Hukassa ihana nainen jonka kans tavattiin Viking Isabellalla 29.10.... Opiskelit Turussa viittomakielen tulkiksi... Ois kiva tavata uudelleen :)
Viking Isabella 29.10-30.10
5
212
Vastaukset
- tulkki
Mikähän mahtoi olla nimesi?:)
- Tulentorjuja
Jukka
- tulkki2
Okei Jukka. Täällä siis kirjottelee nyt tämän kyseisen naisen koulukaverit, jotka siellä laivalla oli myös mukana. Miten ajattelit niinkun yhteyden ottaa, sähköpostilla vai..? Pistetään kyllä viestiä eteenpäin, jos haluat esim sähköpostin antaa:)
- Tulentorjuja
Sitä yhteydenotto tapaa oon tässä miettiny. Se sähköposti vois olla paras vaihtoehto,varsinkaan ku en muista tarkasti tän naisen koko nimeä, et vois esim FB:stä sitä ehtiä... Pitäs vaan luoda sellanen sähköposti minkä osotteesta ei näy mun koko nimi, ku ei sitä viiti täällä jakaa...
- Tulentorjuja
Tulentorjuja kirjoitti:
Sitä yhteydenotto tapaa oon tässä miettiny. Se sähköposti vois olla paras vaihtoehto,varsinkaan ku en muista tarkasti tän naisen koko nimeä, et vois esim FB:stä sitä ehtiä... Pitäs vaan luoda sellanen sähköposti minkä osotteesta ei näy mun koko nimi, ku ei sitä viiti täällä jakaa...
Mut kyllä löytää sieltä FB:stä, hakuun etunimi paikkakunta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584