Hei.. Olisin vaan kysyny että onko kukaan menossa Hämeenlinnan läheltä West Coast Winter Ferret Show 2011 näyttelyihin? Olisi kiva jos joku olisi menossa niin voitaisiin mennä samassa kyydissä ja bensat maksettaisiin puoliksi. Matka taittuisi nopeammin jos olisi kaveri kenen kanssa voisi samalla jutella freteistä ja tulevasta päivästä. Itelläni tulee 1,5v vanha leikattu tyttö fretti Pipa.
Toivoisin kovasti että joku olisi myös menossa. S-postini on [email protected].
T: Mariia Pipa
Kukkaan menossa West Coast Winter Ferret Show 2011 näyttelyihin?
Pipa-tyttö
3
161
Vastaukset
- Pipa-tyttö
Anteeksi tuli siis virhe. Eli siis tarkoitin että West Coast Winter Ferret Show 2012 näyttelyyn? Ja se pidetään Turussa.
- HEips!
Kannattaa kysellä yhdistysten foorumeilta myös, jos et ole sinne vielä löytänyt=)
pääkaupunkiseutu
http://p4.foorumi.info/pkfretit/index.php
varsinais-suomi
http://www.vs-fretit.net/bb/index.php- Tiiu
Toivottavasti saatte Pipan kanssa matkaseuraa :) Itse olen mukana järjestämässä näyttelyä ja omistan myös Pipa-nimisen tyttöfretin.. oikealta nimeltään Näätälän Hokkus Pokkus :)
Tervetuloa näyttelyymme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991