Hellari presidenttiehdokkaaksi

pelimerkki

24

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna gryn

essayah on kotoisin tästä lähiseudulta, mutta kotiseutuhenkisyyskään ei nyt kannata. tulen äänestämään vasemmistoliiton ehdokasta 1:llä kierroksella ja toisella kierroksella toista kahdesta jäljellä olevasta ehdokkaasta.

• pelimerkki

Eikö Essayah ole Paimiosta? Asutko sinä siellä?

• manna gryn
        pelimerkki kirjoitti:

Eikö Essayah ole Paimiosta? Asutko sinä siellä?

lapinlahdelta, tai ainakin hän asui lapinlahdella ( yläsavossa ). wikipedian mukaan hän on syntynyt haukivuorella, mutta ainakin aktiiviurheilijana hän edusti lapinlahden vetoa.

itse edustan kuopion puliveikkoja, kupuja.

• pelimerkki
        manna gryn kirjoitti:

lapinlahdelta, tai ainakin hän asui lapinlahdella ( yläsavossa ). wikipedian mukaan hän on syntynyt haukivuorella, mutta ainakin aktiiviurheilijana hän edusti lapinlahden vetoa.

itse edustan kuopion puliveikkoja, kupuja.

Vai savolaisia on Essayah. En tiennytkään. No hihhuleita nyt on joka puolella Suomea, joten sama se mistä.

• manna gryn
        pelimerkki kirjoitti:

Vai savolaisia on Essayah. En tiennytkään. No hihhuleita nyt on joka puolella Suomea, joten sama se mistä.

essayah on aika maltillinen, ainakaan usarin blogeistaan ei kristillisyys suoraan paista läpi. poliitikot tosin ovatkin usein ympäripyöreitä lausunnoissaan.

herra hakkarainen on siitä syystä jopa virkistävä poikkeus. :)

• pelimerkki
        manna gryn kirjoitti:

essayah on aika maltillinen, ainakaan usarin blogeistaan ei kristillisyys suoraan paista läpi. poliitikot tosin ovatkin usein ympäripyöreitä lausunnoissaan.

herra hakkarainen on siitä syystä jopa virkistävä poikkeus. :)

Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.

Minun mielestäni kaksinaismoralistinen ääliö tämä Sari.

Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.

• sefsf
        pelimerkki kirjoitti:

Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.

Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.

Eikös se Sari uskonut veijosen profetioihin???

• pelimerkki
        sefsf kirjoitti:

Eikös se Sari uskonut veijosen profetioihin???

Kuka on Veijonen? Hihhuli ilmeisesti, mutta kuka?

• manna gryn
        pelimerkki kirjoitti:

tarkoitin lähinnä sitä, että essayahista ei päälle päin näy tuo herännäisyys eikä hän sitä korosta mep:in roolissaan. jos ei tietäisi henkilön taustoja, niin joku voi erehtyä pitämään normaalinakin tyyppinä.

poliitikot ovat aika "saippuapaloja" useinkin. toivottavasti vasemmistoliitto nyt löytää kyllin särmikkään ehdokkaan presidenttivaaleihin, esko seppänen tyydyttäisi omaa näkemystä :)

• Hell und die
        pelimerkki kirjoitti:

Kuka on Veijonen? Hihhuli ilmeisesti, mutta kuka?

Harri Veijonen on yksi Suomen tunnetuimmista foliohattuhörhöistä, joka on ennustanut nyt jo parikymmnentä vuotta joka ikiselle vuodelle ihan satavarmaa ylöstempausta ja viimeistä tuomiota ja Jeesuksen paluuta ja ties mitä.

http://www.otto.net/x-usko/veijonen.html

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto2.html

Veijonen on ihan ikiomassa mielikuvitusmaailmassaan elävä varoittava esimerkki siitä, mihin uskonnollisuus ja hellarismi voivat pahimmillaan johtaa.

Jos ihminen ottaa ihan vakavissaan jonkin Veijosen tapaisen, todella kaukana todellisuuden ulkopuolella hörheltävän säälittävän jälkeenjääneet täystomppelin, niin sellainen ihminen on kyllä todella vaarallinen, eikä missään tapauksessa sopisi presidentiksi.

• 1000sanaa1totuus

Taitaa hellareita vituttaa - vain Suomen kansalainen saa äänestää presidentinvaaleissa eikä Jumala ole Suomen kansalainen. Ja vaikka olisikin, niin Jumalan ääni vastaisi vain yhtä ääntä.

• pelimerkki

Juu, eipä niitä jumalia ole missään ollut näkyvillä.

• Olly
        pelimerkki kirjoitti:

Juu, eipä niitä jumalia ole missään ollut näkyvillä.

Mutta toisaalta, Jumalaan verrattava Aku Ankka on ollut joka vaaleissa ääniharava!

• ei-uskis

Ei pääse toisellew kierrokselle. Saanee 1-3% äänistä eka kierroksella, tai alle.

• secondjesse

Jos SARI KÄVELEE VEDEN PÄÄLLÄ JA MUUTTAA VEDEN VIINIKSI NIIN HETI HÄNTÄ ÄÄNESTÄN !

• _viinimies

Minulle riittäisi jo pelkästää tuo jälkimmäinen temppukin äänetämiseen.

• ei selvänäkijä

En minä tiedä: eikös asian sitten näe kun ensin äänestetty?

• Kukapa nyt ei Saria äänestäisi? Minulla ei ainakaan ole muita vaihtoehtoja kuin hän. Tietenkin vedämme kotiinpäin kaikki äänet. Onnea matkaan, Sari!

• pelimerkki

"Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"

- Esimerkiksi minä.

• kurisemmallinen
        pelimerkki kirjoitti:

"Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"

- Esimerkiksi minä.

Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"

- Esimerkiksi minä.

• dfsdsfdsfds

Pitäisikö eutanasia laillistaa?
      "Ei, koska se on laitonta"
      -Sari Essayah, kristillisdemokraatit

• rgfregregreg

Pitäisikö naisille antaa äänioikeus ja vaalikelpoisuus?
        "Ei, koska perinteisesti heillä ei ole sitä ollut."
        -- perinteisten arvojen puolustajat sata vuotta sitten

• vihtuilija

Kaikki äänestää Saria. Mietipä ite:Sari on kova tyttö kävelemään. Ei se nyt voi olla enää tuollaselle kävelijälle vaikeaa kävellä veden päällä.

Toisaalta voi käydä niinkin että :"just walk away, Sari..."

• sepeteusX

Taatusti äänestän häntä, jos muuttaa Mallasveden vedet viiniksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe