Vaimolla ei ole ollut enää halua sukupuoliseen kanssa käymiseen kirurgisen operaation jälkeen.
Viimeisestä aktista on 1,5 vuotta aikaa.
Olen ollut aina halukas seksuaalisesti.
Ikää on lähes 60-vuotta.
Nykyisin joudun jopa 3 kertaa päivässä tyydyttämään itseni käsin.
Vaimoni on minulle rittäin rakas ihminen.
Haluaisin rakastella kuten ennen. Hän on todennut halujen kadonneen
operaation jälkeen. Kunnioitan häntä asiaan liittyvästä rehellisyydestä.
Mutta kuitenkin.........mitä teen? Elämä on kerran vain elettävänä......aika
kuluu......
Avioliitto ja selibaatti, vai ero ja seksiä?
2
450
Vastaukset
- AriOllivm58
Tuttu juttu. Meillä taitaa olla jo kolme vuotta. Hän ei halua auttaa minua edes käsin. En ole silti pettänyt häntä kertaakaan, vaikka ei tällainen avioliitto ole mistään kotoisin.
- Minäkin puutteessa
Meillä avoliittoa 4 vuotta joista ekat olme vuotta fantastista seksiä ja riittävästi.Mies on bipolaarinen ja siksi haluttomuus nyt tullut hänellä kokoaikaiseksi. Yli vuosi olen kaivannut miehen , HÄNEN!!, syliin. Koen tuskaa katsoessani häntä siinä alasti. Elämäni mies ja haaveiden täyttymys. Molemmat tyydytämme itsemme itseksemme. Toinen ei vaan pysty ottamaan läheisyyttä ja antamaan. Haluan tehdä itseni onnelliseksi. Mietin että eikö ole parempi yksi onnellinen ja vain yksi onneton kuin se, että me molemmat elämme onnettomina. Minulla on kuitenkin lapsetkin, joiden en haluaisi näkevän, kuinka äiti on surullinen ja alavireinen. Takana jo mös yksi pitkä yksinäinen liitto ilman seksiä. Itse on itseään autettava. Huoli vaan miehestäni on suuri. Voi kun voitaisiinkin jotenkin saada vaikka joku avoin parinvaihtosysteemi aikaan. Seksi ja läheisyys on luonnollista. Miksi Suomi on yksinäisten maa???????? En haluaisi hylätä miestäni!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss885949Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243547- 1612081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2312002Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841513- 671031
Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211010Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946