Hei,
Olen ensi vuoden alussa 17v täyttävä poika, ja olen kiinnostunut hankkimaan nyrkkeilysäkkiä. Minulla ei ole taustaa kamppailulajien puolelta, joten olen aika aloittelija tässä suhteessa.
Kyselisin täältä minkä kokoinen/painoinen säkki olisi sopiva minulle?
Olen n.185cm pitkä ja painan 90kg. Olen urheilullinen ja maajoukkuetasolla urheileva nuorukainen eräässä toisessa lajissa, joten painoa ei ole sen takia että olisin lihava.
Olen kiinnostunut hankkimaan säkkiä omaksi iloksi ja vain harrastukseksi, enkä aio aloittaa minkäänlaista kamppailulajia tällä hetkellä.
Penkistä nousee 85kg, jos siitä on mitään hyötyä neuvonantamisen kannalta.
Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista!
Nyrkkeilysäkki aloittelijalle
.
1
464
Vastaukset 1
- SM valm vuosien tak
Kysy tarkemmat tiedot nahkasakelta. Painavaa säkkiä suosittelen , sillä tarkoituksesi lienee harjoitella iskuvoimaa ja se ei pienellä,heiluvalla säkillä
onnistu ilman apuvoimia eli kaveria, joka pitää säkistä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508