Olipa söpö ja kiva naislääkäri viikonlopun aikana päivystyksessä. Huomaavaisesti myös huolehdit potilaan kunnosta:)
Söpö naislääkäri
Miespotilas
7
520
Vastaukset
- Kateellinen mies
Just! Onneksi et lisää kerskunut,,,
- Miespotilas
Heh, Ei sitä liikaa viitsi ;) mutta kunhan se nainen tuon viestin näkisi niin hyvä olisi :)
- Erkki täti
Tuskin näkee, sillä lääkärit eivät osaa lukea edes omia töherryksiään.
- Tietäjä itämaan
Yhdyn edelliseen puhujaan!:-)
- Odysseys50v
Mä haluun kanssa oman söpön naislekurin :-)
- Niin minäkin
No voin kertoa,ettei montaa kivaa söpöä naislääkäriä ole vapaana. Tiedän yhden, mutta nyt olen itse varattu ja kyllä ottaa kaaliin!:-)
- hähää
tietäjä yhtyy Erkiitätiin... hyvä hyvä. Varmasti tekee Erkille ihan hyvää - löyhtyy vähän pipon nyörit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418