Moniko mahtaa äänestää Sari Essayahia?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194703370408/artikkeli/sari essayah on kristillisten presidenttiehdokas.html
Hellari presidenttiehdokkaaksi
24
192
Vastaukset
- manna gryn
essayah on kotoisin tästä lähiseudulta, mutta kotiseutuhenkisyyskään ei nyt kannata. tulen äänestämään vasemmistoliiton ehdokasta 1:llä kierroksella ja toisella kierroksella toista kahdesta jäljellä olevasta ehdokkaasta.
- pelimerkki
Eikö Essayah ole Paimiosta? Asutko sinä siellä?
- manna gryn
pelimerkki kirjoitti:
Eikö Essayah ole Paimiosta? Asutko sinä siellä?
lapinlahdelta, tai ainakin hän asui lapinlahdella ( yläsavossa ). wikipedian mukaan hän on syntynyt haukivuorella, mutta ainakin aktiiviurheilijana hän edusti lapinlahden vetoa.
itse edustan kuopion puliveikkoja, kupuja. - pelimerkki
manna gryn kirjoitti:
lapinlahdelta, tai ainakin hän asui lapinlahdella ( yläsavossa ). wikipedian mukaan hän on syntynyt haukivuorella, mutta ainakin aktiiviurheilijana hän edusti lapinlahden vetoa.
itse edustan kuopion puliveikkoja, kupuja.Vai savolaisia on Essayah. En tiennytkään. No hihhuleita nyt on joka puolella Suomea, joten sama se mistä.
- manna gryn
pelimerkki kirjoitti:
Vai savolaisia on Essayah. En tiennytkään. No hihhuleita nyt on joka puolella Suomea, joten sama se mistä.
essayah on aika maltillinen, ainakaan usarin blogeistaan ei kristillisyys suoraan paista läpi. poliitikot tosin ovatkin usein ympäripyöreitä lausunnoissaan.
herra hakkarainen on siitä syystä jopa virkistävä poikkeus. :) - pelimerkki
manna gryn kirjoitti:
essayah on aika maltillinen, ainakaan usarin blogeistaan ei kristillisyys suoraan paista läpi. poliitikot tosin ovatkin usein ympäripyöreitä lausunnoissaan.
herra hakkarainen on siitä syystä jopa virkistävä poikkeus. :)Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.
Minun mielestäni kaksinaismoralistinen ääliö tämä Sari.
Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä. - sefsf
pelimerkki kirjoitti:
Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.
Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.Eikös se Sari uskonut veijosen profetioihin???
- pelimerkki
sefsf kirjoitti:
Eikös se Sari uskonut veijosen profetioihin???
Kuka on Veijonen? Hihhuli ilmeisesti, mutta kuka?
- manna gryn
pelimerkki kirjoitti:
Jos joku sanoo hellaria maltilliseksi, varsinkin kun tämä on toiminut evankelistana, niin ihmettelen.
Äsken juuri uutisissa näytettiin että Essayahilla oli raamattu budjettiesityksen päällä.tarkoitin lähinnä sitä, että essayahista ei päälle päin näy tuo herännäisyys eikä hän sitä korosta mep:in roolissaan. jos ei tietäisi henkilön taustoja, niin joku voi erehtyä pitämään normaalinakin tyyppinä.
poliitikot ovat aika "saippuapaloja" useinkin. toivottavasti vasemmistoliitto nyt löytää kyllin särmikkään ehdokkaan presidenttivaaleihin, esko seppänen tyydyttäisi omaa näkemystä :) - Hell und die
pelimerkki kirjoitti:
Kuka on Veijonen? Hihhuli ilmeisesti, mutta kuka?
Harri Veijonen on yksi Suomen tunnetuimmista foliohattuhörhöistä, joka on ennustanut nyt jo parikymmnentä vuotta joka ikiselle vuodelle ihan satavarmaa ylöstempausta ja viimeistä tuomiota ja Jeesuksen paluuta ja ties mitä.
http://www.otto.net/x-usko/veijonen.html
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto2.html
Veijonen on ihan ikiomassa mielikuvitusmaailmassaan elävä varoittava esimerkki siitä, mihin uskonnollisuus ja hellarismi voivat pahimmillaan johtaa.
Jos ihminen ottaa ihan vakavissaan jonkin Veijosen tapaisen, todella kaukana todellisuuden ulkopuolella hörheltävän säälittävän jälkeenjääneet täystomppelin, niin sellainen ihminen on kyllä todella vaarallinen, eikä missään tapauksessa sopisi presidentiksi.
- 1000sanaa1totuus
Taitaa hellareita vituttaa - vain Suomen kansalainen saa äänestää presidentinvaaleissa eikä Jumala ole Suomen kansalainen. Ja vaikka olisikin, niin Jumalan ääni vastaisi vain yhtä ääntä.
- pelimerkki
Juu, eipä niitä jumalia ole missään ollut näkyvillä.
- Olly
pelimerkki kirjoitti:
Juu, eipä niitä jumalia ole missään ollut näkyvillä.
Mutta toisaalta, Jumalaan verrattava Aku Ankka on ollut joka vaaleissa ääniharava!
- ei-uskis
Ei pääse toisellew kierrokselle. Saanee 1-3% äänistä eka kierroksella, tai alle.
- secondjesse
Jos SARI KÄVELEE VEDEN PÄÄLLÄ JA MUUTTAA VEDEN VIINIKSI NIIN HETI HÄNTÄ ÄÄNESTÄN !
- _viinimies
Minulle riittäisi jo pelkästää tuo jälkimmäinen temppukin äänetämiseen.
- ei selvänäkijä
En minä tiedä: eikös asian sitten näe kun ensin äänestetty?
Kukapa nyt ei Saria äänestäisi? Minulla ei ainakaan ole muita vaihtoehtoja kuin hän. Tietenkin vedämme kotiinpäin kaikki äänet. Onnea matkaan, Sari!
- pelimerkki
"Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"
- Esimerkiksi minä. - kurisemmallinen
pelimerkki kirjoitti:
"Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"
- Esimerkiksi minä.Kukapa nyt ei Saria äänestäisi?"
- Esimerkiksi minä.
- dfsdsfdsfds
Pitäisikö eutanasia laillistaa?
"Ei, koska se on laitonta"
-Sari Essayah, kristillisdemokraatit- rgfregregreg
Pitäisikö naisille antaa äänioikeus ja vaalikelpoisuus?
"Ei, koska perinteisesti heillä ei ole sitä ollut."
-- perinteisten arvojen puolustajat sata vuotta sitten
- vihtuilija
Kaikki äänestää Saria. Mietipä ite:Sari on kova tyttö kävelemään. Ei se nyt voi olla enää tuollaselle kävelijälle vaikeaa kävellä veden päällä.
Toisaalta voi käydä niinkin että :"just walk away, Sari..." - sepeteusX
Taatusti äänestän häntä, jos muuttaa Mallasveden vedet viiniksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754