Pyhäinpäivä

Kissamies47.

Autuaaksijulistus

1 Nähdessään kansanjoukot Jeesus nousi vuorelle. Hän istuutui, ja opetuslapset tulivat hänen luokseen. 2 Silloin hän alkoi puhua ja opetti heitä näin:

3 "Autuaita ovat hengessään köyhät,
sillä heidän on taivasten valtakunta.
4 Autuaita murheelliset:
he saavat lohdutuksen.
5 Autuaita kärsivälliset:
he perivät maan.
6 Autuaita ne, joilla on vanhurskauden nälkä ja
jano:
heidät ravitaan.
7 Autuaita ne, jotka toisia armahtavat:
heidät armahdetaan.
8 Autuaita puhdassydämiset:
he saavat nähdä Jumalan.
9 Autuaita rauhantekijät:
he saavat Jumalan lapsen nimen.
10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden vuoksi vainotaan: heidän on taivasten valtakunta.

11 "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa. 12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

Varsin lohdullinen julistus, jonka Jeesus meille Vuorisaarnassaan saarnaa lohduk-
si ! Mat, 5: ( 1-12 )

23

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .v.rflp74

7 Autuaita ne, jotka toisia armahtavat:
      heidät armahdetaan.

KETÄ USKOVAISET USKOO... ARMAHTAVAN KUN MURHIA TILAAVAT KIRKOLLISVEROJA MAKSAMALLA JA LÄHETYSTYÖ RIKOLLISUUTTA TUKEMALLA????

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

USKOVAISILLE VAIKUTTAA OLEVAN KAIKKI SELLAINEN PYHÄÄ MIKÄ ON JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA HEIDÄN VASTAISTA!!!'

uskovaisten uskon tunnustukset: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

• Fered.

Kukaan ei voi välttää sinun kaivamilta kirkollisveroilta !

Ota huomioon että ne on lakisääteiset kaikille niille, jotka
        ovat Uskovaisia , minä en tule koskaan noudattamaan sinun
        vero hommias. siksi toiseksi minä katson ne kohtuulliseksi
        Jeesuskin maksoi Temppeliveron. samoin Pietari .

Sitten tuosta sinun viestistä, ase on vastoin lakia uskotko
        ai mitä lakia , lähimmäisen Rakkauden lakia .

• n.g.rtl
        Fered. kirjoitti:

Kukaan ei voi välttää sinun kaivamilta kirkollisveroilta !

Ota huomioon että ne on lakisääteiset kaikille niille, jotka
        ovat Uskovaisia , minä en tule koskaan noudattamaan sinun
        vero hommias. siksi toiseksi minä katson ne kohtuulliseksi
        Jeesuskin maksoi Temppeliveron. samoin Pietari .

Sitten tuosta sinun viestistä, ase on vastoin lakia uskotko
        ai mitä lakia , lähimmäisen Rakkauden lakia .

Niinpä!!! uskovaiset maksaa mm. murhia tilaamalla uskostaan luciferiin!!!
        Jumalan ja Jeesuksen Lakia noudattavat eivät tilaa rikoksia ja maksa niistä niinkuin rikolliset.
        Järjettömyyttänne olette tunnustaneet:
        Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

-USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET JÄRJETTÖMYYDENSÄ

-USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET YMMÄRTÄMÄTTÖMYYDENSÄ

-USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET ITSENSÄ LAKIA RIKKOVIKSI RIKOLLISIKSI

HUOM!

Omalla tavallaan pahinta tuossa tunnustuksessa on, että tavallaan uskovaiset tunnustaa itsensä sieluttomiksi "eläimiksi";' "Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia."

KAIKKIA SE MIEKALLA SUOMEEN RIKOLLISESTI TUOTU RIKOLLISUUDEN HARHAOPPI sieluttomilla TEETTÄÄ JA USKOTUTTAA!

luciferin toimintaa rahoitatte JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ HEITÄ PILKATEN TOIMIEN! PETOJA OLETTE JA SELLAISEKSI TUOSSA TUNNUSTITTE SILLÄ PEDOT EIVÄT YMMÄRRÄ IHMISILLE ANNETTUJA LAKEJA...

• Biplia 1-2

Sana rististä on hullutusta niille jotka kadotukseen menevät mutta jotka uskovat se on Jumalan voima.

Jumala päätti saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa syntiset.

Nämä asiat on salattu viisailta ja ilmoitettu lastenkaltaisille.

• Matti.
        n.g.rtl kirjoitti:

Niinpä!!! uskovaiset maksaa mm. murhia tilaamalla uskostaan luciferiin!!!
        Jumalan ja Jeesuksen Lakia noudattavat eivät tilaa rikoksia ja maksa niistä niinkuin rikolliset.
        Järjettömyyttänne olette tunnustaneet:

HUOM!

Omalla tavallaan pahinta tuossa tunnustuksessa on, että tavallaan uskovaiset tunnustaa itsensä sieluttomiksi "eläimiksi";' "Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia."

KAIKKIA SE MIEKALLA SUOMEEN RIKOLLISESTI TUOTU RIKOLLISUUDEN HARHAOPPI sieluttomilla TEETTÄÄ JA USKOTUTTAA!

luciferin toimintaa rahoitatte JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ HEITÄ PILKATEN TOIMIEN! PETOJA OLETTE JA SELLAISEKSI TUOSSA TUNNUSTITTE SILLÄ PEDOT EIVÄT YMMÄRRÄ IHMISILLE ANNETTUJA LAKEJA...

örvelö älä valehtele , ei kukaan uskovainen tuollaista toivo .
        eikä kukaan , uskovainen maksa mitään laitonta , örvelö vain
        joka ei tiedä mitään luulee vain , minä olen jo kyllästynyt odottamaan että tapahtuisi jotain kaunista, ainakun on örvelö
        ja hänestä kysymys , ei sellaista voi tapahtua . Näkemiin .

• Gapriel.

Sanoo sellainen kirjoittaja joka , vain luulee sillä tietoa ei ole
        vaikka äänessä on aina , mitä puhuu : pölö,pölö, yms.

Uskovaisten PYHÄ on juuri se. Joka eilen vietettiin elikkä.
        kaikkien PYHIEN PÄIVÄÄ ,joka ennen oli . PYHIEN MARTTYYRIEN PÄIVÄÄ . Se on nykyisin KIRKOLLINEN
        JUHLAPYHÄ joka vietetään 31.10- 6.11 Osuvaan lauantai
        oli aiemmin marttyyrien Muistopäivä.

Tälläisia asoita tälläkertaa , onko örvelö kuullutkaan näistä ,
        vai meneekö kaikki aika hunninjotaviin vero asioihin .

• .f.röwl
        Matti. kirjoitti:

joka ei tiedä mitään luulee vain , minä olen jo kyllästynyt odottamaan että tapahtuisi jotain kaunista, ainakun on örvelö

Matti, olen todistanut, että
        -rikollisen kristinuskon toimesta tehdään lähetystyötä ja lähetystyö rikollisuutta
        -lähetystyö rikollisuus rahoitetaan lähetystyö keräyksin ja kirkollisveroilla mm. kirkon kansainvälisien rahastojen kautta suoraan tai epäsuoraan ja varmuudella piispojen, pappien, kanttoreiden jne henkilökunnan palkkojen rahoituksiin
        JA
        -jos ollaan oikein tarkkoja, niin ilmeisesti sinunkin kirkollisvero rahoilla on maksettu mm. suomessa olleiden / olevien pedofiili rikollisten palkkoja joille mm. "teuta" ja "Jeesus on tie" nimimerkkien mukaan jaetaan rikoksia anteeksi seurakuntien sisäisinä asioina ILMAN, ETTÄ RIKOLLISET JOUTUU OIKEUTEEN VASTAAMAAN TEOISTAAN. SELLAISTA RIPPI JA SALARIPPI isää EI OLE JOLLE JUMALA JA JEESUS ON JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUDET ANTANEET JOTEN KYSEESSÄ ON RIKOS.
        SEN LISÄKSI SUOMEN LAKI KIELTÄÄ RIKOKSIEN SALASSA PITÄMISET.

JOTEN matti VOI TYYTYVÄISIN MIELIN NAUTTIA RIKOLLISUUDEN RAHOITTAJANA luciferiä PALVELEVANA PERKELEEN PERISYNTISENÄ SIJOITTAMISTAAN PÄÄOMIEN KÄYTÖISTÄ RIKOLLISEEN TOIMINTAAN.

RIPPI JA SALARIPPI RIKOKSEN SUOJELEMIS RITUAALINA ON RIKOS:

11 § (24.7.1998/563)

Rikoksentekijän suojeleminen

Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.

NÄIN SITÄ RIKOLLISTEN RIKOLLISTA OPPIA OPETETAAN:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267

teuta

16.8.2011 20:05

Täällähän on aivan outja ajatuksia , ette taida tietää mitä Rippi on , ja varsinkaan sala rippi . Se on sama kuin rippi , mutta silloin ei ole mita kuin, rippi -isäja syntinen , se ei ole sen ihmeenpi , Normaalisti voi olla todistaja läsnä , joka ei

silloin ole paikalla . Menikö kaaliin.

Teillä on mahdollisuus lukea Rippi ketjua. huom.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011

teuta

25.4.2011 19:30

Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että

sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät

pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että

silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-

toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-

tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä

ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen

Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin

mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan

astuu rikollisoikeus voimaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

SELLAISTA RIPPI ISÄÄ EI OLE JOKA SAA SOVITTAA ESIM. PEDOFIILI RIKOKSIA. SUOMEN LAKI ON VOIMASSA JA KOSKEE lestadiolaisiakin:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
        teuta
        17.8.2011 21:53
        SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
        ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
        SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
        EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .

• v.rp,.e.
        Matti. kirjoitti:

kun seuraavan kerrat syytät minua valehtelijaksi, niin laita näyttöä esiin siitä mitä olen valehdellut!

ELLEI SINULLA OLE NÄYTTÖÄ, NIIN OLET ITSE RIKOLLINEN VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAJANA.

• n.rph-.,m
        Gapriel. kirjoitti:

Sanoo sellainen kirjoittaja joka , vain luulee sillä tietoa ei ole
        vaikka äänessä on aina , mitä puhuu : pölö,pölö, yms.

Uskovaisten PYHÄ on juuri se. Joka eilen vietettiin elikkä.
        kaikkien PYHIEN PÄIVÄÄ ,joka ennen oli . PYHIEN MARTTYYRIEN PÄIVÄÄ . Se on nykyisin KIRKOLLINEN
        JUHLAPYHÄ joka vietetään 31.10- 6.11 Osuvaan lauantai
        oli aiemmin marttyyrien Muistopäivä.

Tälläisia asoita tälläkertaa , onko örvelö kuullutkaan näistä ,
        vai meneekö kaikki aika hunninjotaviin vero asioihin .

KOSKA ASETATTE KIRKOLLISEKSI PYHÄ PÄIVÄKSI NOITAROVIOLLA TAPPETTUJEN MUISTO PÄIVÄN???

Niitä pyhiä isiä jotka Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä niitä noitarovioita polttelivat palvelette vainajina mutta heidän syyttömät uhrit, pikku lapsetkin hylkäätte!!!
        Hävetkää!!!

• su

Kissamies47

Tuo Jeesuksen vuorisaarnan kohdat 3-11 on aivan kuin minulle sanottu.

• fered.

Hieno homma , siinä onkin siinä järjestyksessä ,
        kun ne tulee yleensä ihmiselle tietoon .

• Kissamies47.

Kumpa minussakin olisi nöyryyttä omaksua nämä opetukset !

On päiviä, jolloin tunnen, että kiitollisuutta ja nöyryytä on, mutta on myös
      päiviä jolloin sitä ei ole juuri nimeksikään !!

Välilillä tuntuu niin kuin hyvä ja paha kävisivät sotaa sisälläni ?

Onkohan kenelläkään muulla samoja kokemuksia?

• Kamelinkasvattaja

Minun ympärilläni pyörii kiljuva jalopeura saadakseen niellä minut koska olen Jeesuksen oma. Taistelua joka päivä syntiä vastaan ja pyrkimys täydellisyyteen vaikka emme voi vielä täälä olla täydellisiä.
      Minun on helppo rakastaa Jeesusta kun olen saanut paljon antteksi ja tulen saamaan täällä maallisella vaellusmatkallani. Jumala antoi lupauksen. Ei ole kadotustuomiota niille jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat. Tällä lupauksella aion päästä taivaan portista sisälle . Minulla on luja luottamus Jumalan sanaan ja lupauksiin. Niin sen pitääkin olla jokaisen uskovan kohdalla. Se ei ole tunteita vaan lujaa luottamusta. Tunteet voi johtaa harhaan mutta usko ja luottamus ei.Jeesus on tie, totuus ja elämä. Aamen!

• Jeesus on Herra

Kamelinkasvattajalle: Kyllä se heikosti menee jos taistelu syntiä vastaan jää meidän huoleksemme. Jeesus on voittanut synnin kuoleman ja perkeleen vallan.

Pinnallisessa syntikäsityksessä synti on typistetty joiksikin JUmalan sanan vastaisiksi teoiksi, vaikka synti on tosiasiassa geenivirhe, eikä kukaan ihminen kykene elämää (taistelemaan) synnittömänä sekuntiakaan.

Kun ihminen uskoo Jeesukseen, hän on silloin sovitettu Jumalan kanssa. Jotkut ovat tehneet sovituksesta loppumattoman sarjan ihmistekoja, nimittäen näitä tekoja parannuksiksi. Vaikka tiedämme hyvin, että mitään todellista parannusta ei tapahdu. Maanantaina jatkuu sama valitus ja epäily. Jeesus on ainoa todellinen parannus, joka uskoo häneen on Jumalan omaksi syntynyt ja iankaikkisen elämän perillinen, iloinen vapaa Jumalaa pelastuksestaan ylistävä kristitty, - USKON KAUTTA!!!

Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
        Joh. 11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

• Jeesus on Herra
        Jeesus on Herra kirjoitti:

Kamelinkasvattajalle: Kyllä se heikosti menee jos taistelu syntiä vastaan jää meidän huoleksemme. Jeesus on voittanut synnin kuoleman ja perkeleen vallan.

Pinnallisessa syntikäsityksessä synti on typistetty joiksikin JUmalan sanan vastaisiksi teoiksi, vaikka synti on tosiasiassa geenivirhe, eikä kukaan ihminen kykene elämää (taistelemaan) synnittömänä sekuntiakaan.

Kun ihminen uskoo Jeesukseen, hän on silloin sovitettu Jumalan kanssa. Jotkut ovat tehneet sovituksesta loppumattoman sarjan ihmistekoja, nimittäen näitä tekoja parannuksiksi. Vaikka tiedämme hyvin, että mitään todellista parannusta ei tapahdu. Maanantaina jatkuu sama valitus ja epäily. Jeesus on ainoa todellinen parannus, joka uskoo häneen on Jumalan omaksi syntynyt ja iankaikkisen elämän perillinen, iloinen vapaa Jumalaa pelastuksestaan ylistävä kristitty, - USKON KAUTTA!!!

Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

Lähimmäisten kanssa elämisessä sen sijaan tarvitaan rakkauden rippiä. Anteeksi pyytämistä ja anteeksi antamista ja väärinteoista johtuvien vahinkojen korvaamista (sovitusta). Tämä on se puoli uskovan elämää joka helposti laiminlyödään (ns. ahkerilta parannuksen tekojöiltä). Jätetään riidat sopimatta, halveksitaan esimerkiksi epäuskoisia lähimmäisiä, jos synti on tehty heitä vastaan.

Vaikkapa omilta lapsilta jätetään synnit anomatta anteeksi tekosyyllä; "kun ne ovat epäuskoisia".

Jumala on antanut yhdellä uhrilla KAIKKI syntimme anteeksi, meidän tarvitsee ainoastaan USKOA se omalle kohdallemme todeksi. Siksi kilvoitustamme kutsutaan USKOSSA kilvoittelemiseksi.

Laupeuden teot ja rakkauden teot tehdään LÄHIMMÄISILLE. Se ei toimi saarnaajien kaulasta käsin, vaan niiden lähimmäisten kohtaamisissa joita
        vastaan on rikkonut. Eikä sovittaminen ole "pist' anteeks' " tilaisuus, vaan siinä kuunnellaan vahinkoa kärsineen ihmisen kertomus alusta loppuun saakka, vastaan panematta, ja sen jälkeen kun vahinkoa kärsineen kokemukset on kuultu, pyydetään anteeksi. Silloin myös tunnetasolla tapahtuu anteeksiantamus ja ihana rakkaus palautuu näiden kahden ihmisen välille.

• Gapriel.
        Jeesus on Herra kirjoitti:

Jovain minä sen uskon , ihan sata lasissa. Vaikka ei ihminen
        kykenekkään käsittämään . ei ainakaan kaikki esim. örvelö
        hän luulee että autuus on veroissa , menköön mäkeen jolloin
        voisi ottaa itsestään niskasta kiinni , ja heittää kadotukseen
        örvelön tapainen jääräpää ei ymmärrä , ei halua ymmärtää
        mutta pahaa on vain puttava , lopettaisi jo että voisi keskittyä
        kunnolliseen Jeesuksen uskoon , eikö.

• v,skw.,j
        Gapriel. kirjoitti:

Jovain minä sen uskon , ihan sata lasissa. Vaikka ei ihminen
        kykenekkään käsittämään . ei ainakaan kaikki esim. örvelö
        hän luulee että autuus on veroissa , menköön mäkeen jolloin
        voisi ottaa itsestään niskasta kiinni , ja heittää kadotukseen
        örvelön tapainen jääräpää ei ymmärrä , ei halua ymmärtää
        mutta pahaa on vain puttava , lopettaisi jo että voisi keskittyä
        kunnolliseen Jeesuksen uskoon , eikö.

IHMINEN PYSTYY KÄSITTÄMÄÄN MUTTA USKON TUNNUSTUKSEN ANTANEET SIELUTTOMAT/JÄRJETTÖMÄT "ELUKAT" OVAT LUOPUNEET IHMISTEN OMINAISUUKSISTA OLLA LAILLE KUULIAISIA.
        EI OLIS PAHITTEEKSI teutallekkaan OPETELLA ENSIN OPPETELLA MITÄ ON epäjumalalleen ja sen palvelijoille KUVANNUT JA TULLA SITTEN AIVOPIERUINEEN V...TUILEMAAN IHMISILLE, SIIS IHMISILLE:

HUOM!

• su

Älä "poika "pölise anteeksi halveksimisesta ja pyytämisestä, kun et itse sitä osaa.

• ville.

Ei anteeksi voi kukaan antaa jos sinä et nöyrry ja ano .

• n.f.r,3
        ville. kirjoitti:

Ei anteeksi voi kukaan antaa jos sinä et nöyrry ja ano .

ÄLÄ aseta itsees JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUKSIEN OMISTAJAKSI!

JOS V...TUTTAA NIIN KERRO MEILLE MITEN ANOTTE TAPETULTA IHMISELTÄ ANTEEKSI SEN ETTÄ HÄNET TAPETTIIN???

TÄTÄ OLET TILANNUT JA SAANUT JOS OLET KIRKOLLISVEROJA MAKSANUT JA MAHDOLLISESTI LÄHETYSTYÖTÄ TUKENUT:

Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

• ville.
        n.f.r,3 kirjoitti:

ÄLÄ aseta itsees JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUKSIEN OMISTAJAKSI!

JOS V...TUTTAA NIIN KERRO MEILLE MITEN ANOTTE TAPETULTA IHMISELTÄ ANTEEKSI SEN ETTÄ HÄNET TAPETTIIN???

TÄTÄ OLET TILANNUT JA SAANUT JOS OLET KIRKOLLISVEROJA MAKSANUT JA MAHDOLLISESTI LÄHETYSTYÖTÄ TUKENUT:

Osoitappa mikä viesti ? kykenetkö .?

• su

Tarkoitatko, että minun tulisi nöyrtyä, etten saisi kuulaa kallooni?
      Kuule, tämä henkilö, johon olen sormeni osoittanut, on tämän osaston tekoJeesus. Hän ei tuomioilleen armoa anna. Hän on niin sekavassa tilassa uskonsa kanssa, että hänen liepeissäänn roikkujat pelkäävät hänen ympärillään hehkuvaa tuomio lemua ja jopa nuolevat hänen kenkänsä kärkiä.

MUTTA MINÄ OMASSA USKOSSANI OLEN NIIN VAHVA, ETTÄ EN HYVÄKSY HÄNEN SAAT.NLISIA UHKAILUJA, NIMITTELYJÄ JA TUOMIOITA. SILLÄ NE EIVÄT OLE JUMALASTA, VAAN LESTADIOLAISUUDEN SISÄLLÄ LIIKKUVASTA PAHASTA HENGESTÄ, JONKA ON SINNE LUONUT ITSE KAKKOSJUMALA LESTADIUS.

Koettakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, miten lahkolaisille raamatun mukaan käy.

• Kissamies47.

Kyllähän se niin tuppaa olemaan ainakin silloin, jos on sellainen "houno päivä",
        itselläni, että jos saan loukkaavan ja henkilökohtaisuuksiin menevän vastauksen
        omaan viestiini, niin se pitkamielisyys ja rauhallisuus , sekä itsehillintä unohtuu !

Unohtuu se "toisen posken" kääntäminen, ja iskee takaisin omalla viestillään
        vielä rajummin ! Tämähän ei tietenkään ole oikein, jos Jeesuksen opetuksia
        pyrkii noudattamaan !

Tässä on jotain samaa, kuin siinä, kun nuoruudessani harrastin sellaista sel-
        laista hullua urheilulajia kuin nyrkkeilyä. Jos vastustaja latasi oikein kunnon
        laakin nuppiin, niin ajatteli, että kohta saat takaisin, niin että kanveesi kutsuu !

Kun tällaista loukkaavaa viestiä kirjoittaa , tuntuu, että paholainen istuisi olka-
        päällä ja teksti tulisi suoraan sitä kautta??

Kun viestin on sitten lähettänyt tulee usein katumus, että ei olisi pitänyt ihan
        noin rajusti kirjoittaa !

Itsehillintä ja pikämielisyys, sekä lähimmisenrakkaus ja maltti olisivat hyviä
        luonteen ominaisuuksia tässäkin asiassa! Kumpa ne joskus saavuttaisi !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      3475
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1291
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      51
      1257
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1202
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1112
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1057
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      29
      990
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      54
      901
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      892
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    Aihe