Tyttöystävän keskenmeno ja seksi sen jälkee?

apua tarvitaa!!

Tyttöystävni sai keskenmenon ja olemme puhuneet asiasta ja tuntuu että hän on päässyt yli siitä, mutta hän ei anna tulla mun sen lähelle, jos liikaa yritän tai annan hellyyttä hän kivahtaa ja lähtee pois.. Kerran päästiin jo sängyn puolelle mutta ennen ku kerkesi kunnolla mitään tapahtua hän rupesi itkemään ja huutamaan ja juoksi pois..
Miten voisin enää lähestyä tyttöystävääni, en halua menettää suhdetta tämän takana! Ja mä tarvitsen läheisyyttä ja tästä voi päästä yli ja yrittää myöhemmin mutta miten saan tyttöystäväni tajuamaan?? Olen ihan hukassa!

5

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon puhetta ja aikaa.
      Ei selkeästi ole päässyt vielä yli.
      Miehill tämä keskenmeno ei ehkä ole niin arka asia mutta naisen sisällä tämä kaikki tapahtuu ja "äidit" ottavat tämän ehkä vähän enemmän raskaasti.
      Terapiakaan ei välttämättä ole pahitteeksi.
      Älä vonkaa äläkä edes yritä saada seksiä nyt, anna vain läheisyyttä ja hellyyttä ilman seksiä.

      "Ja mä tarvitsen läheisyyttä ja tästä voi päästä yli ja yrittää myöhemmin mutta miten saan tyttöystäväni tajuamaan?? Olen ihan hukassa! "
      Älä ole itsekeskeinen, hänellä on kuollut toinen ihminen omassa masussa :)
      Luultavasti jotenkin sillä tavalla hän sen kokee. Luuletko ettei tämä nainen ole hukassa?

    • yyy7

      Kauanko keskenmenosta on? Itselläni jatkui vuoto 4 viikkoa jonka jälkeen jouduin vielä kaavintaan ja melkein heti perään menkat. Keskenmenot on aina kivuliaita henkisesti ja fyysisesti. Ei ihan ekana tee mieli seksiä. Ehkä sun pitäisi puhua vielä keskenmenosta tyttöystäväsi kanssa, hän ei varmasti ole saanut käsiteltyä asiaa kunnolla läpi. Sun pitää myös kertoa, mitä itse haluat ja mietit asiasta. Miehet ei oikein ymmärrä keskenmenoja ja miten kivulias se on ja mitä kaikkea siihen liittyy. Se on tosi rankka kokemus ja hirveä suru mikä jää pitkäksi aikaa.

    • apua tarvitaa!!

      Tässä tulee nyt sellainen tunne, ettei miehen tunteilla tai ajatuksilla ole mitään väliä, olihan se lapsi nyt munki!! Mutta kun asiaa on jo puhuttu ja vaikka mä en nyt liikaa osaa puhua ni ainaki kuunnellut olen ja ollaan jo puhuttu, että asia on loppuun käsitelty että jatkettaisiin normaalia elämää.. Siitä on nyt noin kuukausi aikaa ja mun tuskaa helpottaisi jos saisin läheisyyttä ja jatkettaisiin vain normaalia elämää.. Ja en ole koskaan ollut näin kauan ilman ja ei tämä tästä enää lähde normaaliin elämään mutta en nyt tämän takia erotakkaa haluaisi mutta pakko tässä on jatkaa eteenpäin eikä jäädä tähän makaamaan..

    • Yritä ymmärtää

      Hei se prosessi keskenmenon jälkeen voi todella viedä kauan! Vaikka kuinka olisitte keskustelleet ja kaikesta puhuneet. Ja vaikka hän olisikin sanonut voivansa jatkaa ja palata takaisin "normaaliin" elämään se ei välttämättä oikeasti onnistukaan. Ihan kokemuksesta sanon, itsellä takana 3 keskenmennyttä raskautta ja jokaisen jälkeen olen ollut hukassa pitkään. Vaikka keskustelin ja kävin asian läpi ihan terapiassa niin silti se jollain tapaa vainoaa yhä. Minulla viimeisimmästä keskenmenosta on hieman yli puolivuotta ja en todellakaan voi sanoa että kykenen jatkamaan vieläkään "normaalia" elämää, varsinkaan seksin osalta. (seksiä on kyllä harrastettu, ja odotan tällä hetkellä lasta, mutta tuo keskenmeno on silti yhä ajatuksissa. Tietynlainen pelko koko ajan mielessä... )

      Ihan oikeasti, anna hänelle aikaa. Kuuntele jos hän haluaa puhua, mutta älä painosta. Ei hän varmasti halua ilkeä olla sinulle, asian käsittely vain voi viedä kauan. Ja mitä tulee siihen että kyllähän se oli sinunkin lapsesi, olet ihan oikeassa. Mutta sinun täytyy nyt pystyä käsittelemään asia omaltakin osaltasi ihan itse, ei niin että yrität tukeutua ihmiseen joka on jo muutenkin rikki. Ja keskustelemiseen saa apua, vaikka terapiasta jos siltä tuntuu.

      Jaksamista, kyllä aika parantaa

    • yy7

      vaihda muijaa jos ei muna kiinnosta pääset helpomalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe