Erkki täti

Onko..

Kaikki lusikat laatikossa?

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläimellistä menoa

...siltä puuttuu jälkiruokalusikat....nam....

• Kauha vs. lusikka

Niin, onkohan Erkki täti kuullut koskaan, että kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa? Kannattais tarkastaa pikaisesti laatikko.

• Eläimellistä menoa

.Olen kuullut, että se on näin: kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia ?.
      Jospa sillä on koko laatikko kadoksissa ? Mitäs sitten ?

• Apuja Erkki tädille

Tuohon, että koko laatikko on kadoksissa, uskoisin psykiatrin pystyvän jonkinlaisen harmonisen tasapainon löytämään.

• Erkki täti

Kiitos kysymästä, voin mainiosti!

• Ei piikitellä

Lusikat näyttäisi olevan kaikki laatikossa mutta ne pistävät haarukat puuttuu...ilman niitä täällä on kuin hampaaton....

• Heh...

Mulla on teoria tuosta Erkki tädistä. Olen pitemmän aikaa hänen kirjoituksiaan täällä seurannut, ja tietty kuva hänestä on muodostunut. Väitän että Erkki täti on nainen, oikeammin koti-äiti (töissä ei ainakaan ole, kun on aikaa paljon kirjoitella tänne virka-aikana). Erkki täti on myös ihan selvästi aika korkeasti koulutettu ns. akateeminen nainen (varmaan opettaja tai joku vastaava, sillä kielenkäyttö on sen verran korrektia ja ei tee virheitä). Hän myös ilmeisesti pelkää miehensä notkuvan täällä palstoilla etsimässä naista, sillä hän vastaa aina tietyn tyyppisiin viesteihin. Alussa vastasi vain sellaisiin, joiden luultavasti oletti olevan miehensä kirjoittamia. Nyt myös yrittää hämätä sillä, että heittää jotain mukamas häröä kommenttia vähän joka aloitukseen.

• Tyyne*

Miekii luulen et Täti se on nainen ,vaan ku ennen virkaaikaa vastailee ja ruokatunnilla ja kotiin päästyään. Nii mitähää tekköö välitauoil ?.
        Kylhä meitil kaikil on monenmoist onkelmaa, mut sen mie sanon että oon ainakii heteroo. Niih.

• Men in black...

Erkki täti on joko munaton mies, transu tai jopa nainen joka hieman onneton reppana..... kukaan täyspäinen ei kuluta aikaansa täällä roikkumalla ja v........assa muille? Mahtaa olla onnetonta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe