tuomiopäivä lähestyy

nii-in

15

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakkuna1

      Israel on aina ollut innovaatinen politiikassaan, ja niin tälläkin kertaa. Tuo lähi-itä on Israelin tuntema kenttä, ja Israelin Puolustusministeri Netanjahu on tietoinen Iranin "Tuomiopäivän suunnitelmista" Niin on todella turhauttavaa vaan odottaa, ja olla tekemättä mitään asian hyväksi. Salut.

    • onk toivoa

      Niin on turhauttavaa kun vain kerrotaan verrkolehessä että noin tapahtuu ja sitten ei voi mitään. Voisko tuo lehti kertoa edes jostain toivosta elamassa

      • toivo o sisälläs

        Ei siihen tarvitse ulkoisia lähteitä, muuten menis hihhuloinniksi .


    • raakkuna1

      Elämänpeli on sen luonteista, että ei tiedä huomisesta mitään varmaa. Mutta aidosti uskossa oleva ihminen havainnoi sydämmensä tuntemusten kautta asioita, ja tuo esille oman innovaatisen lausunnon asioista, joka antaa varmuutta myös monille sydämille maailmassa. Sellaista on aito sydämen usko. Sela.

    • USA pelasta meidät!

      Iran on hirmudiktatuuri ja terroristivaltio. Papisto sortaa kansaa biologisilla aseilla !!

      • Who is the Attacker?

        Iran ei ole hyökännyt yhdenkään valtion kimppuun viimeisen 200 vuoden
        aikana.

        USA sen sijaan on ajanut tykeillä ja vallankumouksilla demonikratiaansa jo yli sataankahteenkymmeneen valtioon samana aikana!

        http://www.dailypaul.com/178779/the-last-time-iran-started-a-war

        Nyt on ihan pakko hurrata USA:ta, rauhan ja väkivallattomuuden tuojaa rättipäille!

        Hyi Iran ja Libya, petitte pahan akselin pahemman kerran. Nyt USA joutuu ottamaan pahan akselin tittelin lakeijoineen!


      • nii-in

        kyllähän se on usa yhden miehen diktatuuri aina neljä vuotta kerrallaan.. Usa puhuu paskaa kun vain se on sen edunmukaista..


    • Aikako loppuu?

      Kiitos sulle, joka laitoit linkin tänne.
      Interesting.
      Niin. Tuomiopäivä TAI pelastuksen päivä.

      • aremminvoiville

        Pakko tuhota Iran. Se ei ole aloittanut sotaa 200 vuoteen. Tosi paha juttu sotateollisuudelle!


      • aremminvoiville kirjoitti:

        Pakko tuhota Iran. Se ei ole aloittanut sotaa 200 vuoteen. Tosi paha juttu sotateollisuudelle!

        EI sitä ihan kokonaan saa tuhota. Öljyalueet pitää pitää siisteinä.


      • raakkuna1
        aremminvoiville kirjoitti:

        Pakko tuhota Iran. Se ei ole aloittanut sotaa 200 vuoteen. Tosi paha juttu sotateollisuudelle!

        Iran on tuomiopaivän toteuttaja maailmassa, Danielin kirja kertoo "monipäisestä leopardista" joka hyökää suurvalta Amerikkaa vastaan, ja Venäjä "Pohjoisen peto" on mukana toiminnassa Syyrian kautta lamauttaen Israelin sotavoimillaan, auttaen näin "Leopardia" ohjushyökkäyksessään.

        Ja mielenkiinnolla seuraamme toteutuuko kaikki tämä, vaikka Israel ja Amerikka on asiasta selvillä.


      • Semmoinen Sota?
        raakkuna1 kirjoitti:

        Iran on tuomiopaivän toteuttaja maailmassa, Danielin kirja kertoo "monipäisestä leopardista" joka hyökää suurvalta Amerikkaa vastaan, ja Venäjä "Pohjoisen peto" on mukana toiminnassa Syyrian kautta lamauttaen Israelin sotavoimillaan, auttaen näin "Leopardia" ohjushyökkäyksessään.

        Ja mielenkiinnolla seuraamme toteutuuko kaikki tämä, vaikka Israel ja Amerikka on asiasta selvillä.

        Iranissa ovat tasan tarkkaan kouluttaneet ihmiset näkemään hurjan kontrastin oman maan rauhanpyrkimyksissä vs. länsimaiden resurssisodat.

        Maan sotilaat tulevat olemaan tuhat kertaa motivoituneempia kuin jenkkisotilaat jotka tietävät että tässä ollaan lahtaamassa perheitä ja heimoja jotta suuryritysten kvartaalituloksia kaunistetaan.


      • nii-in
        raakkuna1 kirjoitti:

        Iran on tuomiopaivän toteuttaja maailmassa, Danielin kirja kertoo "monipäisestä leopardista" joka hyökää suurvalta Amerikkaa vastaan, ja Venäjä "Pohjoisen peto" on mukana toiminnassa Syyrian kautta lamauttaen Israelin sotavoimillaan, auttaen näin "Leopardia" ohjushyökkäyksessään.

        Ja mielenkiinnolla seuraamme toteutuuko kaikki tämä, vaikka Israel ja Amerikka on asiasta selvillä.

        heh hah heh he he.. Hyvin usan propaganda on suhun uponnu..


    • Pienen ihmisen voima

      USA ei suoraan voi hyökätä Iraniin (joka on pahojen puolella), koska heillä ei ole vielä siihen sellaista syytä mikä vetoaisi kansaan, niin että se ymmärtäisi hyökkäyksen olevan oikeutettu.

      Oletan että länsivaltojen tavoitteena on saada tehtyä Irankin vaarattomaksi. Joten oletan että tulemme näkemään jonkinlaista shakkipeliä (mitä varten salainen palvelu on olemassa), jolla saadaan aikaiseksi jokin syy länsimaille vihata Irania, tai sen johtajaa.

      Emme voi tietää mikä on tässä maailman valtapelissä (toistan: valtapelissä), se totuus siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä, mikä on totta ja mikä ei. Jos valitsemme jonkun puolen, voi se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että kyseisen puolen propaganda on tehonnut.

    • Jaa se on taas Keinosen nimipäivä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe