"Pekka ajoi 100 alueella ylinopeutta. Poliisi otti hänet kiinni, ja lupasi, että jos Pekka piirtäisi selkeän satasen nopeusrajoitusmerkin nostamatta kynää kertaakaan paperista, hän ei saisi sakkoa. Mitä Pekka teki?"
Onko kenelläkään hajua asiasta? Itse olen pohtinut tätä pitkään, ja todennut, että kyse on varmaankin loppujen lopuksi muusta kuin piirtämisestä..
Sakkokompa?
sakkokompa
3
201
Vastaukset
- Mika++
Jos kyseessä on kompa niin mulla olis heti kaksi vaihtoehtoa.
1) Pekka käytti jotain muuta kuin kynää
2) Pekka merkkasi nopeusrajoitusmerkin kuviot teipillä tms, asetti A3 paperiarkin merkin päälle, ja sen jälkeen käytti lyijykynän terän sivua samalla tavalla kuin kolikon voi piirtää paperille. nooh rikkomatta annettua ehtoa mää kääntäisin paperin alalaidan kaksinkerroin ja jatkaisin kynän jälkeä siihen ja näin piirtäisin numerot 1 0 0 ja numeroiden väleille jäävät viivat siis jäävät paperin takapuolelle kun paperi oikaistaan ,. ?
- jk
ei ole hakuakaann asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833