Chevy Fleetside 1500

Pick-Up

Moro.
Sellasta kyselisin nyt ihan käyttäjien kokemuksia että kannattaako tuollaisen 4.3 V6 koneisen Fleetsiden hankinta?Tyyppivikoja?Kulutus?
Millaisia talvikäyttö kokemuksia?
Kiitos ja hyvää kesää!

7

5614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chevy

      Melko pieni kone raskaaseen käyttöön. Jos enemmän kuormatonta ajoa, niin voi harkita 6:s konetta. Toiset väittää että 350efi on pieni ruokaisempi ja lisäksi onhan se tehokkaampi.

    • Tommy

      Itse ostin just 1500 -88 pick-upin 5.0L koneella.
      Ehkä näissä näyttäisi olevan tyyppivikana kopin alakulmien ruostuminen. Johtuu ilmeisesti siitä että siellä ei ole reikää. Vika ei tosin ole paha ja helposti korjattavissa.
      Talvikäytön jo tiedän että mitä isompi bensakone niin sen parempi.(ainankin lähtemään käyntiin)
      Selvähän se on että vaikea saada takapyöriin pitoa ilman painoa.

      Ei ole pick-up sarjassa jenkkien haastajia.

    • rane

      Niin, kyllähän tuo 6kone on hiukan väännötön työkäytössä. Itselläni on neliveto kutoskoneella ja vedän hevoskoppia ja raskaita kuormia. Kyllä tahtoo meidän mäissä hyytyä mutta muuten mukava ajella. Kulutus alimmillaan ollut tyhjänä 11,8 litraa sadalla. Todellinen kulutus lienee 16 litran hujakoilla. Talvella ei ole koskaan ollut ongelmia. Piuhassa tietty aina kun mahdollista...
      Parin vuoden kokemuksella ei ole mitään ihmeitä tyyppivikoja, normaalia kulumista mm jarruputket vaihdettu ruostumisen takia, virranjakajan kansi vaihdettu nastojen kuluneisuuden takia. Vm on 92 ja kilometrejä takana 175tkm.
      Niin että hommaa ihmeessä jos mieli tekee...

    • yllättynyt

      olen ajellut nyt reilun vuoden s10 pick-up:lla
      ja talvella menee ihan hyvin kun pitää hiukan painoa perässä,kulutus on tässä nurkka ajossa 13L.matka-ajossa huomattavasti vähemmän.olen sinänsä yllättynyt auton toimivuudesta kun ostaessa en oikein tiennyt näistä amerikan autoista mitään mutta myyjä oli kyllä pelannut niitten kanssa paljonkin,terveiset vaan Noormarkkuun.Katsastusmies ainakin kehui että on paksumpaa peltiä kuin japsit.Ja mikä hienointa ilmastointikin toimii.Mittarissa 202000 mailia jo ja pelittää hyvin.Ostan toisenkin sitten kun toi ei enää toimi.

    • Seamasters

      no vielako se pelaa, 8 vuotta vierahtany kuiteski enka ole kuullu vaikka paivittain olen katellu tata.

    • Chevillä

      Chevy Fleetside pelaa mainiosti vieläkin (2016). Lamda, startti ja polttoainesuodatin piti vaihtaa. Automaatin turbiinilukko ja peränl mekaaninen lukko edelleen, kuin uudessa. Vm 1988.

      Ruisku Tbi 4.3 ja th 700 vaihteisto.

      Bensaa menee, kuin Range Rover -12, tai melkein yhtä paljon. Kesällä voi käyttää 40% re85 bensaa e95 bensan lisänä. Kulutus 10-20l/100 km, kesät talvet. Termostaatti on kympin, joka kannattaa vaihtaa parin kymmen vuoden välein viimeistään, jos lämpimästä talviautoilusta välittää. Varma peli.

      • hekket

        Oletko vetänyt mitään raskaampaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe