Jumala on se, jonka ympärillä pyörii ihmisen suurin osa asioista. Ja ajatuksista. Jos nyt katsoo tän nykyihmisen maailmaa, niin ilmiselvästi sen jumala on seksi. Ei edes yhtä kahvipakettia voi myydä tai yleensä pian mitään voi tehdä ilman seksin työntämistä siihen. Eikä tälle nykyihmiselle tietenkään riitä enään mikään tavallinen normaali seksi, vaan on kehiteltävä mitä erikummallisempia ja oudompia seksin muotoja. Seksistä on siis tullut jumala numero yksi.
Nykyihmisen jumala on seksi
34
108
Vastaukset
- sanonpa vaan
Jumalasta ei voi edes puhua, koska se on jotenkin hävettävää ja intiimiä. Mutta seksistä sen sijaan täytyy puhua joka paikassa ja kaikkialla ja jokaista pienintäkin yksityiskohtaa penkoen. Siinä ei ole enää mitään hävettävää tai intiimiä. Kukaan ei vain enää oikein keksi, mitä selaista paljastaa omista seksileikeistään, mitä joku toinen ei olisi jo kertonut. Siksi pitää kehitellä aina vain jotain uutta. Esim. seksi hississä tai seksiä viiden kanssa tai seksiä vielä uudemmalla muovivinkulelulla tai...
Eiköhän ihan valtaosalla suomalaisista ole normaali, terve suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen. Ja eipä ihmiset seksielämäänsä "joka paikassa ja kaikkialla" repostele kuten väität mutta varmastikin siitä nykyisin puhutaan avoimemmin ja vähemmän häpeillen kuin ennen mikä nyt ei varmastikaan ole haitaksi, seksuaalisuudesta kun voi puhua ihan asiallisestikin.
Jos ääripäitä haetaan niin mikähän olisi vastakohta tuolle mitä esität?
Olisiko se sitten se, joissakin piireissä esiintyvä hyvin kielteinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen jossa jopa seksuaaliset ajatukset katsotaan turmiollisiksi, puhumattakaan nyt itsetyydytyksestä tai seksistä vakituisen kumppanin kanssa kun on sattunut naimisiinmeno jäämään väliin? Ei kenties yhtään parempi vaihtoehto kuin mainitsemasi vaihtoehto.
Jospa se tyydyttävin ja eniten onnellisuutta lisäävä seksuaalisuuden toteuttamisen muoto onkin jossakin noiden välissä?- näin o
Aletaan puhumaan Jumalasta.. sillä se hoituu. Ja se miten seksillä kaikkea myydään.. Se menettää arvoaan. Oikeaa seksiä on niin harvassa kuin hyviä avioliittojakin.
Minustakin eräs aikamme vamma eittämättä on seksismi. Aina on ollut niin, että ajan heiluri menee äärilaidasta toiseen. Toisaalta kiitän, että tiukan seksuaalimoralismin jälkeen puhaltaa vapaampia tuulia. Toisaalta nykyään vallitseva kaikkea seksillä täyttävä panseksismi tympäännyttää ja kaventaa elämän rikkautta. Se myös syrjäyttää monia, joiden "seksuaalinen kilpailukyky" on rajoittunut iän, vamman tai maailmankatsomuksen vuoksi.
Samasta asiasta viestii seksismin kääntöpuolesta käsin naisen tiukka verhoaminen ja naiseuden peittämistarve joissakin kulttuureissa. Kuilu tämänlaisen kulttuurin ja USA-amerikkalaisuuden välillä koko ajan syvenee ja jyrkkenee.
Ehkä siellä, missä voidaan kiittää hyvää Jumalaa seksin lahjastakin, löytyy terve suhtautuminen ja avartavia tekijöitä myös oman aikamme rajoittuneisuuteen. Apostoli Paavali kehottaa panemaan toivo "Jumalaan, joka antaa kaikkea runsain mitoin nautittavaksemme" (1. Tim. 6:17), myös seksin. Paavalin lähtökohtana on kiitollisuus, Jumalan Sana ja rukous: "että ne, jotka tuntevat ja uskovat totuuden, nauttisivat niitä ja kiittäisivät Jumalaa. Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan. Jumalan sana ja rukous pyhittävät sen" (1. Tim. 4:3-5).
Oppikaamme kiittämään, rukoilemaan ja tutkimaan Jumalan sanaa!
rovasti Taneli-pappi- herttainenhertta
Sanalla seksismi on vakiintunut merkitys, eikä se tarkoita seksin liiallista esiintuomista. Se on rasismiin verrattavissa olevaa, rakenteellista, yleensä tiedostamatonta ja yleensä naisiin kohdistuvaa ennakkoasenteellisuutta, sukupuolten erojen korostamista, sekä pyrkimystä säilyttää tai vahvistaa sukupuolirooleja ja sukupuolten välistä eriarvoisuutta. Suomenkielinen Wikipedia-artikkeli on onneton, tämä on kattavampi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sexism
Sinun on keksittävä "aikamme vammalle" jokin toinen nimi. "Minustakin eräs aikamme vamma eittämättä on seksismi."
Eli sukupuolten eriarvoistaminen?
Aloittajan pointti taisi olla hieman eri.- sdagsadgasdgasgd
Jopas on Taneli-pappi lukenut Raamattua kuin piru konsanaan....
Vai että kun sanotaan Jumalan antavan runsain mitoin kaikkea nautittavaksi, niin liität sen seksiin??
...vaikka saman jakeen alkuosassa puhutaan rahallisesta ja tavarallisesta rikkaudesta... eikö?
- samaa vankeutta
Länsimaiset naiset vaahtoaa, mitenh kauheeta, jos nainen pitäisi verhota kaapuihin. Samalla ne on yhä enemmän täysin vankeja kaikenmaailman seksismiroolien kanssa. Nainen ei ole länsimaissa yhtään mitään, ellei ole seksiobjeksti. Sitä varten pitää pukeutua just tietyn kaavan mukan, hiukset pitää olla tityn kaavan mukaan, pitää tuoksua ja kävellä tietyn kaavan mukaan. Onko se jotain vapautta muka. Miehillä se on vähän helpompaa.
[Toimeentulo|Politiikka|Perhe|Työ] on se, jonka ympärillä pyörii ihmisen suurin osa asioista. Ja ajatuksista. Jos nyt katsoo tän nykyihmisen maailmaa, niin ilmiselvästi sen [toimeentulo|politiikka|perhe|työ] on seksi. (??)
- seksi on turhaa
Kun ihmiset hakevat kumppania ja seksiä yleensä siksi, että he kokisivat olevansa hyväksyttyjä tai toisinaan siksi, että haluavat pönkittää egoaan mittaamalla viehätysvoimaansa, on tässä kaikessa kysymys itsetunto-ongelmista. Ihminen, jolla on terve itsetunto, kokee itsensä hyväksi ja hyväksytyksi ilman seksiäkin. Seksiä ja kumppania tarvitsevat vain ne ihmiset, jolla oman itsetunnon kehitys on vielä puolitiessään. Siinä sivussa yhä suurempi osa ihmisistä kyllästyy seksiin kokonaan. Suomessa noin 40% prosenttia naisista ja noin 20% miehistä on lakannut haluamasta seksiä, ja Aasian kehittyneissä maissa luvut ovat jo paljon suuremmat. Yhä useampi ihminen kokee, että seksi on täysin turhaa ja tarpeetonta (suvunjatkamista lukuunottamatta). Ne ihmiset, jotka ovat jääneet rypemään sukupuoli- ja itsetunto-ongelmiensa kanssa meuhkaavat kyllä seksinsä tarpeesta yhä edelleen ja äänekkäästi, mutta meuhkaajien äänekäs joukko on pienenemään päin.
- miss ei kirj.
Näin julistaa seksistä osaton ihminen? Ihan kuin rumat ihmiset hehkuttavat sisäistä kauneutta.
"Eikä tälle nykyihmiselle tietenkään riitä enään mikään tavallinen normaali seksi, vaan on kehiteltävä mitä erikummallisempia ja oudompia seksin muotoja."
Kuten?- epäromanttistakin
ai mitäkö. ennen oli hurjimmissa elokuvissa se umpirakastunut pari, joka sitten kameran siirtyessä pilviin rohkeimmillaan antoi ymmärtää ottavansa hiukan etuottoa. Nyt elokuvissa lasketaan, kuinka monen kaa kukakin on pannut. On siirrytty jo romanttisesta tirulirulirusta kylmän viileeseen pihvin laskentaan.
- body
Ihminen on seksuaalinen olento, ja on luontevaa toimia niillä eväillä mitä rakennusaineissa on.
Ihminen ei ole hengellinen olento ja siksi hengelliset asiat menevät yli hilseen, ja fanaattinen hengellisyys on pilannut ja tuhonnut jo ihan tarpeeksi, kuka sitä kaipaa ??
Ihminen etsii ja hakee tyydytystä sekä orgasmia elämäänsä, sillä se tarve on " materiassa "
Ihminen etsii sekä tyydytystä että orgasmeja myös hengellisellä elämänalalla.
Katsokaa herätysliikkeitten kokouksia, niin huomaatte asian.- aseksuaali
Puhu vain omasta puolestasi. Ärsyttää tuollainen yleistäminen. Minulla ainakaan ei ole minkäänlaista tarvetta seksiin. En ole seksuaalinen olento ja silti olen ihminen.
aseksuaali kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi. Ärsyttää tuollainen yleistäminen. Minulla ainakaan ei ole minkäänlaista tarvetta seksiin. En ole seksuaalinen olento ja silti olen ihminen.
aseksuaali sinulla on sairaus. kannattaisiko sinun mennä lääkäriin tai kokeilla Päivi Räsäsen suosittelemaa eheyttämistä!!
Se on sinun käsityksesi. Miksi ihmisellä tulisi olla jokin asia jota palvoa niin että tulisi pitää jumalana. Minulla ei ole seksistä puutetta vaan ateismi on jumalpuute!! :)
Seksiä ihminen tarvitsee, mutta jumalaa ei. Seksi eristää terveyttä ja ehkäisee esim. sepelvaltimotauteja kun taas uskominen Jumalaan aiheuttaa kroonista psykoosia eli ei ehkäise sairauksia, päinvastoin!!
Äläkä jatka tästä sillä paskalla, että Jumalaan uskominen parantaisi kaiken, koska sillä ei ole minkäänlaista lääketieteellistä näyttöä.- sadgsagdasgasg
Vähän epäilen tota sun väitettä seksin terveellisyydestä.... mitä nyt olen ihmisiä viimeisen kymmenen vuoden aikana seurannut, niin seksin vapautuminen on tehnyt niistä levottomia ADHD-tapauksia.....
Ja homoushan on mielisairaus, joten se siitä seksin terveellisyydestä. sadgsagdasgasg kirjoitti:
Vähän epäilen tota sun väitettä seksin terveellisyydestä.... mitä nyt olen ihmisiä viimeisen kymmenen vuoden aikana seurannut, niin seksin vapautuminen on tehnyt niistä levottomia ADHD-tapauksia.....
Ja homoushan on mielisairaus, joten se siitä seksin terveellisyydestä.Homous ei ole sairaus! Liika konservatiivisuus, uskovaisuus ja ahdasmielisyys ovat sairauksia!
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin
En kirjoittanut ADHD:stä vaan sydämen sepelvaltimosairauksista!
Miksi tahdot ja tahdot uskotella, että ihmisten pitäisi viettää elämänsä jossakin vankeudessa mitä jossakin helvetin Raamatussa sanotaan ja sallitaan!? Suomi on vapaa maa, mutta teidänlaisenne idiootit yrittävät jatkuvasti tehdä kaikkien muidenkin elämästä vankilaa. Minä haluan elää vapaasti heterona ja soisin sitä sullekin, mutta itse sitä Kakolaa tänne ihmisille kaipaat!
Kysyt kuitenkin, miksi puolustan homoja jos kerran olen hetero. Syy on se, että tahdon ihmisille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen elämän ja kohtelun heidän seksuaalisuuteensa, ihon väriinsä jne. katsomatta. Ainut mikä siitä luettelosta puuttuu on uskontoon katsomatta, koska pidän uskontoja suurimpana uhkana maailmassa kun sinä taas pidät homoja suurimpana uhkana jopa HETEROILLEKIN! Uskovaisille ei tulisi antaa mitään oikeudenmukaisuutta tai tasapuolisuutta, mikäli heillä itselläänkin on taipumuksena uhkailla muita ihmisiä heidän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.
Olen tämän huomannut:
Raamattu = Rasististen ihmisten opas. Se opettaa ihmiset rasisteiksi ja erottelemaan muita ihmisiä! Rasismi ei tästä maasta lopu ennen kuin Suomi sekulaarisoituu tai kieltää kokonaan uskontojen harjoittamisen uskovilta! Uskovia tulisi potkia ja lyödä kun hekin lyövät väkivaltaisesti muita sillä paksulla kirjallaan!!- aseksuaali
ateisti1982 kirjoitti:
Homous ei ole sairaus! Liika konservatiivisuus, uskovaisuus ja ahdasmielisyys ovat sairauksia!
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin
En kirjoittanut ADHD:stä vaan sydämen sepelvaltimosairauksista!
Miksi tahdot ja tahdot uskotella, että ihmisten pitäisi viettää elämänsä jossakin vankeudessa mitä jossakin helvetin Raamatussa sanotaan ja sallitaan!? Suomi on vapaa maa, mutta teidänlaisenne idiootit yrittävät jatkuvasti tehdä kaikkien muidenkin elämästä vankilaa. Minä haluan elää vapaasti heterona ja soisin sitä sullekin, mutta itse sitä Kakolaa tänne ihmisille kaipaat!
Kysyt kuitenkin, miksi puolustan homoja jos kerran olen hetero. Syy on se, että tahdon ihmisille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen elämän ja kohtelun heidän seksuaalisuuteensa, ihon väriinsä jne. katsomatta. Ainut mikä siitä luettelosta puuttuu on uskontoon katsomatta, koska pidän uskontoja suurimpana uhkana maailmassa kun sinä taas pidät homoja suurimpana uhkana jopa HETEROILLEKIN! Uskovaisille ei tulisi antaa mitään oikeudenmukaisuutta tai tasapuolisuutta, mikäli heillä itselläänkin on taipumuksena uhkailla muita ihmisiä heidän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.
Olen tämän huomannut:
Raamattu = Rasististen ihmisten opas. Se opettaa ihmiset rasisteiksi ja erottelemaan muita ihmisiä! Rasismi ei tästä maasta lopu ennen kuin Suomi sekulaarisoituu tai kieltää kokonaan uskontojen harjoittamisen uskovilta! Uskovia tulisi potkia ja lyödä kun hekin lyövät väkivaltaisesti muita sillä paksulla kirjallaan!!Minä olen jo toista kymmentä vuotta osallistunut solidaarisuudesta Pride-tapahtumiin, sillä hyvä ystäväni on transhenkilö. En pidä itseäni kauhean ahdasmielisenä, mutta huomaan, että seksuaalisen mielenkiinnon puutteeni herättää toistuvia aggressioita heteromiehissä. Aseksuaalina kuitenkin toivoisin, ettet sinäkään pitäisi perusolettamuksena sitä, että kaikki ihmiset ympärilläsi ovat kiinnostuneita seksistä. Minä en ole, eikä se ole asiraus, kuten yllä väitit. Kaikki eivät halua eivätkä edes halua haluta, ja sekin on ihan tervettä.
aseksuaali kirjoitti:
Minä olen jo toista kymmentä vuotta osallistunut solidaarisuudesta Pride-tapahtumiin, sillä hyvä ystäväni on transhenkilö. En pidä itseäni kauhean ahdasmielisenä, mutta huomaan, että seksuaalisen mielenkiinnon puutteeni herättää toistuvia aggressioita heteromiehissä. Aseksuaalina kuitenkin toivoisin, ettet sinäkään pitäisi perusolettamuksena sitä, että kaikki ihmiset ympärilläsi ovat kiinnostuneita seksistä. Minä en ole, eikä se ole asiraus, kuten yllä väitit. Kaikki eivät halua eivätkä edes halua haluta, ja sekin on ihan tervettä.
Homot ovat parempia ihmisenä kuin sinä koskaan! He sentään harrastavat seksiä keskenään kuin sinä pihtaat itseäsi kyvyttömyydelläsi. Ymmärtäisin sinut paremmin jos olisit eunukki!
Transseksuaalit ovat taas minusta hyvin säälittäviä tapauksia. Se on hyvin luonnotonta ihmiseltä että haluavat olla vastakkaista sukupuolta mitä ovat. Esimerkiksi se pappi joka syntyi mieheksi ja on nykyisin joku Pirkko tai vastaava! Kaikilla pitää olla kuitenkin vapaus olla se mikä on, mutta on niitäkin tapauksia minulle jotka ovat minulle hyvin säälittäviä tapauksia, joita en taas ymmärrä ollenkaan.
Asennoitumiseni pihtareita kohtaan johtuu kokemuksesta, eikä mistään ennakkoluuloista.
En tiedä oliko minun kaverini (en pidä häntä edes ex-seurustelukumppanina) aseksuaali vai selibaatti. Hänen seksuaalista taipumusta en tiedä. Masturboiko hän itseensä jne. (tosin se ei minua kiinnosta), mutta jokatapauksessa hän on niitä jotka haluavat säilyttää neitsyttään hääyöhönsä asti ja hän on nyt yli kolmikymppinen. Olen hänelle sanonut suoraan sen mitä ajattelen hänestä eli sen että hän ei tule saamaan koskaan miestä itselleen tai sitä mistä unelmoi eli hääyötä. Eikä hän ole siitä loukkaantunut, vaikka tuolloin kun päätimme lopettaa sen mun kidutuksen hän yhä tahtoi minun taipuvan hänen tahtoonsa eli hänellä oli tunteita minua kohtaan ja tietääkseni on vielä yhäkin. Oudoksun sitä, ettei hän voinut tulla tässä minua vastaan. Kävin läpi sellaisen helvetin, ettei moni ole käynyt. Eli en voi poissulkea sitäkään, etteikö tämä vaikuttanut siihen että ryhdyin ateistiksi. Uskomisella yliluonnollisuuksiin saadaan pahaa aikaan myöskin ihmisten välillä ja siitä johtuu monet välirikot. Tietenkin selibaatti voi johtua myöskin muusta kuin uskonnosta, mutta hänen kohdallaan se johtui uskonnosta!
Tiedän erään pariskunnan, joka erosi sen takia että toinen halusi ryhtyä jehovantodistajaksi ja hyväksyn yhtä hyvin parisuhteen lopettamisen siinäkin asiassa, mikäli parisuhteesta alkaa puuttumaan seksi. Se taipumus on usein sellaisissa parisuhteissa, joissa nainen on paljon vanhempi miestä!- 13 + 5
ateisti1982 kirjoitti:
Homot ovat parempia ihmisenä kuin sinä koskaan! He sentään harrastavat seksiä keskenään kuin sinä pihtaat itseäsi kyvyttömyydelläsi. Ymmärtäisin sinut paremmin jos olisit eunukki!
Transseksuaalit ovat taas minusta hyvin säälittäviä tapauksia. Se on hyvin luonnotonta ihmiseltä että haluavat olla vastakkaista sukupuolta mitä ovat. Esimerkiksi se pappi joka syntyi mieheksi ja on nykyisin joku Pirkko tai vastaava! Kaikilla pitää olla kuitenkin vapaus olla se mikä on, mutta on niitäkin tapauksia minulle jotka ovat minulle hyvin säälittäviä tapauksia, joita en taas ymmärrä ollenkaan.
Asennoitumiseni pihtareita kohtaan johtuu kokemuksesta, eikä mistään ennakkoluuloista.
En tiedä oliko minun kaverini (en pidä häntä edes ex-seurustelukumppanina) aseksuaali vai selibaatti. Hänen seksuaalista taipumusta en tiedä. Masturboiko hän itseensä jne. (tosin se ei minua kiinnosta), mutta jokatapauksessa hän on niitä jotka haluavat säilyttää neitsyttään hääyöhönsä asti ja hän on nyt yli kolmikymppinen. Olen hänelle sanonut suoraan sen mitä ajattelen hänestä eli sen että hän ei tule saamaan koskaan miestä itselleen tai sitä mistä unelmoi eli hääyötä. Eikä hän ole siitä loukkaantunut, vaikka tuolloin kun päätimme lopettaa sen mun kidutuksen hän yhä tahtoi minun taipuvan hänen tahtoonsa eli hänellä oli tunteita minua kohtaan ja tietääkseni on vielä yhäkin. Oudoksun sitä, ettei hän voinut tulla tässä minua vastaan. Kävin läpi sellaisen helvetin, ettei moni ole käynyt. Eli en voi poissulkea sitäkään, etteikö tämä vaikuttanut siihen että ryhdyin ateistiksi. Uskomisella yliluonnollisuuksiin saadaan pahaa aikaan myöskin ihmisten välillä ja siitä johtuu monet välirikot. Tietenkin selibaatti voi johtua myöskin muusta kuin uskonnosta, mutta hänen kohdallaan se johtui uskonnosta!
Tiedän erään pariskunnan, joka erosi sen takia että toinen halusi ryhtyä jehovantodistajaksi ja hyväksyn yhtä hyvin parisuhteen lopettamisen siinäkin asiassa, mikäli parisuhteesta alkaa puuttumaan seksi. Se taipumus on usein sellaisissa parisuhteissa, joissa nainen on paljon vanhempi miestä!Ihan vain tiedoksi. Haluttomuus tai aseksuaalisuus ja kyvyttömyys ovat kaksi eri asiaa. Haluttomat kykenevät, mutteivät halua. Kyvyttömät usein haluavat, mutteivät kykene. Haluttomat eivät myöskään pihtaa mitään. He eivät vain tee sitä, mistä eivät tykkää.
Kirjoitat tuolla ylenpänä ketjussa:
"Homous ei ole sairaus! Liika konservatiivisuus, uskovaisuus ja ahdasmielisyys ovat sairauksia!"
ja
"Uskovaisille ei tulisi antaa mitään oikeudenmukaisuutta tai tasapuolisuutta, mikäli heillä itselläänkin on taipumuksena uhkailla muita ihmisiä heidän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi."
Nyt vaikutat itse varsin konservatiiviselta ja ahdasmieliseltä. Nimimerkki aseksuaali hyväksyy heterot, homot, bi- ja transihmiset, ja on osallistunut jopa Pride-tapahtumiin solidaarisuudesta. Hän ei uhkaile eikä nälvi ketään. Sinä itse täällä nimittelet toisella tavalla seksuaalisesti suuntautuneita ihmisiä sairaiksi, säälittäviksi ja huonommiksi ihmisiksi. Menepä hetkeksi itseesi. ateisti1982 kirjoitti:
Tiedän erään pariskunnan, joka erosi sen takia että toinen halusi ryhtyä jehovantodistajaksi ja hyväksyn yhtä hyvin parisuhteen lopettamisen siinäkin asiassa, mikäli parisuhteesta alkaa puuttumaan seksi. Se taipumus on usein sellaisissa parisuhteissa, joissa nainen on paljon vanhempi miestä!Nyt taidat itsekin sekoitella asioita. Todella aseksuaali ei koe tarvetta ja siksi ei halua seksiä. Pihtaaminen tarkoittaa taas sitä, että vaikka itsekin haluaa, ei suostu olemaan toisen kanssa – eli se on vallan käyttöä. Kyvyttömyys taas on sitä, ettei kykenen vaikka haluaisi – miehillä impotenssi ja naisilla esim. emättimen kouristukset.
Se että kaikki eivät koe syntyneensä ”oikeaan” sukupuoleen, on yksi suuntaus. Silloin hakee sitä vastakkaisen sukupuolen malleja ja haluaa pukeutua myös niin, jotkut haluavat olla ihan fyysisesti sitä, mitä kokevat olevansa.
Totta on että joillekin usko tarkoittaa ylipäätään seksistä pidättymistä, vaikka Raamattu puhuu toista. Avioliitossa seksiä saa olla ja täytyykin olla, mutta seksin voi ymmärtää laajemminkin – se on kokonaisvaltaista, ei pelkästään yhdyntään liittyvää. Hellyyttä, läheisyyttä ja miksei vaikka pettingiä.
Ja tuo viimeinen on höpöä, mitä miellyttävämmäksi nainen kokee seksielämänsä , sitä vanhemmaksi hän sitä jatkaa. Uusien tutkimusten valossa nainen on parhaimmillaan 40 – 50 vuotiaana. Samoin nuoret miehet menettävät varhemmin halunsa, syytä tutkitaan.13 + 5 kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi. Haluttomuus tai aseksuaalisuus ja kyvyttömyys ovat kaksi eri asiaa. Haluttomat kykenevät, mutteivät halua. Kyvyttömät usein haluavat, mutteivät kykene. Haluttomat eivät myöskään pihtaa mitään. He eivät vain tee sitä, mistä eivät tykkää.
Kirjoitat tuolla ylenpänä ketjussa:
"Homous ei ole sairaus! Liika konservatiivisuus, uskovaisuus ja ahdasmielisyys ovat sairauksia!"
ja
"Uskovaisille ei tulisi antaa mitään oikeudenmukaisuutta tai tasapuolisuutta, mikäli heillä itselläänkin on taipumuksena uhkailla muita ihmisiä heidän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi."
Nyt vaikutat itse varsin konservatiiviselta ja ahdasmieliseltä. Nimimerkki aseksuaali hyväksyy heterot, homot, bi- ja transihmiset, ja on osallistunut jopa Pride-tapahtumiin solidaarisuudesta. Hän ei uhkaile eikä nälvi ketään. Sinä itse täällä nimittelet toisella tavalla seksuaalisesti suuntautuneita ihmisiä sairaiksi, säälittäviksi ja huonommiksi ihmisiksi. Menepä hetkeksi itseesi.Ihminen ilman seksuaalisuuden harjoittamista on sairas, kuten selibaatit ja aseksuaalit. Eikö se Jumalanne luonut meitä harjoittamaan seksiä!?
Hyväksyn homot, mutta en transeksuaaleja. Jossakin menee minullakin raja. En ole mielestäni konservatiivinen ...sillä konservatiiviset ihmiset estäisivät näitä ihmisiä elämästä ja sanoisivat vielä että se olisi heille uhka. Minä en kiellä transseksuaaleja harjoittamasta seksuaalisuuttaan, jos niin oletit ymmärsit jotakin väärin. En vain jossain määrin hyväksy transseksuaaleja..!!
Paheksun Pride-tapahtumiin kohdistanutta väkivaltaa, mutta en myöskään olisi heti osallistumassa Pride-tapahtumiin.
Onko niin ettei täällä tosiaankaan suvaita poikkipuolleista sanaa jostakin vaan heti vääristetään toisen sanomisia...monelta jää hyvin epäselväksi että tämä on mielipidepalsta...!?!?
Jollet ole vielä lukenut, niin olen henkilö joka ei vastusta homoseksuaaleja ja puollan heidän avioitumistaan...!! Se jää siihen! Pitäisikö täällä todellakin puoltaa transseksuaalien avioitumistakin, vai...jotta tulisi "oikein ymmärretyksi"?!mummomuori kirjoitti:
Nyt taidat itsekin sekoitella asioita. Todella aseksuaali ei koe tarvetta ja siksi ei halua seksiä. Pihtaaminen tarkoittaa taas sitä, että vaikka itsekin haluaa, ei suostu olemaan toisen kanssa – eli se on vallan käyttöä. Kyvyttömyys taas on sitä, ettei kykenen vaikka haluaisi – miehillä impotenssi ja naisilla esim. emättimen kouristukset.
Se että kaikki eivät koe syntyneensä ”oikeaan” sukupuoleen, on yksi suuntaus. Silloin hakee sitä vastakkaisen sukupuolen malleja ja haluaa pukeutua myös niin, jotkut haluavat olla ihan fyysisesti sitä, mitä kokevat olevansa.
Totta on että joillekin usko tarkoittaa ylipäätään seksistä pidättymistä, vaikka Raamattu puhuu toista. Avioliitossa seksiä saa olla ja täytyykin olla, mutta seksin voi ymmärtää laajemminkin – se on kokonaisvaltaista, ei pelkästään yhdyntään liittyvää. Hellyyttä, läheisyyttä ja miksei vaikka pettingiä.
Ja tuo viimeinen on höpöä, mitä miellyttävämmäksi nainen kokee seksielämänsä , sitä vanhemmaksi hän sitä jatkaa. Uusien tutkimusten valossa nainen on parhaimmillaan 40 – 50 vuotiaana. Samoin nuoret miehet menettävät varhemmin halunsa, syytä tutkitaan."Kyvyttömyys taas on sitä, ettei kykenen vaikka haluaisi – miehillä impotenssi ja naisilla esim. emättimen kouristukset. "
Kyvyttömyyden seksiin ymmärrän täysin, mutta en sitä että selibaatista tehdään itse "kyvyttömyys", kuten muinoinen "tyttöystäväni" teki. Kun on olemassa terveet vehkeet niin niitä tulee myöskin käyttää, muu on ihmiselle täysin luonnotonta.
Kukaan ei osta telkkariakaan vain sen takia että katsoo pimeätä ruutua! Vai ostaako? Oletko kuullut?
Seurustelu ilman seksiä ei ole minusta seurustelua! Totta kai seurusteluun kuuluu muukin kuin seksi!! :)
- hoh hoijaa ..
Hesassa on jossain remonttitalossa puolen talon kokoinen mainos, jossa joku treffipalsta mainostaa ja kehoittaa pettämään puolisoa ja hakemaan salasuhdetta. Vielä muutama vuosi sitten tällänen olisi kyllä revitty pois ja tuomittu. Mutta nyt ei enää ketään hetkauta. Ihan normaaliahan se on, että jos nyt ei alapää saa riittävästi omasta sytykettä, niin vieraastahan se on sitten haettava. Ihanhan se nyt perustarpeisiin kuuluu ja ihmisoikeuksiin.
Jos menisit naimisiin niin tahtoisitko elää sellaisen puolison kanssa lopun elämäsi, mikäli tuntisit elämän menevän päin helvettiä tämän kanssa ja mikäli et haluaisi erota (joka on uskovaisille se suurin synti), niin varmasti sellainen pienehkö syrjähyppy piristäisi ja olisi sallittua uskovaisellekin.
Sinulla ei saa olla muita Jumalia, mutta se ei taida koskea puolisoiden lukumäärään!? :D- just joo
ateisti1982 kirjoitti:
Jos menisit naimisiin niin tahtoisitko elää sellaisen puolison kanssa lopun elämäsi, mikäli tuntisit elämän menevän päin helvettiä tämän kanssa ja mikäli et haluaisi erota (joka on uskovaisille se suurin synti), niin varmasti sellainen pienehkö syrjähyppy piristäisi ja olisi sallittua uskovaisellekin.
Sinulla ei saa olla muita Jumalia, mutta se ei taida koskea puolisoiden lukumäärään!? :Dnoinhan jokainen lahopää äijänkäppyrä asian haluu puolustella.
- dsfgdsfgdsfgxfg
ateisti1982 kirjoitti:
Sinulla ei saa olla muita Jumalia, mutta se ei taida koskea puolisoiden lukumäärään!? :Dsun kaltaiset ei tule kestämään tulevaa koitosta (ehkäpä jopa uutta sotaa).... vai että syrjähyppy piristää?
sanon mikä piristää: se että juokset henkesi edestä karkuun metsään tuota tulevaisuuden muslimiarmeijaa jota eurooppaan ollaan kokoamassa... dsfgdsfgdsfgxfg kirjoitti:
sun kaltaiset ei tule kestämään tulevaa koitosta (ehkäpä jopa uutta sotaa).... vai että syrjähyppy piristää?
sanon mikä piristää: se että juokset henkesi edestä karkuun metsään tuota tulevaisuuden muslimiarmeijaa jota eurooppaan ollaan kokoamassa...Se, mikä sun kaltaistasi piristää on se että lyöt pääsi seinään niin että kuolet (kuolema kidutuksella koska elämässäsi muutenkin kidut), jotta pääset vihdoinkin sinne ihannoimaasi paratiisiisi täältä maailmasta, jossa ihmiset haluavat elää ilman teidän idioottien ohjetta ja uskottelua tai teet parannuksen harakirillä!! Kolmas vaihtoehto on venäläinen ruletti! Ne ovat ainoat vaihtoehdot teille, joita kannatan!!
Sodat alkavat siitä kun ihmiset uskovat omiin kummituksiinsa ja toiset omiin kummituksiinsa, jolloin riita on valmis! Suuremmat sodat ovat alkaneet uskosta...Hitler koitti vallata koko maailman, koska uskoi kykyihinsä ja täällä paheksutaan Stalinia joka koitti estää Hitlerin hullut aikeet! Kaikkein inhottavinta oli että suomalaisetkin sekoitettiin moiseen sotaan jatkosodassa. Suuri palvelus muille ihmisille olisi, jos uskovaiset tappaisivat itsensä!
Uskonkäännyttäjät saavat minulta välittömästi turpaansa, jos ovelleni tulevat rimputtelemaan...ateismi on minulla voimakkaampi ideologia kuin pasifismi. En ymmärrä ollenkaan, miksi uskovaiset saavat tässä maailmassa vielä elää ja harjoittaa uskoaan!
Uskominen = elämästä luopuminen
Vai onko se raha ja omaisuus?
Mitä tekee ihminen jolla on jo kaikkea? Ei tarvitse enää miettiä mitä söisi tai laittaisi päälleen, ei missä asuisi tai kuinka saisi lämpöä kotiin jne. Ihminen pitkästyy ja alkaa kaivata jotain, mikä edes ”tuntuisi” joltain.
Mikä sitten tuntuu? Hän etsii elämyksiä ja kokemuksia, tekee jotain ehkä vaarallista tai fyysisesti koettavaa. Eikö seksi ole yksi näistä vaihtoehdoista? Kun rääkätään ensin itseään kuntosaleilla ja erilaisilla kuureilla, saadaan säpinää erilaisilla ihmissuhdesäpinöillä ja seksuaalisilla kokeiluilla, se tuo edes hetkeksi olon, että elää.
1.Timoteuksen kirje:
6 Suuri rikkauden lähde usko kyllä onkin, kun tyydymme siihen mitä meillä on. 7 Emme me ole tuoneet mitään mukanamme maailmaan emmekä voi viedä mitään täältä pois. 8 Kun meillä on ruoka ja vaatteet, saamme olla tyytyväisiä. 9 Ne, jotka tahtovat rikastua, joutuvat kiusaukseen ja lankeavat ansaan, monenlaisten järjettömien ja vahingollisten halujen valtaan, jotka syöksevät ihmiset tuhoon ja perikatoon. 10 Rahanhimo on kaiken pahan alkujuuri. Rahaa havitellessaan monet ovat eksyneet pois uskosta ja tuottaneet itselleen monenlaista kärsimystä.
http://www.evl.fi/raamattu/1992/1Tim.6.html
tai
6:7 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;
6:8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.
6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
6:10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.
6:11 Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=1. Tim. 6:17#jaeSeksistä luopuminen olisi minulle sama kuin luopuisin elämästä!
- body
Seksi / seksuaalisuus on elämän mehu , elämän neste ja se on tarkoitettu että " maa " kukkisi ja tuottaisi hedelmää. Muuten meitä ei täällä olisi, ei nykyisen systeemin mukaan.
Sitä ihmettelenkin, miten uskovaiset ovat olemassa kun heidän vanhemmillakaan ei varmaan se seksi ollut edellytys että elävät. He syntyivät kun vanhemmat yhtyivät johonkin jumalaan tai johonkin kolmanteen osapuoleen.
Siis eikö ryhmäseksi ole hyväksyttyä kun uskovaisillakin on sängyssään Jumala? :)
"Eikä tälle nykyihmiselle tietenkään riitä enään mikään tavallinen normaali seksi, vaan on kehiteltävä mitä erikummallisempia ja oudompia seksin muotoja."
Kuka sitä jaksaa aina sitä yhtä ja samaa seksiasentoa ja -muotoa? Alkaa tuntumaan vankilassa elämiseltä "jumputukselta"!
Kaikkea suomalaisen miehen kuuluu ainakin kerran elämässään kokea, paitsi kansantanhua ja omaa mummoonsa, sanoo vanha sananlaskukin. :)
Miksi seksi ylipäätänsä on ymmärrettävintä vain avioliitossa eikä sen ulkopuolella ja milteinpä synti jossakin uskonlahkossa mikäli sitä ei harrasta avioliiton aikana? Perustelut ilman Raamattua kiitos! Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki mitä perustellaan ilman Raamattua on myöskin se totuus! Joissakin avioliitoissa saatetaan elää selibaatissa ja päätös on yhteinen. Joutuuko pariskunta tällöin helvettiin, kun tekee vastoin Raamattua?
Uskovainen ei ymmärrä sitä että seksi on terveellistä avioliiton ulkopuolellakin vakituisen puolison kanssa. Ymmärtää, että vasta avioliitto antaa seksiin sitä kaikkea hyvää. Nautintoa seksissä ei voi olla ilman avioliittoa, niinkö?
Eikö jossakin sapetissa mainita, että "parempi naida kuin palaa"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868109
- 896198
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344691- 363224
- 483216
- 432763
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo552402