jestas soikoon miten mulle kävikään :D menin ja ihastuin itseäni n 6 vuotta nuorempaan mieheen ja mietin että mitä hittoa mielessä oikeen pyörii? olen eroamssa oleva 2 lapsen äiti :) mitä näkisit tähän tilanteeseen? en ole suhteessa kuitenkaan tähän mieheen ja oikeastaan hullulta se tuntuisikin ku ollaan tiedetty toisemme todella kauan mutta mutta....;D
keskiyölle :)
7
76
Vastaukset
Hei
olen surullinen lukiessani viestiäsi, sillä tuo ero ei olisi ollut viimeinen mahdollisuutesi.
lapsillasi on kyyneleet silmissä, he tarvitsevat tukeasi. tämä kysymäsi mies ei ole se mies, jonka kanssa sinä asuisit ja eläisit yhdessä.
teillä voi olla hyvää erotiikkaa, mutta sen päälle ei vielä voi rakentaa.
kuule, oletko varmasti miettinyt eroasiasi täysin puhki? en näe sinulle kestävää suhdetta, mikä kannattasi sinua ja lapsiasi ristiaallokossa. joudut ponnistelemaan omin voiminesi sisukkaasti, jos nyt lähdet.
t: Keskiyö- jestas soikoon...
kiitos vastauksestasi :) kyllä ero on viimenen vaihtoehto meille valitettavasti ja tätä on pitkään mietitty.en minä toisen miehen takia ole lähdössä siitä ei ole kyse mutta me ollaan kauan oltu yhdessä ja välille on kasvanut jo niin suuri muuri että sitä ei pureta :/ mies on sellainen ettei ongelmistaan puhu ja minä en voi jatkuvasti olla nostamassa tätä suhdetta normaali tasolle :/ ja olen ollut henkisesti jo pitkään väysynyt tämän tilanteen takia :( ja nyt alkaa jo ehkä hieman valo pilkahdella kun tämä tilanne on nyt nostettu pöydälle ja mies muutti pois.itse en koe tätä pahana vaan uutena alkuna :) rankkaa tulee olemaan mutta jospa tämä joskus palkittaisi :)
- saman kokenut
Joskus lapsillekin ero on parempi kuin kodin inhottava tunnelma vanhempien välillä. Loppuviimeksi sinä määräät elämäsi suunnan eikä joku näkijä :). Tuli vaan pakollinen tarve sanoa kun tuli tunne että kovin ohjaileva keskiyön mielipide... kiitos ja anteeksi puuttumiseni:D. Kaikkea hyvää ja voimia sinulle.
- jestas soikoon..
saman kokenut :) ei haittaa vaikka puutuitkin :) kiitoksia kannustuksesta sitä todella nyt tarvitaan ja olet ihan oikeassa tuossa että ero on joskus parempi ratkaisu ja meidänkään kohdalla en näe tätä pahana vaan uutena alkuna molemmille ja lasten elämä tasottuu..
- itse oppinut..
Ymmärän näkijän neuvon mitä piti itse sitten ymmärtää rievien välistä jestas soikoon..Hän vain yrittää vatroittaa sinua joudutkin ponnistelemaan yksin. Jos suinkin voi pelastaa liiton se ensin. Hyvät ihmiset eli naiset te ette tiedä mihkä törmäätte tuola kun odotatte uutta miestä.
Te joudutta vedätettäväksi. Useas paikassa sakki miehiä jokka oikeen lyö vetoa kuka saa sen uuden tulokkaan.
Osaavat esiintyä niin rakastettavasti.
Yksi tosiasia on sitten se että suurin osa miehistä jätetty kun naiselle tullu liitos itseluottamus. Mutta kun asia on niin ne miehet jokka sielä pyörii vapaana eivät ole pärjänneet avioliitoissaan . Suurin osa niitä tyranneja, ja puhumattomia. Kun haluttaa niin päälle vain mutta puhuta ei. Rakastelutaitokin puuttuu suurimmalta osalta. Kuinka voitte heti pärjät eron jälkeen uuden miehen kanssa ja lastenne kanssa yhdes kun lasten oma isä ja te ette pärjänneet.
Hyvät naiset kun lähette ruusunpunaiset lasit silmillä sitä rakkautta eron jälkeen hakemaan niin huomaatte kohta asian.
SE AVIOLIITON ARKI MISTÄ PAKENITTA LASTEN KANSSA MUUTTUUKIN MIELIPAHAKSI KUN JOUDUTTA SEURUSTELUSUHTEISIIN UUSIIN, JA HUOMAATTE MITÄ TÄMÄ ON VOI KAUHEAA! vOIMANNE MENEE NYT NIIHIN UUSIIN SUHTEISIIN JA VIELÄ SEN TAKIA ETTE YMMÄRRÄ TEIDÄN PITÄISI OLLA PARI VUOTTA YKSIN, JA MIETTIÄ MIKÄ SE SEURAAVA ON MITÄ HALUAN JA KESKITTYÄ LAPSIINNE.
Jos nyt alatte heti kun ent aviomies lähteny ottaa miehiä, ja ihastumaan vähä väliä,, niin ne on vain auttajia, ja ero tulee noin 4-6viikon jälkeen. Niin sitten puratte sen pahan mielen lapsiin, jokka juuri päässeet siitä kodin pahasta olosta kun eroa selvitetty.
Todella hyvin harva enää löytää tuolta miehen. Pakkaa oleen niin ne tulee valmiiseen pöytään kahta kättä heiluttaen kun sitten muuttavat teidän kanssa niin laittavat oman asunnon vuokralle ja kaiken tavoin yrittävät hyötyä teistä rahallisesti. Ja se jääkaappi todella syövät tyhjiin ennnekuin sunnutaiilalla lähtevät kotiinsa. Olen seurannu 10vuotta miehiä kunnassani. He häviävt paanalta noin kuukausi kolme ja tulevat taas takasin, ja kun haastattelen ovat olleet suhtees. Heitä laitetaan aina pois.
Monella naisella vain seikkailumieli kun vihdoin eroaa se sitten pitäsikin ottaa vain sillä,,, Hyvin harva enää löytää tuolta tosimiehen joka pitää huolta mm sinun lapsista.
Sitten yhdistetään eri perheen lapset ja he voivat huonosti
.
Parhain on vain seurustelusuhde kun esim. lapset isillä. Tapaatte miestä. Eivät näe miehiä uusia alkuun ennenkuin on varman itse että se sopii teidän kanssa olemaan on kunnollinen.
Sitten se lapset kulkee repun kanssa ehkä isän äidin luona on kumallakin uusi kaveri.Sitten tutustaan puolimummat puolipaapat jne... Olemmeko todella oikeutettettuja eron jälkeen vain ottamaan itsellemme taas uuden onnen ja lapset voi huonosti lapset ei saa mitää kuin repun selkään ja heitellään paikasta toiseen. . itse oppinut.. kirjoitti:
Ymmärän näkijän neuvon mitä piti itse sitten ymmärtää rievien välistä jestas soikoon..Hän vain yrittää vatroittaa sinua joudutkin ponnistelemaan yksin. Jos suinkin voi pelastaa liiton se ensin. Hyvät ihmiset eli naiset te ette tiedä mihkä törmäätte tuola kun odotatte uutta miestä.
Te joudutta vedätettäväksi. Useas paikassa sakki miehiä jokka oikeen lyö vetoa kuka saa sen uuden tulokkaan.
Osaavat esiintyä niin rakastettavasti.
Yksi tosiasia on sitten se että suurin osa miehistä jätetty kun naiselle tullu liitos itseluottamus. Mutta kun asia on niin ne miehet jokka sielä pyörii vapaana eivät ole pärjänneet avioliitoissaan . Suurin osa niitä tyranneja, ja puhumattomia. Kun haluttaa niin päälle vain mutta puhuta ei. Rakastelutaitokin puuttuu suurimmalta osalta. Kuinka voitte heti pärjät eron jälkeen uuden miehen kanssa ja lastenne kanssa yhdes kun lasten oma isä ja te ette pärjänneet.
Hyvät naiset kun lähette ruusunpunaiset lasit silmillä sitä rakkautta eron jälkeen hakemaan niin huomaatte kohta asian.
SE AVIOLIITON ARKI MISTÄ PAKENITTA LASTEN KANSSA MUUTTUUKIN MIELIPAHAKSI KUN JOUDUTTA SEURUSTELUSUHTEISIIN UUSIIN, JA HUOMAATTE MITÄ TÄMÄ ON VOI KAUHEAA! vOIMANNE MENEE NYT NIIHIN UUSIIN SUHTEISIIN JA VIELÄ SEN TAKIA ETTE YMMÄRRÄ TEIDÄN PITÄISI OLLA PARI VUOTTA YKSIN, JA MIETTIÄ MIKÄ SE SEURAAVA ON MITÄ HALUAN JA KESKITTYÄ LAPSIINNE.
Jos nyt alatte heti kun ent aviomies lähteny ottaa miehiä, ja ihastumaan vähä väliä,, niin ne on vain auttajia, ja ero tulee noin 4-6viikon jälkeen. Niin sitten puratte sen pahan mielen lapsiin, jokka juuri päässeet siitä kodin pahasta olosta kun eroa selvitetty.
Todella hyvin harva enää löytää tuolta miehen. Pakkaa oleen niin ne tulee valmiiseen pöytään kahta kättä heiluttaen kun sitten muuttavat teidän kanssa niin laittavat oman asunnon vuokralle ja kaiken tavoin yrittävät hyötyä teistä rahallisesti. Ja se jääkaappi todella syövät tyhjiin ennnekuin sunnutaiilalla lähtevät kotiinsa. Olen seurannu 10vuotta miehiä kunnassani. He häviävt paanalta noin kuukausi kolme ja tulevat taas takasin, ja kun haastattelen ovat olleet suhtees. Heitä laitetaan aina pois.
Monella naisella vain seikkailumieli kun vihdoin eroaa se sitten pitäsikin ottaa vain sillä,,, Hyvin harva enää löytää tuolta tosimiehen joka pitää huolta mm sinun lapsista.
Sitten yhdistetään eri perheen lapset ja he voivat huonosti
.
Parhain on vain seurustelusuhde kun esim. lapset isillä. Tapaatte miestä. Eivät näe miehiä uusia alkuun ennenkuin on varman itse että se sopii teidän kanssa olemaan on kunnollinen.
Sitten se lapset kulkee repun kanssa ehkä isän äidin luona on kumallakin uusi kaveri.Sitten tutustaan puolimummat puolipaapat jne... Olemmeko todella oikeutettettuja eron jälkeen vain ottamaan itsellemme taas uuden onnen ja lapset voi huonosti lapset ei saa mitää kuin repun selkään ja heitellään paikasta toiseen. .Hei Itse Oppinut
sinä puhut erittäin viisaita sanoja!
minä juuri itken usein lasten takia, kaikesta siitä mitä näen ja tunnen.
kyllä aikuiset saavat itselleen suhteita ja seksiä ja myötätuntoa, mutta lapsilla onkin sitten toinen tilanne.
aivan kuten kuvasit, he kiltit keskenkasvuiset yrittävät sitten ymmärtää ketä pitäisi totella ja minne pitäsi mennä repun kanssa, olen nähnyt tuota tuhat kertaa.
voi aikuiset, hakekaa lohtua lasten tiedostamisen ulkopuolelta, älkää viekö uusia kumppaneita kotiinne. lapset ovat hämmästyneitä ja surullisia vanhempiensa rikkoutuneesta liitosta, eivätkä osaa liittää siihen yhtäkkiä uutta isä -tai äitipuolta. se on liikaa vaadittu. lapset lähtevät pois kotoa aikanaan ja me voimme sen jälkeenkin elää ja tehdä aivan kuinka vain haluamme.
lapset ovat pyhiä.
t: Keskiyö
- virheen tehnyt
allekirjoitan tämän tarinan joka on totta.sitä tulee itsetunto korkeammalle tasolle kun olaan itsenäisiä ilman miehen körilästä-seksi sen asian tekee ja usea nainen hullaantuu eroista ja unohtaa lapset jollain tasolla ja alkaa enenmmän vaatia omaa aikaa itselleen ja seksiä uusilta miehiltä.meihet ovat aina valmiina-varatut ja yksinäiset,pitävät ´helppoina eronneita ja puutteessa olevina .entäs sitten lapset? tuskin he niistä mitään tajuavat ja haluavatkohan edes? he maksavat loppuhinnan-erossa!mä itse menin tohon vipuun aikanaan,hetin uusi juttu ja sitten kun huomasin että olenkuin haluttua ja kaunis niin levottomuus vaan kasvoi...ja ja lapsi tuntui välttämätän harmistus kun en aina päässytkään menemään.ja kukaan miehsitä ei rakasta lastasi kuin lasten oma isä!olkoonkin mikä vaan sun ja mun silmissä-älä hullaannu liikaa,mä olen jo nelikymppinen.lapset maailmalla ja sinkkuna saisian edelleenkin kenet vain ja nuorta ja iäkkäämpääkin.mutta nautis itsekseni ja saan seksiä kun haluan.,miehet on aina seksin perässä-sä olet nainen mut myös lastesi tärkein linkki erossa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256