kaljan juonti

guldo

Oon siis 12v ja juon päivittäin kaljaa ja iskä ei välitä onks siin jotain outoo tai haitallista tai yleensäkkään kaljan juonnissa? antakaa apua ja vinkkejä mulle. ainii mun enkka 33cl keskioluen juonnissa on 11.26sek. VASTAILKAA

6

2005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porvoon provo

Tärkeintä oluen juonnissa on aloittaa nuorena, juoda paljon ja nopeasti - silloin ei tarvitse murehtia työpaikasta, eläkkeestä tai vastaavasta - kuoppa kutsuu viimeistään varhaisessa keski-iässä.

Toki avaus oli provo niin kuin vastauskin. Olut on alkoholia eikä kenenkään pidä juoda sitä päivittäin - lasten ei lainkaan.

• potila

miksi kermaa käytetään kuulemma tukkii verisuonet

• Anonyymi
        potila kirjoitti:

miksi kermaa käytetään kuulemma tukkii verisuonet

Hyvä kysymys. Olen sitä mieltä että liika syönti on pahempaa kuin oluen juonti.

t. Oolofi-83

• Anonyymi

Vejä kättee helppohan se on pillin kanssa kun kulkee neste nopeammin kuten elämän koulut näyttävät vaikka mitä tuosta sama vaikka kuplavettä olisi. Itse olen ainakin häpeissäni jo 24veestä juonut päivittäin, kun taas kaverit ihan onnessaan oli eli elämän koulut ja itse osastoilta päässyt oikea lääkkeeksi turha juoja.

• Anonyymi

Paska aikakin vaikka suoraan ottaa suihin ilman apuja.

• Anonyymi

Aloittaja on tänä vuonna joko alkoholisti tai kuollut, jos on meno jatkunut samanlaisena. Toivotaan, että olisi kumminkin raitis ja elossa tänä päivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      48
      9109
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      103
      6508
    3. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      115
      6217
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      137
      4731
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      167
      4596
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      89
      3181
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      169
      2311
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      65
      2188
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      159
      2136
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      50
      1922
    Aihe