Jos ajattelisimme maailmankaikkeuden ikää kalenterina, yhden vuoden kalenterina. Alkuräjähdys tapahtuisi tammikuun 1. päivänä, jolloin yksi kuukausi vastaisi yli miljardia vuotta, ihmislaji on ollut tietoinen olemassaolostaan, kykenevä havainnoimaan, joulukuun viimeisen päivän viimeisinä 2 sekuntina. Niin valtaisa aikajana on kyseessä. Maailma on mielenkiintoinne, ihmeellinen paikka ilman sokeuttavaa uskontoa.
Kosminen kalenteri
4
274
Vastaukset
- tikku-iivari
Hehheh. On teillä uskomukset.
Onko sinulla parempaa tietoa maailmankaikkeuden iästä? Vai oliko tämä esimerkki jotenkin vaikeaselkoinen?
- a.
Mitä höpiset. Ei tosi tieteellä ja tieteellisellä kreationismilla ole avaukseesi mitään vastaansanomista. Ihminen on todella nuori maan päällä sillä ensin luotiin kaikki muu todennäköisesti kohtalaisen pitkän ajan kuluessa jota pituutta Raamattu ei kerro, joten Raamatu ei vastustakaan mitään tutkijoiden ilmoitttamia aikamääriä.
Luojamme teki meille maailmankaikkeuden tutkittavaksemme. Joten tutkikaamme sitä ihan vapaasti. Niin minä ainakin teen. No sinä et ymmärrä näkemääsi. Jo pelkästään luotettava c-14 ajoitus kertooo muuta kuin läpimätä oppisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618570- 1384840
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.374243- 213488
- 233052
- 602932
- 292917
- 252370
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4112291- 322249