Kuuneltuani Hannan uuden levyn en pitännyt kuulemastani ollenkaan. Ainoat kappaleet jotka olivat jotenkuten kohtalaisia Heaven, Sorry ja Love is like... . Jokin ei toimi tässä Hannan levyssä. Biisityylit ja biisivalinnat pilaavat.
Ääni väkinäistä. Jos tää on todellakin hyvää musaa niin säälittävää pitkän päälle. Hannalle on yhtiöt valinnut ihan väärän suunnan.
Surkeata kuuneltavaa, valitettavasti!!
4
638
Vastaukset
- tätä mieltä
Itse pidän levyn jokaisesta kappaleesta,kaikissa on oma tunnelmansa.Hannan ääni on monipuolinen ja säväyttävä.Hannan upea,käheä ääni pääsee hyvin esille biisissä "Save my life tonight" toisaalta hänen äänelleen sopivat myös herkät balladit ja rock-revitykset.Itselleni tämä levy aukesi oikein kunnolla vasta noin viidennen kuuntelukerran jälkeen,kaikille se ei välttämättä avaudu koskaan.Monipuolinen ja hyvintuotettu levy jonka biisit sopivat täydellisesti Hannan karismaattiselle äänelle.
- jepjep
ihq nähä sua mee selittää näille pöljille q ne ei tajuu!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000312&posting=22000000003712153
- My heaven is your hell
huippu levy.
- masie
Ihana tuo keskustelu Idols-osiossa.
Kyllä se Hannan levy on todella hyvä jos tykkää Stadion-Rockista. Minä tykkään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849