Hei heijastin heilumaan !!!

Hohtava

Paljon on pimeetä sakkia liikenteessä,
missä on itsesuojelu??

Ostin itselleni yhden kiroileva siili heijastimen,
maksoi 4,90
ja 10 heijastinta ilman tekstiä á 0,50,
aika paljon maksaa kiroilu.

Halvat jaan niille pimeille jotka meinaa jäädä mun auton alle.

Onko sulla hienoja heijastimia vai ootko pimee?

20

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanPimeeTyyppi.

      Älä vaan syty tuleen. En ota. Ei ole mitään. Mulla on musta kenkälusikka. Metallia.

      Onko sulla takkia tai paitaa mihin ripustat heijastimet? Vai ootko yläosattomissa? Hakaneulat kirvelee.

    • Tässäkin asiassa voi todeta että luonnonvalinta toimii.

    • Eikös se heijastimen käyttöpimeän aikana liikkuessa ole jo nykyisin pakollista ? Ennenaikaan jakoivat koulussa kaikille oppilaille joka syksy heijastimet, vuosien varrella niitä on kerynyt kaappien perille ja ainakin itselläni on tapana syksyn tullen kiinnitellä kaikkin päällysvaatteisiin heijastimet roikkumaan :)

      • :)

        Ja ryntäillä ei saa...
        ...vaikka heijastimet heiluisikin puserossa:)


      • :) kirjoitti:

        Ja ryntäillä ei saa...
        ...vaikka heijastimet heiluisikin puserossa:)

        eipä tietenkään...
        ei ainakaan ryntäillä ryntäillä :D


    • Tulipa vasta

      ostettua lidlistä niitä led valoilla varustettuja heijastimia. Neljä siinä pakkauksessa, saa joko vilkkumaan, tai kiinteän valon, ja hinta oli 6.99 E muistaakseni. Hyvin näyn pimeässä.

    • Pörrääjä

      On itsellä heijastimet heilumassa ja turvakauluksen heitän harteille jos jostain syystä joudun tuon isomman tien vartta kulkemaan pimeällä, koiralla on turvaliivit joissa on myös vilkkuvalo.
      Todella paljon tuolla sysipimeässä näkee ilman heijastinta tummissa kulkevia pönttöjä.

    • Pörrääjä

      Jos olisin paikallinen kauppias, niin mainoskikkana jakaisin asiakkaille kauppani yhteystiedoilla varustettuja heijastimia. Helposti joku kahvipaketti myydään pari euroa normaali myyntihintaa halvemmalla, saamatta mitään muuta hyötyä kuin senkertainen kaupassa käynti ja tarjoushavin osto. Heijastin logolla maksanee jotain alle 0,50€., joten mitäs jos mainoksessa olisikin kuponki millä saa heijastimen ilman erillistä veloitusta maksaessaan yli 5 euron ostokset kassalla? Saattaisi hyvinkin toimia ja jokainen heijastimen kantaja toimisi kauppiaan "ilmaisena" mainoksena.

      • Toteuttamisen arvoinen idea, kannattais laittaa tekstiä kaupan palutelaatikkoon. :)


      • Heijastin pakko

        Tosi hyvä idea, ja vielä joku kiinnittämään heti hakaneulalla vaatteeseen kiinni.
        Syystempauksena vaikka urheilu tai jollekin muulle seuralle, yhteistyössä kauppiaan kanssa.


      • Pörrääjä
        Heijastin pakko kirjoitti:

        Tosi hyvä idea, ja vielä joku kiinnittämään heti hakaneulalla vaatteeseen kiinni.
        Syystempauksena vaikka urheilu tai jollekin muulle seuralle, yhteistyössä kauppiaan kanssa.

        Taidankin jättää lappusen aloitelaatikkoon, siis sinne mihin haukut yleensä jätetään ;)


    • ingaliina

      Mun täytyy tunnustaa että tänä aamuna vasta otin heijastimen käyttöön.
      On tosi pimeää kun ei ole vieläkään lunta.
      Mulla on sellainen heijastin joka tulee käsivarren ympäri ja toisella puolella on lumihiutale heijastin joka on hakaneulalla kiinni.
      Täällä päin käytetään paljon otsalamppua.

    • Meillä on paljon ilmaisheijastimia, mitä on saanut esimerkiksi pankeista, vakuutusyhtiöstä ja arpajaisvoitoina. Tai no olen mä pari ostanut myös kaupastakin, kun on ollut tosi hienoja. Ne tosiaan maksaa aika paljon, jos on joku tietty kuva tai teksti. Telkkarissa ainakin viime talvena mainostivat sitä veteraanien hyväksi myytävää heijastinta, jonka hinta oli suunnilleen 10 euroa.

      Elikkä kyllä käytän heijastinta ja pidän huolta, että niitä on muillakin läheisilläni. Rattaissakin roikkuu useampi, että varmasti näkyy joka suunnasta. Itse asiassa mulla on olemassa myös heijastinliivi, jota käytin parina talvena töihin kävellessä varhain aamusella.

      • Ihan tuota tässä ohimennen kyselen, että ku en oo pitkään aikaan palstalla poikennut, että onko nuo oikeassa sivussa olevat mainokset näkynee aikaisemmin? Ei kyllä mun mielestä oo ennen ollu.. Todella ärsyttäviä, ku yrittää klikkailla viestiketjun viestejä yksitellen auki sieltä täältä, niin pomppaa nuo raivostuttavat mainokset laatikkoineen eteen! Ja onko ne joka helekkarin palstalla?


    • jk

      ei ole

    • Kyl tarttee sanoa, et moni jalankulkija tulee tuolla pimeessä yllätyksenä.
      Oikeesti, yllätyksenä.
      Aamusella on pimeetä ja jollei lunta ole, niin kaikki valo imeytyy mustaan asfalttiin.
      Jalankulkija jolla on tummat tai ruskeet vaatteet, tulee autoilijalle yllärinä.
      Mut jokainen jalankulkija tietääkai olevansa tuolla liikenteessä omalla vastuullaan, et jos ei ajoissa hoksaa, ni....?

    • JK

      VAI NIIN

    • huhhuh

      tänään oli muutamasta sentistä kiinni etten töytäissyt pimeetä kulkijaa autollani

    • Itse kun olen liikenteessä vuoroi autolla ja pyörällä niin tiedän kuinka näkymätön pimeä pyöräilijä voi olla. Siksi pyöräillessäni käytän sekä valoa että heijasteliiviä. Heijasteliivin vedän päälle iltalenkilläkin ja suosittelen muillekin. Heijastepintaa löytyy aivan eri tavalla kuin heijastimessa ja näkyy taatusti joka suuntaan. Halpa henkivakuutus!

    • Pörrääjä

      Tilasin tänään koiruudelle uuden valopannan, heijastinliivi on jo entuudestaan. Itsellä heijastimet heiluu. Otsalamppu täällä on pakollinen pimeän aikaan jalotellessa, koska ei ole katuvaloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe