Verkkokaupat netissä

j3remea

Moi!

Löysin tälläsen listan eri verkkokauppoja listattuna netissä http://www.hullunhalvat.com/p/verkkokaupat.html
Osa olikin ainakin mulle tuttuja, mutta muutama uusi. Dealextremestä olen tilannut muutaman kerran, mutta kun kävin kattoon noita muita kiinalaisia netti kauppoja niin eiköstä vaan ne ole osa halvempia kuin tuo dx. Etenkin buyincoinsin hinnoissa on 10-20 % halvempia. Onks kellään kokemusta buyincoinsista tai muista noista verkkokaupoista.

15

585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPussinen90

Mä tilasin buyincoinsista pari kuukautta sitten ledi lampun. En verrannut dealextremeen kun toimitus niin hidasta enkä näin tilaa sieltä enään. Mutta tuon buyincoinsin toimitus taas oli alle 2 viikossa postilaatikossa. Ei siis tarvinnut edes noutaa postista. Focalpriceakin olen kokeillut ja sekin on ihan ok. Pitää tutkia noita muitakin jos niistä jotain löytyisi.

• titulii79

Tuolta löytyy kans hyviä nettikauppoja http://www.parhaat nettikaupat.com

• janicasr
    • zeckkis
      • 620

Tuo lista on täysin epäedustava. Siellä ei ole yhtään edullista kauppaa.

Sen sijaan kannattaa katsoa ensin:

www.ebay.com
        www.ebay.co.uk
        www.ebay.de

• verkko-ostelija

olipa ihan hirveää schaissea tuo nettikauppalista, pelkkiä ylihintaisia suomalaisia kauppoja.

osta ulkomaisesta kaupasta niin säästät kymmeniä prosentteja.

• Kuukauden korko
        verkko-ostelija kirjoitti:

olipa ihan hirveää schaissea tuo nettikauppalista, pelkkiä ylihintaisia suomalaisia kauppoja.

osta ulkomaisesta kaupasta niin säästät kymmeniä prosentteja.

Säästää mikäli säästää. Aina ei käy niin kaikkine kuluineen. Muuten kaikille verkkokaupoille , ainakin kotimaisille, näyttää olevan hyvin tyypillistä sinivalkoisten "valheiden" harrastaminen toimitusajoissa. Etenkin luottokorttimaksetuissa. Ilmoituksissa usein lukee toimistusaika 1-4 pv. Tuotteen kohdalla Varastossa. Kun tilaat ja maksat kortilla niin saat viestin tilausvahvistuksesta,arvioituna toimitusaikana 3 pv (pvm annettuna) ja tilauksen tilana =käsitellään. Luvataan ilmoittaa sitten postin seurantakoodi kun tilaus on lähtenyt postille. Vaan saapa odotella rauhassa. Ja kysellä turhaan sähköpostitse. Asiakaspalvelussa puhelimitse eivät pääse karkuun, mutta selvittelyt viipymisestä takkuilevat ja kestävät. Ja lopulta saa tavanomaisen selityksen että tilauksen maahantuoja saa tuotteen vasta n. 3 viikkoa tilauksesta ja vielä n. viikon kestää itse lähettäminen. Tuotetta ei siis ollutkaan varastossa. Varastot ovat maahantuojien varastoja, ei verkkokaupan. Eli toimitusta pantataan lähelle tuota Eu-säännön 30 pv:n toimitusrajaa jota ennen ei tarvitse tehdä mitään. Reklamoi asiakas tai ei. Eikä siten kuluttajaviranomaisetkaan siihen pysty enempiä apua antamaan. Kuluttaja.fi sivuilla noita ohjeita kyllä löytyy useampaankin vaivaan.

• webshoppailija
    • Zizaz
    • Zeboy

Paljon verkkokauppoja, uusia sekä vanhoja täällä: http://verkkokaupatnetissa.blogspot.fi/

Sivulta löytyy myös hyvä kategoriointi ja kuvaus jokaisesta verkkokaupasta, on siis helppo löytää mieleisesi.

• Jaska Lööf

99% suomalaisia kauppoja ... yäk!

• jk72

Täältä löytyy myös hyviä nettikauppoja eri tarpeisiin

nettikauppalista.blogspot.fi

• edullistakin
    • Tilaisin!

Hei! Asun vakituisesti toisessa EU-maassa ja olen todella nahnyt vaivaa loytaakseni suomalaisen verkkokaupan, joka toimittaa myos ulkomaille! Osaako joku auttaa?? Suomikauppa ja Euran nettiapteekki ovat tuttuja ennestaan, mutta onko muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      163
      6512
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1903
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1630
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1069
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1019
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      980
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe