Hellari presidenttiehdokkaaksi

pelimerkki

24

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna gryn

      essayah on kotoisin tästä lähiseudulta, mutta kotiseutuhenkisyyskään ei nyt kannata. tulen äänestämään vasemmistoliiton ehdokasta 1:llä kierroksella ja toisella kierroksella toista kahdesta jäljellä olevasta ehdokkaasta.

      • pelimerkki

        Eikö Essayah ole Paimiosta? Asutko sinä siellä?


      • manna gryn
        pelimerkki kirjoitti:

        Eikö Essayah ole Paimiosta? Asutko sinä siellä?

        lapinlahdelta, tai ainakin hän asui lapinlahdella ( yläsavossa ). wikipedian mukaan hän on syntynyt haukivuorella, mutta ainakin aktiiviurheilijana hän edusti lapinlahden vetoa.

        itse edustan kuopion puliveikkoja, kupuja.


      • pelimerkki
        manna gryn kirjoitti:

        lapinlahdelta, tai ainakin hän asui lapinlahdella ( yläsavossa ). wikipedian mukaan hän on syntynyt haukivuorella, mutta ainakin aktiiviurheilijana hän edusti lapinlahden vetoa.

        itse edustan kuopion puliveikkoja, kupuja.

        Vai savolaisia on Essayah. En tiennytkään. No hihhuleita nyt on joka puolella Suomea, joten sama se mistä.


      • manna gryn
        pelimerkki kirjoitti:

        Vai savolaisia on Essayah. En tiennytkään. No hihhuleita nyt on joka puolella Suomea, joten sama se mistä.

        essayah on aika maltillinen, ainakaan usarin blogeistaan ei kristillisyys suoraan paista läpi. poliitikot tosin ovatkin usein ympäripyöreitä lausunnoissaan.

        herra hakkarainen on siitä syystä jopa virkistävä poikkeus. :)


      • pelimerkki
        manna gryn kirjoitti:

        essayah on aika maltillinen, ainakaan usarin blogeistaan ei kristillisyys suoraan paista läpi. poliitikot tosin ovatkin usein ympäripyöreitä lausunnoissaan.

        herra hakkarainen on siitä syystä jopa virkistävä poikkeus. :)

        Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.

        Minun mielestäni kaksinaismoralistinen ääliö tämä Sari.

        Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.


      • sefsf
        pelimerkki kirjoitti:

        Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.

        Minun mielestäni kaksinaismoralistinen ääliö tämä Sari.

        Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.

        Eikös se Sari uskonut veijosen profetioihin???


      • pelimerkki
        sefsf kirjoitti:

        Eikös se Sari uskonut veijosen profetioihin???

        Kuka on Veijonen? Hihhuli ilmeisesti, mutta kuka?


      • manna gryn
        pelimerkki kirjoitti:

        Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.

        Minun mielestäni kaksinaismoralistinen ääliö tämä Sari.

        Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.

        tarkoitin lähinnä sitä, että essayahista ei päälle päin näy tuo herännäisyys eikä hän sitä korosta mep:in roolissaan. jos ei tietäisi henkilön taustoja, niin joku voi erehtyä pitämään normaalinakin tyyppinä.

        poliitikot ovat aika "saippuapaloja" useinkin. toivottavasti vasemmistoliitto nyt löytää kyllin särmikkään ehdokkaan presidenttivaaleihin, esko seppänen tyydyttäisi omaa näkemystä :)


      • Hell und die
        pelimerkki kirjoitti:

        Kuka on Veijonen? Hihhuli ilmeisesti, mutta kuka?

        Harri Veijonen on yksi Suomen tunnetuimmista foliohattuhörhöistä, joka on ennustanut nyt jo parikymmnentä vuotta joka ikiselle vuodelle ihan satavarmaa ylöstempausta ja viimeistä tuomiota ja Jeesuksen paluuta ja ties mitä.

        http://www.otto.net/x-usko/veijonen.html

        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto2.html

        Veijonen on ihan ikiomassa mielikuvitusmaailmassaan elävä varoittava esimerkki siitä, mihin uskonnollisuus ja hellarismi voivat pahimmillaan johtaa.

        Jos ihminen ottaa ihan vakavissaan jonkin Veijosen tapaisen, todella kaukana todellisuuden ulkopuolella hörheltävän säälittävän jälkeenjääneet täystomppelin, niin sellainen ihminen on kyllä todella vaarallinen, eikä missään tapauksessa sopisi presidentiksi.


    • 1000sanaa1totuus

      Taitaa hellareita vituttaa - vain Suomen kansalainen saa äänestää presidentinvaaleissa eikä Jumala ole Suomen kansalainen. Ja vaikka olisikin, niin Jumalan ääni vastaisi vain yhtä ääntä.

      • pelimerkki

        Juu, eipä niitä jumalia ole missään ollut näkyvillä.


      • Olly
        pelimerkki kirjoitti:

        Juu, eipä niitä jumalia ole missään ollut näkyvillä.

        Mutta toisaalta, Jumalaan verrattava Aku Ankka on ollut joka vaaleissa ääniharava!


    • ei-uskis

      Ei pääse toisellew kierrokselle. Saanee 1-3% äänistä eka kierroksella, tai alle.

    • secondjesse

      Jos SARI KÄVELEE VEDEN PÄÄLLÄ JA MUUTTAA VEDEN VIINIKSI NIIN HETI HÄNTÄ ÄÄNESTÄN !

      • _viinimies

        Minulle riittäisi jo pelkästää tuo jälkimmäinen temppukin äänetämiseen.


    • ei selvänäkijä

      En minä tiedä: eikös asian sitten näe kun ensin äänestetty?

    • Kukapa nyt ei Saria äänestäisi? Minulla ei ainakaan ole muita vaihtoehtoja kuin hän. Tietenkin vedämme kotiinpäin kaikki äänet. Onnea matkaan, Sari!

      • pelimerkki

        "Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"

        - Esimerkiksi minä.


      • kurisemmallinen
        pelimerkki kirjoitti:

        "Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"

        - Esimerkiksi minä.

        Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"

        - Esimerkiksi minä.


    • dfsdsfdsfds

      Pitäisikö eutanasia laillistaa?
      "Ei, koska se on laitonta"
      -Sari Essayah, kristillisdemokraatit

      • rgfregregreg

        Pitäisikö naisille antaa äänioikeus ja vaalikelpoisuus?
        "Ei, koska perinteisesti heillä ei ole sitä ollut."
        -- perinteisten arvojen puolustajat sata vuotta sitten


    • vihtuilija

      Kaikki äänestää Saria. Mietipä ite:Sari on kova tyttö kävelemään. Ei se nyt voi olla enää tuollaselle kävelijälle vaikeaa kävellä veden päällä.

      Toisaalta voi käydä niinkin että :"just walk away, Sari..."

    • sepeteusX

      Taatusti äänestän häntä, jos muuttaa Mallasveden vedet viiniksi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe