Mitä mieltä kun tykkään käyttää kurahousuja :-)

Nöyryytetty kurahuos

Tykkään kovasti pitää aina kun on mahdollista kuravaatteita vaikka olen jo 20 vee kurahousuja ja kurarukkasia ja mennä sitten temmeltämään johkin kuraisiin paikkoihin ja on mua välillä naiset/tytöt sotkeneet kengillään sekä syljeskelleet päälleni kun on kerran kuravaatteet päällä sanoneet naureskellen ja olen alkanut siitä pitämään että jopa olen antanut humalaisten pissiäkin päälleni jos ovat halunnet ;-) Rukan keltaiset kuravaatteet ovat kivoja niissä näkyy kura hyvin ! Aikoinaan nää osti mulle entisen tyttökaverin mutsi kun se halus että käytän kuriksia.

34

2840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilme

      Olet henkisesti sairas ja kyvytön solmimaan ihmissuhteita siksi seksuaalisuutesi kohdistuu elottomiin esineisiin kuten vaatteisiin. Olet hyvin säälittävä tapaus.

      • tilaa 2

        Oletko koskaan ajatellut omaa tilaasi siltä kannalta, että kaltaisesi ihmiset tekevät tästä maailmasta piirun verran ankeamman paikan?


      • Vaivansa kullakin...
        tilaa 2 kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut omaa tilaasi siltä kannalta, että kaltaisesi ihmiset tekevät tästä maailmasta piirun verran ankeamman paikan?

        Ankea on sekin tosiasia, että tuollainen avaajan kaltainen kurahousueinari tuskin oikeasti koskaan saa naista, ellei sitten salaa taipumustaan. Mutta yleensä kurahousutyyppi jää kiinni ennemmin tai myöhemmin kun ei pysty vastustamaan mielitekoaan ja silloin muija ottaa järkyttyneenä eron. Tällaisia stooreja muuten on netissä ties millä foorumeilla kun kurahousut purkavat traumojaan jonkin tekosyyn varjolla.


    • Lisää nöyryyttä

      Voisit vaikkapa käyttää jo avattua ketjua kurahousuistasi, ei aina tarvi avata turhaan uutta ketjua kun vanhoissakin on tilaa mielin määrin

    • Olet kakkapää

      Kuravaatteet ym. kumi ja pvc vaatteet ovat kivoja.
      MUTTA SINÄ OLET HENKISESTI VAJAKKI TOUHUJES KANSSA.
      Ja lisäksi kirjoittelekin välillä selvästi tuulesta temmattua paskaa.
      Olisi kaikkien etu että hakeutuisit psykiatriseesn hoitoon, ja häviäisit näiltä foorumeilta.

      • Häviä itse

        Mikä sinäkin olet tuomitsemaan toisten touhuja. Miltä tuntuisi jos sinua itseäsi nimilteltäisiin kakkapääksi? Syytä olisi, kirjoituksesi rajoittuneen asenteen vuoksi.


    • Helly hassu

      Kivaa kurahousut on mageet mullakin on useat ja viihdyn niissä hyvin kaupungilla tai kuralätäkössäkin ;-) on muuten olleet kanssa joskus keltaset :-)

    • kurahousulapsi77

      Mitä vikaa on kurahousuissa? Hyvin käytännöllinen asuste, varsinkin likaisissa paikoissa ollessa. Unohtamatta tietenkään kuralammikkoa ja talvella pyllymäkeä... :D

      • kurisboy87

        Kuravaatteet on loistava asuste. Oma ostin tänään Rukan vuorelliset kurarukkaset. Nyt on loskainen lenkki tiedossa turkooseissa henkselikuriksissa, punaisissa hai kumppareissa ja tummansinisessä Rukan sadetakissa. Punaisia kurahanskoja unohtamatta!


      • Kura kaahari
        kurisboy87 kirjoitti:

        Kuravaatteet on loistava asuste. Oma ostin tänään Rukan vuorelliset kurarukkaset. Nyt on loskainen lenkki tiedossa turkooseissa henkselikuriksissa, punaisissa hai kumppareissa ja tummansinisessä Rukan sadetakissa. Punaisia kurahanskoja unohtamatta!

        Vautsi kuulostapa mukavalta voisin tulla ilomielin punaisten haisaappaistesi alle ja kurastamaksi :-) Voisin kanssa laittaa Rukan kuravaatteet joita voisit huoletta likaistaa noilla saappaillasi !


      • Epe
        Kura kaahari kirjoitti:

        Vautsi kuulostapa mukavalta voisin tulla ilomielin punaisten haisaappaistesi alle ja kurastamaksi :-) Voisin kanssa laittaa Rukan kuravaatteet joita voisit huoletta likaistaa noilla saappaillasi !

        Nauti vaan kura-asuista :) Itsekin niistä nautin.


      • kurisboy87
        Kura kaahari kirjoitti:

        Vautsi kuulostapa mukavalta voisin tulla ilomielin punaisten haisaappaistesi alle ja kurastamaksi :-) Voisin kanssa laittaa Rukan kuravaatteet joita voisit huoletta likaistaa noilla saappaillasi !

        Kävin soramontulla laskemassa pyllymäkeä tuossa varustuksessa, tallailin koirankakkaa ja kierin ojanpohjalla kotimatkalla. Kuriksissa on kiva leikkiä ja just rukan kurikset on parhaita!


      • kunnon kurikset
        kurisboy87 kirjoitti:

        Kävin soramontulla laskemassa pyllymäkeä tuossa varustuksessa, tallailin koirankakkaa ja kierin ojanpohjalla kotimatkalla. Kuriksissa on kiva leikkiä ja just rukan kurikset on parhaita!

        Oikeita aikuisten olkainkurahousuja on olemassa kaikkia kokoja ja monia värejä ja kaksivärisiäkin, sellaisia kun ne silloin pentuna oli.
        Toki tässä ketjussa on monet kurahousujen puolustajat feikkejä ja fantasiahenkilöitä mutta oikeasti aitoja olkainkurahousuja pitäviä aikuisia on suomessa noin 100.
        Joku tuomitsi tuolla ketjun alkupäässä että on henkisesti sairas jos ei pysty solmimaan suhdetta elävän kanssa vaan rakastaa elotonta ainesta.
        Hmm on sellaisiakin josta rakastuu eläimeen tai siis saa tyydytystä eläimen kanssa pelehtimisestä, ei ainakaan ole eloton.
        Tuomitsijalle sanoisin että ei ole henkisesti sairas jos ei halua solmia suhdetta nyt tässä tapauksessa "kurahousupoikana" naiseen. Se on sitten eri asia jos tekisi mieli solmia suhde naiseen ja rakastua ja sitten kuitenkin rakastaa kurahousuja enemmän ja siitä ahdistuu niin se on jo henkisellä tasolla.
        Aitoja oikeita olkainkurahousuja: [email protected]


      • kurisboy87
        kunnon kurikset kirjoitti:

        Oikeita aikuisten olkainkurahousuja on olemassa kaikkia kokoja ja monia värejä ja kaksivärisiäkin, sellaisia kun ne silloin pentuna oli.
        Toki tässä ketjussa on monet kurahousujen puolustajat feikkejä ja fantasiahenkilöitä mutta oikeasti aitoja olkainkurahousuja pitäviä aikuisia on suomessa noin 100.
        Joku tuomitsi tuolla ketjun alkupäässä että on henkisesti sairas jos ei pysty solmimaan suhdetta elävän kanssa vaan rakastaa elotonta ainesta.
        Hmm on sellaisiakin josta rakastuu eläimeen tai siis saa tyydytystä eläimen kanssa pelehtimisestä, ei ainakaan ole eloton.
        Tuomitsijalle sanoisin että ei ole henkisesti sairas jos ei halua solmia suhdetta nyt tässä tapauksessa "kurahousupoikana" naiseen. Se on sitten eri asia jos tekisi mieli solmia suhde naiseen ja rakastua ja sitten kuitenkin rakastaa kurahousuja enemmän ja siitä ahdistuu niin se on jo henkisellä tasolla.
        Aitoja oikeita olkainkurahousuja: [email protected]

        Mul on april rainin turkoosit olkainkurikset, kun rukan uusissa malleissa ei ole kantaremmejä.


      • Mietipä tätä:
        kurisboy87 kirjoitti:

        Mul on april rainin turkoosit olkainkurikset, kun rukan uusissa malleissa ei ole kantaremmejä.

        Teikäläisten friikkien takia normaali ihminen, ainakaan mies, ei enää kehtaa käyttää vanhoja sadevaatteitaan kurahousupervoksi leimautumisen uhan takia.


      • juuvoivittusentään
        Mietipä tätä: kirjoitti:

        Teikäläisten friikkien takia normaali ihminen, ainakaan mies, ei enää kehtaa käyttää vanhoja sadevaatteitaan kurahousupervoksi leimautumisen uhan takia.

        Kohta ei enää pervokaan uskalla liikua ainakaan julkisilla paikalla perinteisissä pvc sadeasuissa just noitten MUUTAMIEN pönttöpäiden takia joilla juttu on kihahtanut liikaa päähän, taitaa tuo ketjunaloittaja olla ihan oikeasti joko mielisairas tai sitten joku cp vammainen.


      • Kurisboy87
        juuvoivittusentään kirjoitti:

        Kohta ei enää pervokaan uskalla liikua ainakaan julkisilla paikalla perinteisissä pvc sadeasuissa just noitten MUUTAMIEN pönttöpäiden takia joilla juttu on kihahtanut liikaa päähän, taitaa tuo ketjunaloittaja olla ihan oikeasti joko mielisairas tai sitten joku cp vammainen.

        Tuolla logiikalla leimautuisi jokainen vaatteita päällään pitävä muiden silmissä pervoksi. Esimerkiksi nahkatakit ja -sormikkaat, sukkahousut, kaikentyyppiset saappaat, korkokengät, rannekellot, lenkkarit, ulkoilupuvut sekä farkut ovat fetissejä. Mikä tahansa vaatekappale voi olla jonkun fetissi. Alastiko sitä pitäisi sitten liikkua?

        Käytän julkisilla paikoilla ainoastaan sadetakkia, ja sitäkin vain todellisen rankkasateen aikana. Kumisaappaita pidän vähän useammin, mutta vain sään niitä edellyttäessä. Myönnän olevani pervo, mutta en usko vahingoittavani ketään diggaamalla sadevaatteista. Ja jos joku satunnainen kaduntallaaja saisi tietää mieltymyksistäni, niin so what? Uskon, että jokaisella ihmisellä on oma perversionsa. Itse en ymmärrä ollenkaan bdsm-touhuja, koska en halua ruoskia ketään edes leikisti. Koen myös vääräksi sm-touhuihin liittyvän mustavalkoisen vallankäytön. Mutta jos kaksi aikuista ihmistä haluavat mätkiä toisiaan ja vaikka antaa sähköiskuja nänneihin, niin antaa mennä. Kunhan se touhu on vapaaehtoista.

        Ja jos fetissit ja fantasiat ovat sinulle liian pelottavia asioita, olet väärällä palstalla :)


    • kura jannu

      saankos nuolla sun kuriksia ?

    • kurahousulapsi77

      Ja pieni vinkki: itse olen parisuhteessa ja naiseni myös käyttää kuriksia... ;)

      Eli olemme todellisia lapsukaisia... ;)

    • juppe...

      vähän jälkijättöisesti haluaisin vielä tuoda oman kantani tuohon ketjuun. Annettakoon jokaisen pitää omat mielipiteensä ja -halunsa, mikä meistä on toisiamme haukkumaan. Taidan tuntea tuon ekan viestin lähettäjän, meillä useimmilla kun on oma kirjoitustyyli. Jos jollekin tuottaa nautintoa se, että saa tällaiselle - juuri fantasioita varten tarkoitetulle foorumille - omia kokemuksiaan tai vain märkiä päiväuniaan kirjoitella, niin WTF ei ole pakko edes lukea, jollei tyyli miellytä. Positiivisia kommenttejahan meistä jokainen kaipaa, se kun on tuon ihmismielen yksi perustarpeista.

    • Miettikää

      Juppe et ymmärtänyt muiden pelkoa kurahousupervoksi leimautumista. Nämä jotka käyttävät julkisesti sadevaatteita tuskin haluavat saada pervon leimaa monien tuttujen osalta. Eri asia on se niille, jotka piiloutuvat kuminaamareiden taakse ja eivät juuri halua mitään kontaktia muihin ihmisiin.

      Erään veetin osoite oli huonolla listalla. Kaikki voi fantasioida itse kuin haluaa. Veeti sinäkin olet vain fantasia henkilö, et oikea kurispoika. Itse perustelet sen omassa viestissäsi.

      • Realistisesti ottaen

        "Juppe et ymmärtänyt muiden pelkoa kurahousupervoksi leimautumista."

        Ainakin minä lopetin vanhojen sadevaatteideni käyttämisen ihmisten ilmoilla siinä vaiheessa kun tulin tietoiseksi tällaisista tyypeistä:

        http://www.youtube.com/user/kumipete

        Eipä kaupunkioloissa kömpelöön, haisevaan ja hiostavaan muovipukuun muutenkaan enää taida kukaan pukeutua, ellei ole jossain paskaisessa ulkoduunissa... tai sitten kurahousupervo.


    • juppe...

      Olen tuolla eräällä toisella foorumilla esittänyt sellaisen ajatusmallin, että tämä sadeasuharrastus voidaan yleensä jakaa ainakin kolmeen tasoon.

      Ensimmäisellä tasolla on pragmaattinen suhtautuminen sadeasuihin, ne ovat käytännöllisiä asusteita. Ajatus perinteisten sadeasujen käytön edistämisestä on sydäntä lähellä, farkkujensa kastelijoita sadesäässä pidetään vähän hölmöinä. Tähän kuuluvat myös vanhemmat, jotka lastensa ulkoilun kautta käyttävät itsekin käytännöllisiä asuja. Siihen ei liity mitään seksuaalisuutta.

      Sitten on toinen taso, jossa haetaan seksuaalista virikettä visuaalisen materiaalin avulla. Kuvat toisesta sukupuolesta (tai vaihtoehtoisesti samasta) saavat sykettä aikaan. Myös kaduilla tai lenkkipolulla nähdyt bongaukset saavat seksuaalisen värityksen.

      Sitten se kolmas taso on jo varsinaista fetisismiä. Monilla se on asujen keräämispakkomielle, uusia asuja on saatava vaikka kaapit on täynnä entisiäkin. Näitä kerääjiä on sekä sinkkuja että aviossa olevia, pääasiassa miehiä. Vaimot yleensä tietävät miehensä mieltymyksistä, mutta vain harvoin jakavat sen. Asujen käyttö joko sisällä tai ulkona, usein yhdistettynä alusasuina muoviin, kumiin, vaippoihin tms on osa sitä tunnetta, joka parhaimmillaan saa purkautumisen aikaan. Toisilla asujen käyttöön liittyy regressiota, paluuta lapsuuteen, kiellettyjen asioiden tekemistä, itsensä likaamista, housuihin kusemista tms. Myös alistamisen tai rangaistuksen kokeminen tuottaa joillekin mielihyvää. Fetisisti voi korvata ihmissuhteensa näillä harrastuksillaan. Yleensä sanotaan, että kun se alkaa haitata 'normaalia' elämää, se edellyttää jonkinlaista hoitoa. Toisaalta on todettu, että fetisismi on niin syvällä ihmismielessä, että sen kitkeminen voi tarvita todella pitkän ajan, ja jossakin elämänvaiheessa pakolalla unohduksiin sysätty fetisismi ei siellä yleensä pysy ikuisesti. Fetisismi oli vielä vuosi sitten sairauskoodi, nyt siitä on luovuttu.
      Osa nauttii voidessaan julkisesti esiintyä mieliasuissaan. Jos asu ei ole kovin huomiota herättävä, ja sen käyttö tapahtuu vaikkapa sateella, eikä auringonpaisteessa, ei asiaan yleensä kukaan kiinnitä huomiota. Jos asun materiaalina on vaikkapa kumi, ja mennään kesäpäivänä vaikkapa ostoksille paikalliseen ruokakakauppaan, ei pervon leima ole kovin kaukana.
      Näitä kaikkia mahtuu tähän maahan. Olen tavannut kaikkia näitä osa-alueita edustavia harrastajia. Heitä löytää kaikista yhteiskuntaluokista ja he ovat yleensä muuten aivan fiksua porukkaa. Useimmille mieltymykset ovat syntyneet lapsuudessa tai varhaisnuoruudessa tavalla tai toisella. Nämä asiat ovat niin monivaiheisia, että joskus on hyvä pohtia niitä myös pikkasen pintaa syvemmältä. Kun itsekin kuulun tähän porukkaan, on myös omaa kokemusta siitä miten herkkiä nämä asiat toisaalta ovat niille, joilla ne ovat omakohtaisia.

      • kokovartalohoito

        Totta joka sana! Kuulun itse vaimoni kanssa samaan porukkaan ja ymmärrän, mistä puhut. Meillä ei enempi julkisesti asiaa esitellä, mutta kotona on ihan toinen meininki. Myöskin asujen määrittely on joskus hankalaa. Mikä on kura-asu? Meillä on muovisia kokopukuja, joissa ei ole aukkoa kuin naaman kohdalla, johon laitetaan kaasunaamari. Onko tämä kura-asu; en tiedä, mutta hyvältä tuntuu iholla. Suojaa myöskin kaikelta. Näissä puvuissa on myös sukat pukuun hitsattuna.
        Kalareissuilla käytetään kumisia kahluuhousuja (hydroglove). Pysyy kuivana ja lämpimänä. Ja kyllähän ne mukavilta näyttävätkin.
        Muuten märät leikit kotona ovat mukavia toteuttaa näissä asusteissa. Yleensä kumisissa. Muovista on huppuja ja vaippahousuja.
        Jatketaan vaan samaan malliin.


      • poika12345

        Hyvin olet tämän asian miettinyt. Meitä on todella erilasia, ja joillekkin se on seksuaalinen mieltymys ja toisille taas ei. Hyvä näin.. Itse tykkään kuriksista, ja käytän niitä paljon työni takia ts. ulkotyö satoi tai paistoi ja sitten on se toinen ulottovuus, se muu käyttö.


      • Rukk84
        kokovartalohoito kirjoitti:

        Totta joka sana! Kuulun itse vaimoni kanssa samaan porukkaan ja ymmärrän, mistä puhut. Meillä ei enempi julkisesti asiaa esitellä, mutta kotona on ihan toinen meininki. Myöskin asujen määrittely on joskus hankalaa. Mikä on kura-asu? Meillä on muovisia kokopukuja, joissa ei ole aukkoa kuin naaman kohdalla, johon laitetaan kaasunaamari. Onko tämä kura-asu; en tiedä, mutta hyvältä tuntuu iholla. Suojaa myöskin kaikelta. Näissä puvuissa on myös sukat pukuun hitsattuna.
        Kalareissuilla käytetään kumisia kahluuhousuja (hydroglove). Pysyy kuivana ja lämpimänä. Ja kyllähän ne mukavilta näyttävätkin.
        Muuten märät leikit kotona ovat mukavia toteuttaa näissä asusteissa. Yleensä kumisissa. Muovista on huppuja ja vaippahousuja.
        Jatketaan vaan samaan malliin.

        Kiva, pääseekö 26v kumikumdi mukaan ? [email protected]


      • cfnm haave

        asiallista analyysia

        vaikka minua itseani ei kurikset kiinnosta ollenkaan kaipaisin sitä että täällä netissä kaikki voisivat jutella omista jutuistaan asiallisesti ja ne joita asia ei kiinnosta olisivat hiljaa tai ilmaisisivat mielipiteensä hillityn asiallisesti.
        Minua on joskus mietitiyttänyt että jos on kova kurisfetissi ja sitä haluaa toteuttaa ja siihen vaatisi toisen henkilön, niin miksei joku opiskelijaporukka perustaisi sellaista palvelua, kun useissa tapauksissa se ei kumminkaan vaatisi sukupuoliyhteyttä.
        Ajatuksia / kokemuksia toisen unelman täyttämisestä, vaikkei se olisi millään tavoin oma juttu.
        Minulla ainakin on ajatus että jos jollain naisella olisi jokin pervohaave jonka toteuttamisessa voisin auttaa (kunhan se ei vaatisi sukupuoliyhteyttä), niin mielelläni sopivan tilaisuuden tullen auttaisin. Mutta jotenkin luulen, ettei naisilla ole tällaisia haaveita. Kertokaa jos on.


    • rukan punaset

      Kurahousukelit saisivat alkaa pian. Liian kauan on tullut tarvottua pakkasessa! Pulkkamäessä kurikset on parhautta.

    • kurahousuveeti

      Aidot olkainkurahousut sellaiset kun silloin pentunakin oli oissa mm menee kuminauhalenkki saappaan alta ja lahkeensuussa on myös kuminaurakiristys.
      Minulla ainakin mieliteko niiden käyttämiseen on niin syvällä jossain egon syövereissä että olen onnellinen.
      Koska se on niin voimakkaana minulla niin ei tarvitse taistella mielitekoaan vastaan ja kurkata peiliin ikäänkuin nurkan takaa.
      Minulla on aina myös paksu suorakaidevaippa muovihousissa alla ja muutekin tukevasti alusvaatetta ja verkkaripuku.
      No niin tässävaiheessa jo joku päättää vastata: Voi vitun mielisairas janne.....jne..
      iloinen turvamieli j.n.e.

      Minulle on kauan kauan sitten jo valjennut kirkkaana se että mistä oma mieltymykseni juontaa. Osa siitä on perinnöllistä, osa lapsuudessa koettua, rakennuspalikoita on monia ja olenkin aina sanonut näiden asioiden kautta tulleille kavereille ja ystäville kun on iltaa istuttu ja syviä syntyjä pohdittu laitos-vaipat paksuina ja pehmeät saksalaiset muovihousut turvaa antavana efektinä että jos jostain saisi reilusti valuuttaa niin voisi jonkun hesalaisen huippupsykiatrin luo mennä, "hakemaan apua" sairauteensa. Näyttelisi että koen tämän vaivana ja ahdistavana.
      Olen varma että pikku ilkeyksissäni kun olisin noin 20 minuuttia penfuurmanin sohvalla maannut paksu märkä suorakaidevaippa lasinkirkkaissa uusissa saksalaisissa doppelter umpi-muovihousissa poikkarilakana pepun alla niin psykiatri hyppäisi ikkunasta ulos.

      En ole koskaan kuvitellutkaan että kulkisin Mannerheimintiellä kurahousu-Jannena tai Veetinä haarat leviänä tutti suussa, en ehkä kehä kolmosen ulkopuolella muuallakaan ihmisten ilmoilla, sellaiseen exhipionismiin ei ole aihetta, en saa siitä kixejä.
      Se että pihapiirissäni taaperran, teen lumiukkoa, puuhastelen jotain työtä esim keväällä ja syksyllä puutahassani voin avoimesti pitåä kurahousuja eikä kukaan ihmette jos kaartaa paikalle. Veneilyssä, autopesussa, enduromoottoripyöräillessä, mönkijöidessä....ai kun on kiva kun voi olla täydessä varustuksessa ja kevättalvella lapissa kelkkaillessa.
      Minun kaltaisia jotka tykkää muovihousu-vaippa-kurahousu pojan roolista ja vielä mielellään 50-60 luvun poikakotipojan roolista, meitä on vähän ehkä tasan yksi.
      Mutta kenellekään en ole koskaan aiheuttanut vahinkoa mieliteoillani, pahaa mieltä ja ennakko asenteista johtuvaa vihaa ja pelkoa kylläkin, antamalla kommenttia kaikenlaisten feikkien kirjoitteluihin.
      Niin ja tulkoon nyt tässä mainituksi että tämän alan veteraani, eräs 30v takainen ystäväni lähti autuaammille kurahousu-muovihousu-poikakotipoika laitumille viime keväänä - freewebs/kurahousut2005.com sivuston isäntä.
      Jos haluat keskustella kanssani lisää näistä asioita, olet sitten kuka tahansa niin reippaasti yhteyttä ilman kaunaa ja ennakkoluuloja: [email protected]

      • kokovartalohoito

        Kyllä ne muovihousut on tosi hyvät turvallisuuden kannalta. Kuuluvat mieliasustukseen. Vaimon mielestä kondomi/kumiletkuyhdistelmä on parempi kuin vaipat. Kurahousut on meillä sellaisia, joissa sisäpintakin on pehmeää muovia. Tuntuu paremmalta iholla. Et varmasti ole ainoa, joka näistä tykkää.
        Itselle ei ihan kuitenkaan selvinnyt tuo 50-60 luvun poikakotijuttu. Kommentoi jos joskus ehdit. Kiitos!


      • Zikiszik
        kokovartalohoito kirjoitti:

        Kyllä ne muovihousut on tosi hyvät turvallisuuden kannalta. Kuuluvat mieliasustukseen. Vaimon mielestä kondomi/kumiletkuyhdistelmä on parempi kuin vaipat. Kurahousut on meillä sellaisia, joissa sisäpintakin on pehmeää muovia. Tuntuu paremmalta iholla. Et varmasti ole ainoa, joka näistä tykkää.
        Itselle ei ihan kuitenkaan selvinnyt tuo 50-60 luvun poikakotijuttu. Kommentoi jos joskus ehdit. Kiitos!

        Jätetään asiattomuuksien suoltaminen omaan arvoonsa toisten harrastuksista. Meillä kaikilla on jonkinlainen fetissi. Se voi olla naisten sukkahousut, kumisaappaat, nahkatakit, toppatakit, nahkahousut, farkut, käsiraudat, kaulapanta, gootti-tyylinen pukeutuminen, sadeasut jne...
        Pukeutuminen oman fetissin tyylin mukaisesti tuo vain hyvän olon tunteen.

        Ja joskus voi tosiaan tuntua hölmöltä jos näemme auringonpaisteessa jonkun tulevan kauppaan kumihousut jalassa. Itse tuollaisena päivänä mielellään pukeutuisin vaaleanpunaisiin satiiniboksereihin ja sen päälle punaiset shortsit. Kattokoon ken haluaa, että miehellä on punaiset shortsit. Ajatelkoon vain, että pervo on.

        Minä voisin ajatella kaikista mustien nahkatakkien käyttäjistä, että ovat pervoja, skinhed-tappajia tai rikollisesta moottoripyöräjengistä. Mutta taitaa niitä tulla kaupungilla liikaa vastaan. Parempi olla ajattelematta.

        Juppe on kirjoittanut tähän viestiketjuun ihan hyvää asiaa. Minäkin taidan tuntea viestiketjun aloittaneen ja matkan varrelta pari muutakin.

        Nautitaan Sateesta!


    • panu74

      Oletko käynyy laskemassa pyllymäkeä kuriksissa? Se on tosi hauskaa!

    • juppe...

      Kiitokset viestini ymmärtämisestä, pyrin tosiaan tuomaan näihin keskusteluihin vähän asiaakin, sitä yleistä höpötystä kun tälläkin saitilla on riitttämiin. Joillakin ulkomaisilla saiteilla on ilo lukea, miten analyyttisia kirjoituksia sieltä joskus löytää. Joillakin, esim engelsmanneilla tuntuu olevan tietyntyyppiset sadetakit 'se jokin'. Monille se liittyy kouluaikaisiin kokemuksiin. Joskus hymyilyttää tuo heidän 'rohkeutensa' pukeutua sadetakkiin muulloinkin kun sateella. Siellä ilmeisesti kommentoidaan herkemmin kadulla kulkijalle, ja se kommentti voi olla useinkin kannustava. Sellainenhan ei kuulu meidän kulttuuriimme.

      Tuttuja tuntuu minullekin olevan tänne viestejä jättäneiden joukossa. Muuten tuo opiskelijoiden fetismientyydytyspalvelu voisi muuten olla aika vekkuli idea. Mitenkäs tuota voisi viedä eteenpäin? Opiskelijoillehan erilaiset hassutkin asut ovat 'sallitumpia' kuin tavallisille tossunkuluttajille. Joillakin yliopistopaikkakunnillahan on laskiaisriehoja. Sinne vaan dresscode'ksi kurikset ja toivotetaan muutkin tapahtumaan tervetulleiksi. Tai kesällä suopallopelit. Olishan se sentään oikein että niissä olisi myös dresscode, ainakin mun mielestä.

      Mutta niinkuin tuossa joku totesi, loskakelit ovat tulossa ja siihen on vain yksi oikea varustus, ei liene vaikea arvata mikä :-)

    • Anonyymi

      Joo kuravaatteet kuuluu arkeeni keväällä/syksyllä exän äitiä auttaesssa mökillänsä useana viikonloppuna kun saa pukea kuravaatteet päälle hänen mieleisekseen joita olen häneltä saanut 👍🥰💅 monenlaisia joihin olen kovasti tykästynyt sekä myös häneen ihastunut kovasti kun saa häntä palvella kuravaatteissa rakastan sitä kovasti 🥰 nytkin odotan että tulisi kurahousuille käyttöä että pääsis häntä heppatallille kurahousut jalassa auttamaan... 😂t.Niko Naisten/poikien palvelija

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe