Avioliitto ja selibaatti, vai ero ja seksiä?

Selipationes

Vaimolla ei ole ollut enää halua sukupuoliseen kanssa käymiseen kirurgisen operaation jälkeen.
Viimeisestä aktista on 1,5 vuotta aikaa.

Olen ollut aina halukas seksuaalisesti.
Ikää on lähes 60-vuotta.

Nykyisin joudun jopa 3 kertaa päivässä tyydyttämään itseni käsin.
Vaimoni on minulle rittäin rakas ihminen.
Haluaisin rakastella kuten ennen. Hän on todennut halujen kadonneen
operaation jälkeen. Kunnioitan häntä asiaan liittyvästä rehellisyydestä.
Mutta kuitenkin.........mitä teen? Elämä on kerran vain elettävänä......aika
kuluu......

2

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AriOllivm58

Tuttu juttu. Meillä taitaa olla jo kolme vuotta. Hän ei halua auttaa minua edes käsin. En ole silti pettänyt häntä kertaakaan, vaikka ei tällainen avioliitto ole mistään kotoisin.

• Minäkin puutteessa

Meillä avoliittoa 4 vuotta joista ekat olme vuotta fantastista seksiä ja riittävästi.Mies on bipolaarinen ja siksi haluttomuus nyt tullut hänellä kokoaikaiseksi. Yli vuosi olen kaivannut miehen , HÄNEN!!, syliin. Koen tuskaa katsoessani häntä siinä alasti. Elämäni mies ja haaveiden täyttymys. Molemmat tyydytämme itsemme itseksemme. Toinen ei vaan pysty ottamaan läheisyyttä ja antamaan. Haluan tehdä itseni onnelliseksi. Mietin että eikö ole parempi yksi onnellinen ja vain yksi onneton kuin se, että me molemmat elämme onnettomina. Minulla on kuitenkin lapsetkin, joiden en haluaisi näkevän, kuinka äiti on surullinen ja alavireinen. Takana jo mös yksi pitkä yksinäinen liitto ilman seksiä. Itse on itseään autettava. Huoli vaan miehestäni on suuri. Voi kun voitaisiinkin jotenkin saada vaikka joku avoin parinvaihtosysteemi aikaan. Seksi ja läheisyys on luonnollista. Miksi Suomi on yksinäisten maa???????? En haluaisi hylätä miestäni!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      88
      5949
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3547
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      161
      2081
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      231
      2002
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1751
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      1513
    7. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1031
    8. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1031
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1010
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      110
      946
    Aihe