Bruce Dickinson - Tattooed Millionaire levyn ostin joskus nuorena levykaupasta ja tykkösin hirveesti nyt se levy on kadonnu ja ei kuulu kun utebessa.
Bruce Dickinson - Tattooed Millionaire
4
165
Vastaukset
- henrik589e
Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight (Flight 666) [HD]
- HeavyLady-67
Ostin itse samaisen levyn kanssa nuorena , kun olin tulisesti rakastinut Bruceen!! Ja ostin vielä jonkinlaisen kuvalevynkin, molemmat ovat kyllä kadonneet johonkin tai myyty. Levy oli vahva ja tulkitsija myös! Luin muinoin jostain haastattelun että häntä sanottiin renesanssimieheksi, eli uusien keksintöjen tai lähinnä musiikissa suuntauksien toteuttjaksi! täytyypä nyt mennä tubesta hakee biisejä kyseiseltä levyltä, eipä ole tullut mieleen ellei olisi sattunut silmiin sun kommentti!! Kaunista joulua!!!!
- airforce1
Jos asut suur-Helsingin alueella, niin voit löytää ks albumin (ainakin CD muodossa) Keltaisesta Jäänsärkijästä (Urho Kekkosenkatu, aivan Tavastian vieressä).
Heillä on aika kattava tarjonta myös ''menneisyyden'' sankareiden tuotannoista. - jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122659Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182602Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1122279Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501648Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1381284
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166