http://www.ts.fi/online/kotimaa/274537.html
euroopassa on sitten tulevaisuudessa odotettavissa sisällissota.
toisaalta aika ymmärrettävääkin. kun säännöt, määräykset, lait ja kiellot ei vastaa kansan oikeustajua, on tällainen tilanne aina ja kaikkialla lopulta purkautunut väkivaltaisiin yhteenottoihin. tilanne olisi vielä korjattavissa, mutta halua tai edes ajatusta siihen suuntaan ei vaikuta olevan. päin vastoin, lisää kieltoja ja kyttäämistä. sitä se euvostoliitto on.
sisällissota odotettavissa!
5
107
Vastaukset
No ei ainakaan suomalaisista ole sellaiseen, heti jos vähänkin alkaa kansan riveistä kuulumaan liikaa soraääniä, oluen hintaan tulee roima tiputus.
- Koska paavi
Benedictus on vain naurettava eunukki,hän aloittaa sisällissodan Italiassa ja muut
eurooppalaiset seuraa häntä kuin pässit narussa.JOHAN NÄILLE EU-HERROILLE NAURAA VENÄJÄN HEVOSETKIN.Ai ,miten nii?
"Imperialistit haluaa perustaa Euroopan Yhdysvallat,joka hajoaa silti velkoihin",kirjoitti
Lenin jo 1912.- scvgdzasdfd
kirjoittiko lenin oikesti noin?
eu:stahan tosiaan yhdysvaltoja yritettiin rakentaa, mutta neuvostoliitto tästä tuli. - Kyllä Lenin
scvgdzasdfd kirjoitti:
kirjoittiko lenin oikesti noin?
eu:stahan tosiaan yhdysvaltoja yritettiin rakentaa, mutta neuvostoliitto tästä tuli.kirjoitti nuin, vaikka puhui "Euroopan Yhdysvalloista."Leninin hauskoja kirjoja kannattaa
lukea, vaikka ei olisi edes kommunisti.
- Laittakaamuistiin
Naurettavaa puhetta päättäjiltä ja paskapuheitten jankuttamista. Politiikot, tiedotusväliineet koittavat muovata ihmisten asenteita nössönpään suuntaan, eli miehiltä munat pois ja niistä homoseksuaaleja. Ainoa vaan ettei siitä ole mitään hyötyä, jossain vaiheessa räjähtää. Suomessa tulee vielä räjähtämään, kun olot menee kurjempaan suuntaan ja syylisiä aletaan hakemaan, kuka on lahoittanut Suomalaista kansallisomaisuutta ulkolaisille valtioille ja firmoille. Oletteko työttömät ajatellut kaivosoikeuksien lahjoituksia Norjalle ja Kanadalle. Norja on maailmarikkaimpia valtioita. Sielä on sairaanhoitajien palkka yli 5000 euroa/kk. Häkämies ja Kokoomus lahjoitti miljadienarvoiset Kemiran fosfaatti oikeudet Norjalle. Tämä tarkoittaa sitä, että tulevaisuudessa Suomessa nähdään nälkää kun ei ole enään lannotteita vaan ne maksaa kullan hinnoissa. Muistakaa ne nimet ketkä lahjoitti kansallisomaisuuden ulkolaisille,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413