Nyt viestien sisältö tiivistyy. Ollaan kohta mielenkiintoisissa ajoissa:
"..Watch closely as the world moves around MY chosen people and the apple of MY Eye. Their defiance will not be left unchecked or undealt with. Soon the world will know that MY Warnings have been clear and MY follow through will be swift. I will not tolerate this willful move against MY Word. It is an abomination to what, I, GOD, stand for. Soon the world will understand the meaning of MY Wrath. MY Vengeance will be swift as I exact MY Righteous Judgment on this evil world..."
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2035
An Urgent Message From The LORD JESUS
4
80
Vastaukset
- sdfsffasdsdfa
Mielenkiintoinen osa viestissä on sen lopussa myös:
"..I stand at the door. MY Hour cometh. MY bride is ready. I am ready. The BRIDEGROOM cometh. O’ Glory, among the stars of the universe, MY Star shines brightest. Watch for ME: The BRIGHT MORNING STAR..."
Tarkoittaako cometh sana myös asterioidia joka on tulossa 8.11. lähelle:
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/117287-8112011-se-tapahtuu-jattiasteroidi-ohittaa-maan- aamutähtiii
Ilmestyskirjan 22:ssa sanotaan aamutähdestä:
"...Herra Jeesus tulee pian:
Minulle sanottiin: "Nämä sanat ovat luotettavat ja todet. Herra Jumala, joka antaa Henkensä profeetoille, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa varteen tämän kirjan ennussanat."
Minä, Johannes, olen kaiken tämän kuullut ja nähnyt. Kuultuani ja nähtyäni sen minä heittäydyin kasvoilleni kumartaakseni enkeliä, joka oli sen minulle näyttänyt. Mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja profeetat, sinun veljesi, ja kaikki ne, jotka ottavat varteen tämän kirjan sanat. Jumalaa sinun tulee kumartaa!"
Sitten minulle sanottiin:
"Älä sulje sinetillä tämän kirjan ennussanoja, sillä hetki on lähellä. Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä. "Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen.
Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, KIRKAS AAMUTÄHTI." - melkein koominen
Ei tarkoita. Kun tuo profeetta yrittää kirjoittaa "raamatullisesti" saadakseen enemmän pontta ja juhlallisuutta sanoilleen, niin hän käyttää verbin 'come' (=tulla) vanhaa engl. kielen 3. persoonan muotoa 'cometh' modernimman 'comes' asemasta.
Yleinen tyylikeino joka kääntyy usein komiikaksi. - valonkantaja-87686
aamutähtiii kirjoitti:
Ilmestyskirjan 22:ssa sanotaan aamutähdestä:
"...Herra Jeesus tulee pian:
Minulle sanottiin: "Nämä sanat ovat luotettavat ja todet. Herra Jumala, joka antaa Henkensä profeetoille, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa varteen tämän kirjan ennussanat."
Minä, Johannes, olen kaiken tämän kuullut ja nähnyt. Kuultuani ja nähtyäni sen minä heittäydyin kasvoilleni kumartaakseni enkeliä, joka oli sen minulle näyttänyt. Mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja profeetat, sinun veljesi, ja kaikki ne, jotka ottavat varteen tämän kirjan sanat. Jumalaa sinun tulee kumartaa!"
Sitten minulle sanottiin:
"Älä sulje sinetillä tämän kirjan ennussanoja, sillä hetki on lähellä. Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä. "Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen.
Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, KIRKAS AAMUTÄHTI."Aamutähti = kointähti = Lucifer = Valontuoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651