Suihinoton hygienia

Suihinottajatar

Oon nyt pari kertaa poikkikselta suihin ottanut ja touhusta molemmat tykänneet, mutta vähän häiritsee yksi pieni juttu. Poikkiksella on aina esinahan alla, terskassa sellasta valkeaa, hyvin kiinteää "möhnää" joka tietty sitten joutuu mun kurkusta alas kun touhuan... Ja en nyt puhu touhutipoista tai spermasta, tää tavara on tosiaan paljon kiinteämpää ja siellä esinahan alla ennen kun oon ees koskenut koko kaluun.

Onko poikkikseni siis vain älyttömän epähygieeninen, ettei ikinä siivoa kaluaan kunnolla, vai onko tuo normaalia? Sperma eikä touhutipat mua ällötä, mutta tuo möhnä kyllä.

12

1301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sano siitä hälle!

Ennen suihinottoa mennään yleensä pesulle,jollei tota smegmaa elikkäs sissijuustoa on joka jannulla. Poikikses on likainen sika jos ei tuota itse ymmärrä! Opetetaan jo lapsena pojille.

• hyi helevetti!!!

Kuuleppas. Smegmaa ei ole joka jannnulla, koska kaikille ei kerry. Ne joilla on se lutku siinä munanpäässä, niille kertyy terskajuustoa ja ne on sairaita yksilöitä jouden munaa ei kannata imeä hajuhaitan ja tautivaaran takia!

• perusjuttuja

On epähygieeninen. Mutta kuten edellinen sanoikin, niin sitä tulee lisää, yleensä on ollut tapana pestä paikat jos on likaiset? Kai sitä ennen ruuanlaittoakin tsekkaa onko kädet paskaiset ja pesee jos tarvetta... ei eroa seksistä tuossa suhteessa mitenkään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Smegma

• kokjep

Älä tuollaista mönjää syö.
      Käytä vaikka kosteuspyyhettä jos pesuun ei ole mahdollisuutta.
      Asiasta pitää puhua pojalle jota äiti ei opettanut käymään pesulla.
      Sulle kertyy itsellesikin ihan vastaavanlaista syötävää pojalle jos et huolehdi säännöllisestä alapesusta trkoitukseen sopivalla (happamella) pesuaineella.

• t.puhdas mies

kuinka joku aikuinen m voi olla noin uus avuton ja laiska ja että kehtaakin antaa naisen suuhun tollasen kalun

• aattele parastas.

hyi hitto , sie kilttinä tinttinä teet kaikkee mitä toine vaatii. seon vanhaa juustoo smegmaa. eikö halut oo vielä menny. jtoain sammakonkutua ny niellä

• vai mitä sisko t

Yöööööööööök, ei kuulu asiaan.. vie boyfriend suihkuun , saippuoi kunnolla, huuhtele ja nauti ;)
      p.s. kai hänkin nauttii sinusta

• NamTippojaTouhunJuu

On ihan normaalia, ja kuuluu juttuun että kulli putsataan ja imetään kunnolla joka puolelta. Ja spermat niellään nautinnolla. Tykkään tosi paljon itse tuosta puuhasta. Ja poikaystäväni tykkää kun teen noin.... ja hän rakastaa pilluni nuolemista ja imemistä! Ja onhan sielläkin omat makunsa ja juttunsa.

Joten tasapuolisuutta peliin! Eikä vaan velvollisuuden tunnon takia, vaan heittäytykää siihen juttuun! Aluksi voi sekä pojasta että tytöstä tuntua tietty suuseksi oudolta, kun se on uusi juttu! Ihan normaalia. Eli opetella pitää, kuten kaikki muutkin asiat! Eli heittäytykää kuin eläimet, nauttikaa - ja jos ette nauti, niin opetelkaa nauttimaan!

Kaikkiin kullin ja pillun luonnollisiin makuihin kyllä totutte ajan kanssa - ja kaiken lisäksi opitte vielä rakastamaan niitä! Se on ihanaa. Nam.

Nauttikaa! Ja kunnioittakaa toisianne! Olkaa aina valmiina uuteen ja seksissäkin iloisella hymyilevällä ekstaattisella mielellä! Ja sitten pyllyjuttuja kokeilemaan, kunnolla rennoksi aukot nuollen! Ja antautuen! Ja lesbojutut ja homojutut ovat myös mukavia kokeilla välillä! Parasta on just pariskunnan olla toisen pariskunnan kanssa tai hommata joku kiva tyttö tai poika yhdessä imettäväksi!

Elämäniloja kaikille!

• liikkuvat takana

Suositttelen sinua ohjaamaan poikakaverisi lääkäriin ja leikkauttamaan esarin pois. Älä ota isltä suihin, hyi HELWETTI!

• kyllä lähtee...

Putsaat kerran trasselilla ja tinnerillä, eiköhän ymmärrä....tai sitten paat sen nuolemaan torttusi viikon tahnoista.

• lolololololol

jos haluatte saada seuraa soitakaa puh:0451356740 tämä tyyppi tunkee mällinsä teijän naamaanne. nimi oli petteri

• puhdas mies

Ei mul vaan ikin ole ollut. Mut käynkin suihkus aina ennen seksiä ja muutenkin pesden huolellisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe