On jo ihme että matikainen jaksaa peluttaa pesosta granlundin vierellä ja pilaa micken tehotkin..pesonen on ihan tuuliajolla siinä ei voi mitään..ville takaisin ykköseen niin peltosellekkin alkaa taas peli maistumaan ja saadaan edes yksi huippu vaarallinen yhdistelmä..olen tietysti nähnyt työni puolesta kiekkoa paljon ja keväällä löinkin vetoa et joulua ei valmennus näe kun kuulin petun siirtyvän hifk peräsimeen..marjamäki ne kuviot bluesille on vuosikaudet jo tehny ja kunnia on mennyt muualle..mut hifk pelistä sen nyt näkee et huippu kalustolla ei tee mitään jos sitä ei osaa säätää ja lukee vaan nimiä paidan selästä!!
mut suurin diiva siellä on mr valmentaja ja eiköhän se ylpeys noilla esityksillä ala karista ja puheet et näkee valoa tunnelin päässä on ihan jo oman pallin turvausta..
tunneli on sit ainakin hiton pitkä!! mut menestystä toivon hifk joukkuelle ja paluuta omalle tasolleen keinolla millä hyvänsä
Hyvä hajotetaan ja väkisin yritetään!
1
145
Vastaukset
- Juha822222
Mut ainahan Mr hyvämies Matikainen on noussut suosta ja saamaan hyvin pelaamaan joukkonsa,
sikäli mun aiempi kritisointi Matikaista kohtaan oli enemmän väärää ja typerääkin mut toisaalta olin oikeassakin mut väärässä myös.
Hieno mies, ei pelkästään pelikirjalla valmenneta vaan tarvitaan muutakin, ryhtiä ja henkistä valmennusta jossa Matikainen on valtakunnan ykkösmiehiä varmuudella.
Toivon kaikkee hyvää HIFKILLE koska se on upea joukkue.
Turpaan tuli HIFKIlle äskettäin, en muista mikä joukkue "pieksi" HIFKIn mut vastaisuudessa HIFK voitti sitä edellisen pelin muista joo.
Ennen pitää tuolla porukalla on tapahduttava muutos, Peltonen ja Granlund sekä Söde täytyy nousta esiin ja tietysti koko joukkueen sillä eihän pelkillä tähdillä näitä pelejä voiteta silti koska mm rikkovien kenttien panos on myös tärkäe ku ne puolustaa omaa aluettaan jne, ja tekecät myös pisteitä tarvittaessa.
En näkisi paljoa järkeä siinä jos annettaisiin potkut Matikaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238