkeliä eikä toisinpäin. Ihmisellä on sielu, enkelillä ei. Siinä ero.


    • VähävaraisetTorpataan

      Lorna Byrne 2017 marraskuussa Suomeen. Olen vähävarainen työtön ja olisin mielenkiinnosta tavannut hänet, mutta liput tapahtumiin on hirveän kalliita. Miksi??

      • Parilla.sadalla.saa

        Kaikille näille suurille hengellisille lähettiläille on yhteistä se että kaikilla täytyy työntää rahaa muuten jää ilmen henkisyyttä.


    • Artistienkel

      Huijari muija. Minäkin voisin rahasta höpistä;D

      • Näkyjä.maksusta

        Lornalle kun antaa satasen niin heti alkaa näkyä enkeleitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe