Bruce Dickinson - Tattooed Millionaire levyn ostin joskus nuorena levykaupasta ja tykkösin hirveesti nyt se levy on kadonnu ja ei kuulu kun utebessa.
Vastaukset 4
- henrik589e
Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight (Flight 666) [HD]
- HeavyLady-67
Ostin itse samaisen levyn kanssa nuorena , kun olin tulisesti rakastinut Bruceen!! Ja ostin vielä jonkinlaisen kuvalevynkin, molemmat ovat kyllä kadonneet johonkin tai myyty. Levy oli vahva ja tulkitsija myös! Luin muinoin jostain haastattelun että häntä sanottiin renesanssimieheksi, eli uusien keksintöjen tai lähinnä musiikissa suuntauksien toteuttjaksi! täytyypä nyt mennä tubesta hakee biisejä kyseiseltä levyltä, eipä ole tullut mieleen ellei olisi sattunut silmiin sun kommentti!! Kaunista joulua!!!!
- airforce1
Jos asut suur-Helsingin alueella, niin voit löytää ks albumin (ainakin CD muodossa) Keltaisesta Jäänsärkijästä (Urho Kekkosenkatu, aivan Tavastian vieressä).
Heillä on aika kattava tarjonta myös ''menneisyyden'' sankareiden tuotannoista. - jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51881
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92848Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15756Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3710Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1584- 61553
- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184549- 70533
- 59527