Itsepalvelu on maksullinen versio

MaksaTyöstäsiMaksu

itsensä tyydyttämisestä. Itsepalvelu on terminä jo täysin mahdoton. Maksan pankin palveluista palvelumaksua, vaikka itse teen kaiken työn palvellessani itseäni. Odottelen tässä mahdollista tilinauhaa pankistani. Varmaan maksamani palvelumaksut ovat menneet eläkemaksuihini. Itsepalvelun toteuttamiseen vaaditaan jakomielisyyttä. Verkkopankin käyttämistä voisin verrata siihen että olisin yrityksessä töissä ja maksaisin työnantajalle siitä että olen hänelle tekemässä töitä. Varmaan kannattaisi luopua termin itsepalvelu käytöstä ja muuttaa se vaikkapa seuraavaksi "tee työ ja maksa siitä". Ei ole vielä terveysviranomaisten laskua vielä näkynyt.

2

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+19

Ei nyt liity pankkeihin mutta 1.9.2011 soneran verkkopalvelussa voi ITSE siirtää laskun eräpäivää vaikkapa viikolla. Tämähänon ihan jees jos sattuu olemaan rahallisesti tiukka aika juuri erpäivänä ja lisäksi tämä toi lisämaksua vain muutaman sentin korkojen muodossa..

No 1.9.2011 tämä ITSE tehty eräpäivän siirto maksaakin 2,99€ !!!

=)

Että näin..

ps. Olen itse aina siksi siirtänyt eräpäivää tilipäivään asti joka on n. 1,5 vkoa joka kuukausittaisesta laskun eräpäivästä, ihan vaan sen takia että se olisi oikein ja virallista.

Mutta nytpä jätänkin siirtämättä ja maksan sen laskun edelleen tilipäivänä. Siitä ei kerkeä lähteä maksumuistutusta(5e) tuossa ajassa ja saman muutaman sentin koron joutuu maksamaan..

• 12+19

Korjaus

Eka lause siis.."Ei nyt liity pankkeihin mutta soneran verkkopalvelussa voi ITSE siirtää laskun eräpäivää vaikkapa viikolla"

...jäi päivämäärä kummittelemaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1898
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1601
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1230
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      769
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      712
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe